Підвищення ефективності діяльності торговельного підприємства за рахунок використання CRM-інструментів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні аспекти використання CRM-систем, зокрема їх роль у зборі, аналізі та використанні інформації про клієнтів для збільшення обсягів продажів та покращення обслуговування. Досліджено впровадження CRM для підвищення ефективності продажів, зменшення часу на обслуговування клієнтів та збільшення загальної прибутковості підприємства. Вивчено інтеграцію CRM систем на підприємстві "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД", що сприяє підвищенню рівня обслуговування клієнтів та підвищенню конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто рекомендації щодо впровадження CRM-інструментів, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності компанії "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД" на ринку. Такий підхід дозволяє оптимізувати витрати та збільшувати ефективність управлінських рішень, спрямованих на збільшення задоволеності клієнтів та доходів підприємства.

Опис

Ключові слова

CRM-інструменти, аналіз даних, ефективніть впровадження CRM-системи, цифрові інновації, підвищення конкурентоспроможності.

Бібліографічний опис