Електронна комерція як складова бізнес-процесів на торговельному підприємстві.
Вантажиться...
Дата
2024-06
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
В роботі розглянуто теоретичні питання ролі електронної комерції та зроблений практичний аналіз на прикладі української компанії в цій сфері. Вивчено сутність електронної комерції; визначено роль електронної комерції в сучасному світі; досліджено правові аспекти ведення електронної комерції в Україні; проведено аналіз тенденцій та розвитку світового ринку електронної комерції; досліджено розвиток електронної торгівлі в Україні в умовах війни; зроблено характеристику впливу цифрових технологій на просування товарів через Інтернет; проведено аналіз діяльності компанії та її основних фінансово-господарських показників; досліджено місце ТОВ «РОЗЕТКА. УА» на ринку електронної комерції в Україні; надано пропозиції щодо застосування інформаційних технологій для просування товарів ТОВ «РОЗЕТКА. УА».
Опис
Ключові слова
електронна комерція, технології, інтернет, діджиталізація, маркетинг, фінансові результати