Формування та управління собівартістю продукції (робіт, послуг)
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти формування та управління собівартістю продукції на прикладі ТОВ "Vodafone". Проаналізовано засади мотивації та стимулювання персоналу, досліджено інструменти та методи стимулювання персоналу. Визначено проблемні аспекти та запропоновані шляхи їх вирішення. Розроблено пропозиції щодо удосконалення системи мотивації та стимулювання персоналу, застосування нових інструментів та методів, визначена оцінка ефективності впроваджених змін.
Опис
Ключові слова
мотивація, стимулювання, персонал, удосконалення, ефективність, підприємство, ТОВ "Vodafone"