ІМІДЖ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА за матеріалами готелю «RODINA»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-07

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

АНОТАЦІЯ Кулик П.Є. ІМІДЖ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА Об’єкт дослідження: імідж готельного підприємства в готелі. Предмет дослідження: процес розробки діяльності іміджу готельного підприємства в Україні. Мета роботи: обґрунтування теоретичних і практичних засад іміджу формування туристичного підприємства в Україні, розробка рекомендацій щодо вдосконалення іміджу готелю. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що імідж готельного підприємства на українському ринку характеризується активним використанням для просування, зростанням застосування можливостей просування як основного інструменту просування. Весь цей процес в основному централізовано використовується туристичними підприємствами для просування своїх продуктів. Було запропоновано впровадження нових прийомів для налагодження іміджу готелю. Результати досліджень можуть бути використані в процесі управління готельного підприємства, зокрема для удосконалення процесу формування іміджу готельного підприємства. Дипломна робота: 52 с., 2 рис., 8 табл., 18 джерел. Ключові слова: імідж, просування, вдосконалення, готельне підприємство, інновації.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис