АНАЛІЗ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ ДЛЯ ОБҐРУНТУВАННЯ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ (БРЕНДУ)
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В кваліфікаційній роботі розглянуті особливості поведінки споживачів, найпопулярніші основні елементи ринку, а також сучасні методи дослідження зйомки, що впливають на споживчий вибір. Був зроблений аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «Bratkoff», обрані перспективи розвитку обраної компанії, а також, за допомогою вивчення споживачів, був досліджений вплив
діяльності підприємтсва на поведінку споживачів. Також, стратегія яка використовується компанією націлена на якомога більший розвиток, здатна залучити значно більшу кількість впізнаваємості порівняно з попереднім сценарієм, і, відповідно, підвищити дохід.
Опис
Ключові слова
споживача, ТОВ «Bratkoff», аналіз маркетингового середовища, ринок послуг, ринок фото-відео, аналіз споживачів, інструменти, проблема