Управління маркетинговою діяльністю підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

В роботі запропоновано шляхи оптимізації маркетингової діяльності організації на українському ринку. Проведено аналіз використання фінансово-економічного потенціалу ДП «АДІДАС-УКРАЇНА» та маркетингової діяльності організації. Розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингу організації за рахунок реклами у торгових центрах та роботи з амбасадорами. Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, ілюстрована 5 таблицями і 3 рисунками, в процесі написання використано 30 літературних джерел.

Опис

Ключові слова

маркетинг, розвиток, потреба, ефективність, управління маркетингом

Бібліографічний опис