Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
В роботі запропоновано шляхи оптимізації маркетингової діяльності організації на українському ринку. Проведено аналіз використання фінансово-економічного потенціалу ДП «АДІДАС-УКРАЇНА» та маркетингової діяльності
організації. Розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингу організації за рахунок реклами у торгових центрах та роботи з амбасадорами.
Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, ілюстрована 5 таблицями і 3 рисунками, в процесі написання використано 30 літературних джерел.
Опис
Ключові слова
маркетинг, розвиток, потреба, ефективність, управління маркетингом