ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В кваліфікаційній роботі розглянуті особливості поведінки споживачів, найпопулярніші теоретичні моделі купівельної поведінки, а також сучасні методи дослідження факторів, що впливають на споживчий вибір. Був зроблений аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «ТД АМТ», описані перспективи розвитку обраної компанії, а також, за допомогою математичних методів прогнозування, був досліджений вплив рекламної кампанії на поведінку споживачів. Встановлено, що реклама, яка охоплює якомога більше потенційних споживачів, здатна залучити значно більшу кількість клієнтів порівняно з альтернативним сценарієм, і, відповідно, підвищити чистий дохід торгової точки.
Опис
Ключові слова
поведінка споживача, ТОВ «ТД АМТ», аналіз маркетингового середовища, ринок роздрібної торгівлі, аналіз часових рядів, прогнозування