Маркетингова діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю. Проаналізоване маркетингове середовище ТОВ «ІНТЕРМЕХАНІКА». Представлені напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо обґрунтування напрямків вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ІНТЕРМЕХАНІКА». Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.
Опис
Ключові слова
ринок, маркетингова діяльність, конкурентоспроможність, споживачі, маркетингове планування