Методи використання «Педагогічного колеса» в умовах цифровізації
Вантажиться...
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Акцент ПП
Анотація
У роботі проаналізовано методику використання «Педагогічного колеса» А. Каррінгтона в освітньому процесі закладів вищої освіти в умовах
процесів інформатизації та цифровізації. Розглянуто структуру та ключові елементи моделі. Пропонується використання «Педагогічного колеса» при
підготовці занять та для довгострокового навчального процесу як інформаційнодопоміжний засіб, який створено на основі таксономії Блума, із врахуванням ключових компонентів SAMR моделі. Визначено окремі властивості моделі, які дозволяють педагогу досягти більшої ефективності та продуктивності у професійній діяльності та учбовому процесі, а також вплинути на розвиток необхідних компетенцій студенів
Опис
Ключові слова
цифрова економіка, цифрові технології, електрона економіка, педагогічне колесо, таксономія Блума, модель SAMR
Бібліографічний опис
Дубницький В.І., Писарькова В.Р. Методи використання «Педагогічного колеса» в умовах цифровізації. Сучасний педагог: колект. наук. монографія. Дніпро: Акцент ПП, 2020. – Т. 2.– 242 с.