Активізація продаж міжкімнатних дверей за рахунок покращення їх асортименту та якості
Вантажиться...
Дата
2024-06
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
В першому розділі було проаналізовано ринок та основні тенденції у споживчих перевагах міжкімнатних дверей в України. Наведено кваліфікацію та структуру асортименту досліджуваної групи, проаналізовано інновації в їх виробництві, розглянуто асортиментний ряд дверних полотен.
В другому розділі виконано порівняння міжкімнатних дверей провідних виробників на ринку України. Розглянуто практичні аспекти формування асортименту та якості міжкімнатних дверей. Досліджено діяльність торговельно-виробничого процесу підприємства ФОП «І.П. Гордійчук», розраховано його асортимент ї за широтою, глибиною і стійкістю.
В третьому розділі визначено портрет потенційного споживача міжкімнатних дверей. Розглянуто та проаналізовано напрями активізації продаж з урахуванням великої конкуренції та головних побажань клієнтів.
Опис
Ключові слова
асортимент, міжкімнатні двері, торговельно-виробничий процес, продажі, якість