АНАЛІЗ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ ДЛЯ ОБҐРУНТУВАННЯ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ (БРЕНДУ)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі розглянуті особливості поведінки споживачів, найпопулярніші основні елементи ринку, а також сучасні методи дослідження зйомки, що впливають на споживчий вибір. Був зроблений аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «Bratkoff», обрані перспективи розвитку обраної компанії, а також, за допомогою вивчення споживачів, був досліджений вплив діяльності підприємтсва на поведінку споживачів. Також, стратегія яка використовується компанією націлена на якомога більший розвиток, здатна залучити значно більшу кількість впізнаваємості порівняно з попереднім сценарієм, і, відповідно, підвищити дохід.

Опис

Ключові слова

споживача, ТОВ «Bratkoff», аналіз маркетингового середовища, ринок послуг, ринок фото-відео, аналіз споживачів, інструменти, проблема

Бібліографічний опис