Маркетингове дослідження конкурентоспроможності торгівельної марки та основні напрямки її підвищення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів конкурентоспроможності торгової марки. Розглянуто теоретичні основи маркетингових досліджень конкурентоспроможності. Проаналізовано маркетингове середовище ТМ «Vladi Toys». Представлені напрями підвищення конкурентоспроможності ТМ «Vladi Toys». В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо покращення конкурентоспроможності ТМ «Vladi Toys». Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.

Опис

Ключові слова

торгова марка, маркетингові дослідження конкурентоспроможність, впізнаність торгової марки

Бібліографічний опис