АНАЛІЗ РИНКУ РЕКЛАМИ І УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі розглянуті основні підходи до аналізу ринку реклами, сутність і зміст комплексу маркетингу рекламного агентства, проаналізовані особливості комплексу маркетингу рекламного агентства під час воєнного стану в Україні, надана характеристика господарської діяльності, внутрішнього середовища та комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, проаналізоване зовнішнє маркетингове середовище агентства ADINDEX. Було виконано SWOT- аналіз та визначені основні напрямки удосконалення комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, розроблені заходи з удосконалення комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, спрямовані на покращення роботи агентства ADINDEX, збільшення задоволеності клієнтів і досягнення більшої конкурентоспроможності на ринку маркетингових послуг. Визначені бюджет маркетингу і очікувані результати.

Опис

Ключові слова

ринок реклами, комплекс маркетингу, рекламне агентство, маркетингове середовище, мікросередовище, макросередовище, удосконалення комплексу маркетингу

Бібліографічний опис