АНАЛІЗ РИНКУ І ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВА

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі досліджено ринок нових легкових автомобілів в Україні та маркетингові можливості для підприємства ТОВ "Єврокар". Представлено аналіз зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища, розглянуто основні тенденції та виклики на ринку автомобілів. Пропонуються стратегії та заходи для підвищення ефективності маркетингової діяльності, зокрема використання цифрових технологій, розвиток бренду та покращення взаємодії з клієнтами. Результати дослідження можуть бути використані для розробки та реалізації ефективних маркетингових стратегій на автомобільному ринку України.

Опис

Ключові слова

автомобільний ринок, маркетингові стратегії, маркетингове середовище, ТОВ "Єврокар", цифрові технології, брендування

Бібліографічний опис