Електронна комерція як складова бізнес-процесів на торговельному підприємстві.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

В роботі розглянуто теоретичні питання ролі електронної комерції та зроблений практичний аналіз на прикладі української компанії в цій сфері. Вивчено сутність електронної комерції; визначено роль електронної комерції в сучасному світі; досліджено правові аспекти ведення електронної комерції в Україні; проведено аналіз тенденцій та розвитку світового ринку електронної комерції; досліджено розвиток електронної торгівлі в Україні в умовах війни; зроблено характеристику впливу цифрових технологій на просування товарів через Інтернет; проведено аналіз діяльності компанії та її основних фінансово-господарських показників; досліджено місце ТОВ «РОЗЕТКА. УА» на ринку електронної комерції в Україні; надано пропозиції щодо застосування інформаційних технологій для просування товарів ТОВ «РОЗЕТКА. УА».

Опис

Ключові слова

електронна комерція, технології, інтернет, діджиталізація, маркетинг, фінансові результати

Бібліографічний опис