ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ В КОНКУРЕНТНІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВА
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи комплексу маркетингу та конкурентної політики підприємства, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення комплексу маркетингу підприємства «ОККО». З урахуванням специфіки продукції підприємства «ОККО» та конкурентних умов запропоновано проводити маркетинговий аудит діяльності, покращити присутність у соціальних мережах та розширювати географію діяльності. Це сприятиме збереженню позиції лідера підприємства «ОККО» на ринку.
Опис
Ключові слова
конкурентна політика підприємства, управління підприємством, організація маркетингової діяльності підприємства, комплекс маркетингу, 4Р, 7Р, контроль маркетингової діяльності підприємства, маркетинговий аудит