АНАЛІЗ РИНКУ І ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВА
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В кваліфікаційній роботі досліджено ринок нових легкових автомобілів в Україні та маркетингові можливості для підприємства ТОВ "Єврокар". Представлено аналіз зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища, розглянуто основні тенденції та виклики на ринку автомобілів. Пропонуються стратегії та заходи для підвищення ефективності маркетингової діяльності, зокрема використання цифрових технологій, розвиток бренду та покращення взаємодії з клієнтами. Результати дослідження можуть бути використані для розробки та реалізації ефективних маркетингових стратегій на автомобільному ринку України.
Опис
Ключові слова
автомобільний ринок, маркетингові стратегії, маркетингове середовище, ТОВ "Єврокар", цифрові технології, брендування