Формування товарного портфеля на підприємстві роздрібної торгівлі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Проведено дослідження процесу формування товарного портфеля на прикладі ТОВ "СІЛЬПО-ФУД". Розглянуто теоретичні основи, які лежать в основі формування товарного асортименту у сучасному мережевому ритейлі, а також проведено аналіз наявного асортименту товарів в мережі ТОВ "СІЛЬПО-ФУД". Особлива увага приділяється визначенню напрямів оптимізації товарного портфеля з урахуванням потреб споживачів та особливостей ринкового середовища. Результати цього дослідження можуть бути корисними для розвитку ефективних стратегій управління товарним асортиментом в мережевому ритейлі.

Опис

Ключові слова

товарний портфель, мережевий ритейл, оптимізація, споживачі, аналіз

Бібліографічний опис