Маркетинговий комплекс підприємства і напрямки його вдосконалення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей маркетингового комплексу компанії ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» та напрямків його вдосконалення. Розглянуто теоретичні основи маркетингового комплексу підприємства, а також проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «ЮСК УКРАЇНА». Визначено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози для компанії, а також політичні, економічні, соціальні та технологічні фактори, які впливають на її діяльність. Запропоновані шляхи вдосконалення маркетингового комплексу ТОВ «ЮСК УКРАЇНА», що включають оптимізацію товарної пропозиції, цінової політики, каналів дистрибуції та заходів з просування. Результати роботи можуть бути використані для оптимізації маркетингових стратегій ТОВ «ЮСК УКРАЇНА».

Опис

Ключові слова

ринок, маркетингова діяльність, конкурентоспроможність, споживачі, маркетинговий комплекс

Бібліографічний опис