Удосконалення системи обслуговування клієнтів у ресторанній мережі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025-01

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні аспекти та практичні аспекти вдосконалення системи обслуговування клієнтів у ресторанній мережі. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку системи обслуговування клієнтів . Наведено класифікацію методів оцінки якості обслуговування, а також розглянуто різноманітні інструменти для збору та аналізу відгуків клієнтів. Дослідження проведено на прикладі ПІІ «МакДональд Юкрейн Лтд» де було проаналізовано поточну систему обслуговування, виявлені сильні та слабкі сторони. На основі отриманих даних розроблено рекомендації щодо вдосконалення процесів обслуговування, спрямовані на підвищення рівня задоволеності клієнтів та збільшення лояльності.

Опис

Ключові слова

ресторанна мережа, обслуговування клієнтів, якість обслуговування, задоволеність клієнтів, лояльність клієнтів, вдосконалення процесів, аналіз відгуків

Бібліографічний опис