Кафедра міжнародного маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра міжнародного маркетингу за Автор "Каппес, Юлія Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Визначення особливостей поведінки споживачів туристичного підприємства за результатами стратегічного аналізу(Електронне фахове видання з економіки "Ефективна економіка", 2019-07-20) Яременко, Світлана Степанівна; Задоя, Михайло Вячеславович; Каппес, Юлія ПетрівнаУ статті виявлено основні тенденції туристичного ринку України, головною з яких є те, що ринок туристичних послуг розвивається швидкими темпами і в найближчі роки ця галузь може стати найбільш важливим сектором підприємницької діяльності. Наведено основні фактори, які впливають на розвиток туризму та туристичний ринок України, які вказують на те, що Україна має великі можливості у розвитку туристичної галузі та інфраструктури, що може привести до зростання кількості туристів, наповнить бюджет, створить нові робочі місця та сприятиме економічному зростанню. Виконано SWOT-аналіз туристичного агентства, за результатами якого виявлено, що сильними сторонами підприємства є висока якість послуг та широкий асортимент. Слабкими сторонами підприємства є низька поінформованість споживачів про підприємство та його послуги і слабка рекламна діяльність. До основних можливостей можна включити перспективи розвитку туристичного ринку, а саме виїзного туризму. До загроз, які підприємству необхідно враховувати при плануванні своєї діяльності, віднесено нестабільну економічну та політичну ситуацію в країні, а також низький рівень доходів значної частини населення. В роботі проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів туристичного підприємства, на базі якого визначені споживацькі уподобання щодо вибору каналів поширення інформації про підприємство та його послуги, виявлено ступень довіри до інформаційних каналів та фактори, що впливають на прийняття споживачами рішення щодо вибору конкретного туристичного оператора та туристичного агентства.