Система маркетингових комунікацій організації
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
В роботі запропоновано шляхи удосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства. Проведено аналіз функціонування системи маркетингових комунікацій підприємства (автосервісу) СТО «Platinum» (ФОП Жук А.Є.). Виявлені недоліки у системі маркетингових комунікацій та розроблено рекомендації щодо її вдосконалення. Запропоновано запровадження на підприємстві інтерактивної моделі маркетингових комунікацій з метою
покращення функціонування системи маркетингових комунікацій СТО «Platinum» (ФОП Жук А.Є.).
Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, ілюстрована 5 таблицями і 9 рисунками, в процесі написання використано 50 літературних джерел.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, маркетинг, комунікації, організація