Активізація продаж міжкімнатних дверей за рахунок покращення їх асортименту та якості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

В першому розділі було проаналізовано ринок та основні тенденції у споживчих перевагах міжкімнатних дверей в України. Наведено кваліфікацію та структуру асортименту досліджуваної групи, проаналізовано інновації в їх виробництві, розглянуто асортиментний ряд дверних полотен. В другому розділі виконано порівняння міжкімнатних дверей провідних виробників на ринку України. Розглянуто практичні аспекти формування асортименту та якості міжкімнатних дверей. Досліджено діяльність торговельно-виробничого процесу підприємства ФОП «І.П. Гордійчук», розраховано його асортимент ї за широтою, глибиною і стійкістю. В третьому розділі визначено портрет потенційного споживача міжкімнатних дверей. Розглянуто та проаналізовано напрями активізації продаж з урахуванням великої конкуренції та головних побажань клієнтів.

Опис

Ключові слова

асортимент, міжкімнатні двері, торговельно-виробничий процес, продажі, якість

Бібліографічний опис