ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Для досягнення мети кваліфікаційної робота розглянуто теоретико-методичні аспекти використання елементів комплексу маркетингу для збільшення конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз маркетингових середовищ підприємства «ОкО» для подальшої оцінки ефективності використання елементів комплексу маркетингу для збільшення його конкурентоспроможності. На основі отриманих результатів запропоновано шляхи вдосконалення використання елементів комплексу маркетингу та напрямки їх реалізації для збільшення конкурентоспроможності підприємства «ОкО».

Опис

Ключові слова

комплекс маркетингу, конкурентоспроможність, споживачі, конкуренти, ринок

Бібліографічний опис