Кафедра міжнародного маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра міжнародного маркетингу за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 179
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологія системного дослідження конкурентоспроможності(Дніпропетровський університет економіки та права, 2008) Тараненко, Ірина ВсеволодівнаОбгрунтовано застосування концепції структурних рівнів у дослідженні конкурентоспроможності соціально-економічних систем. Розроблено класифікацію структурних рівнів організації економічних систем та рівнів аналізу конкурентоспроможності. Запропоновано загальне визначення конкурентоспроможності, яке конкретизоване у відповідності до різних рівнів дослідження і суб’єктів конкурентних відносин. Визначено необхідність подальшого дослідження конкурентоспроможності на основі геоекономічного і загально цивілізаційного підходів.Документ МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ ЕКОНОМІЦІ ЗНАНЬ(Дніпропетровський університет економіки та права, 2010) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті розглянуті питання оцінки конкурентоспроможності національних систем вищої освіти та їх вплив на формування загальної конкурентоспроможності країн світу в умовах сучасної економіці знань.Документ Логістичний вибір постачальників товарів та послуг сільськогосподарськими підприємствами у рослинництві(Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2010) Мостова, Анастасія ДмитрівнаУ статті обґрунтовано важливість процедури логістичного вибору постачальників товарів та послуг для сільськогосподарських підприємств із виробництва продукції рослинництва. Наведена розробка та практичне застосування методики розрахунку найкращої альтернативи серед декількох можливих варіантів та дослідження показників для логістичного вибору постачальників товарів і послуг із забезпечення виробництва зернових і технічних культур.Документ РЕЙТИНГИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНКИ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ(Дніпропетровський університет економіки та права, 2010) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті охарактеризовані основні переваги та недоліки складання світових рейтингів вищих навчальних закладів. Проведено порівняльний аналіз результатів глобальних рейтингів та визначено необхідність підвищення рівня міжнародної діяльності українських ВНЗ. Автор обґрунтовує необхідність дослідження та оцінки міжнародної складової в діяльності вищих навчальних закладах.Документ РОЛЬ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ ГЛОБАЛЬНИХ УМОВАХ(Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2011) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті розглядається роль освіти, зокрема вищої, в сучасних умовах глобалізації економіки. Проаналізовано дефініції поняття «освіта», розглянуто основні функції освіти та запропоновано власне трактування поняття «система освіти». Визначено вплив глобалізаційних процесів, інтеграції та інтернаціоналізації на розбудову сучасної освітньої системи та формування світового освітнього простору.Документ Стратегия как фактор обеспечения экономического благополучия организации в контексте мировых тенденций устойчивого развития(Днепропетровский университет экономики и права, 2011) Тараненко, Ирина Всеволодовна; Морозов, Юрий ДмитриевичРассмотрена роль стратегии и стратегического управления в обеспечении устойчивого развития и долговременного экономического благополучия организации. Предложена обобщенная классификация стратегий организации. приведены рекомендации относительно формирования стратегии на основе инновационно – интеграционного подходаДокумент ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ(Академія митної служби України, 2011) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті розглядаються питання інтернаціоналізації вищої освіти як наслідок глобалізації світового освітнього простору. Проаналізовано сучасний стан розвитку світового ринку освітніх послуг, запропоновано авторське визначення поняття «інтернаціоналізація вищої освіти», досліджено основні форми інтернаціоналізації вищої освіти, визначено напрямки процесів інтернаціоналізації вищої освіти в ХХІ столітті.Документ МАРКЕТИНГОВИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", 2011) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті розглядаються питання управління вищою освітою із застосуванням маркетингового підходу. Автором визначено доцільність використання маркетингу в системі управління вищою освітою, зроблено аналіз існуючих тлумачень поняття «маркетинг освіти» та запропоновано використання маркетингового моніторингу як інструмента дослідження світового ринку вищої освіти.Документ Формування інноваційної парадигми теорії конкуренції в сучасних глобалізаційних умовах(Чернігів: ЧДІЕУ, 2011) Тараненко, Ірина ВсеволодівнаДослідження спрямоване на розкриття концептуальних засад інноваційної парадигми теорії конкуренції в контексті переходу до інноваційно – глобалізаційної стадії розвитку економіки та суспільства. Запропоноване визначення інноваційної конкуренції як інституційно оформленого процесу змагальної взаємодії суб’єктів, заснованого на ефективному використанні інноваційних переваг та інтегративній конкурентній поведінці.Документ Інноваційні стратегічні ініціативи ЄС(Маріуполь: Аванті, 2011) Тараненко, Ірина ВсеволодівнаНа основі порівняльного аналізу Лісабонської стратегії та Стратегії «Європа 2020» обґрунтовано їхній спадкоємний характер. Здійснено аналіз та запропоновано класифікацію інноваційних стратегічних ініціатив ЄС. Розглянуто можливість адаптації та запровадження стратегічних ініціатив ЄС до НІС України. На основе сравнительного анализа Лиссабонской стратегии и Стратегии «Европа 2020» обоснован их преемственный характер. Проведен анализ и предложена классификация инновационных стратегических инициатив ЕС. Рассмотрена возможность адаптации и внедрения стратегических инициатив ЕС в НИС Украины.Документ Оценка социально - экономического потенциала регионов как основа формирования стратегии конкурентоспособности национальной экономики(Издательский дом ВШЭ, 2011) Тараненко, Ирина ВсеволодовнаНеобходимость тесной увязки стратегии национальной конкурентоспособности с развитием конкурентного потенциала регионов обусловила необходимость анализа и оценки социально - экономического потенциала регионов. По основным показателям рассчитан рейтинг социально-экономического потенциала регионов Украины. Осуществлена классификация регионов по уровню социально - экономического потенциала. Результаты расчета рейтинговых показателей социально - экономического потенциала региона дают возможность определить вклад отдельных регионов в национальный конкурентный потенциал. По этому принципу регионы разделены на три группы: оказывающие значительное, среднее и низкое влияние на обеспечение национальной конкурентоспособности.Документ Управління фінансовими потоками сільськогосподарських підприємств зернового підкомплексу з застосуванням імітаційного моделювання(Агросвіт, 2011-05) Мостова, Анастасія ДмитрівнаЗапропоновано імітаційну модель управління фінансовими потоками для максимізації прибутку від реалізації зібраного врожаю та забезпечення поточного виробничого циклу. Враховано сезонні особливості умов господарювання аграрних підприємств із виробництва зернових культур. Результати моделювання проілюстровано на практичному прикладі.Документ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Українська асоціація маркетингу, 2012) Красовська, Олена ЮріївнаДля розробки виваженої маркетингової політики в сфері вищої освіти потрібна інформація про ринкові процеси та тенденції розвитку галузі. Інструментом отримання інформації виступають маркетингові дослідження. Проведення маркетингових досліджень світового ринку вищої освіти дозволяє визначити основні тенденції та фактори, що впливають на його розвиток.Документ СУЧАСНІ МОДЕЛІ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ(Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012) Красовська, Олена ЮріївнаГлобалізація світового освітнього простору вимагає відповідних моделей реалізації бізнес-освіти. В статті розглянуто основні тенденції розвитку бізнес-освіти в контексті глобалізації освітніх процесів, проаналізовано моделі реалізації сучасної бізнес-освіти та ефективність їх застосування.Документ Оцінка матеріальних, фінансових та інформаційних потоків сільськогосподарських підприємств зернового підкомплексу(ТОВ "ДКС-Центр", 2012-07) Мостова, Анастасія ДмитрівнаЗапропоновано вдосконалену систему оцінки матеріальних, фінансових та інформаційних потоків для подальшого обгрунтування завдань стратегічного, тактичного й оперативного планування. Враховано стан та динаміку ресурсів, що включає забезпеченість та ефективність використання ресурсів сільськогосподарськими підприємствами зернового підкомплексуДокумент Strategic analysis of innovation-based competitiveness in the global economy(ELIT - Economic Laboratory for Transition Research Dz. Vashington 4/5, Podgorica, Montenegro; Faculty of Maritime Studies Kotor Dobrota 36, Kotor, Montenegro, 2013) Taranenko, IrinaIn the context of a sustainable development of national economy under the globalization, the innovation-based competitiveness becomes an effective instrument for achieving strategic goals at macro-level. The strategic analysis of innovation-based competitiveness determinants is an important condition of creation an up-to-date national economy model at globalized highly competitive environment. The main purpose of research is to give more specific understanding of innovation competitiveness policy at macro-level by defining the determinants of innovation-based competitiveness for efficiency-driven economies with econometric methods and strategic analysis tools. The research is based on the data generated from Global Innovation Index (INSEAD), Global Competitiveness Index (World Economic Forum), analyzed with STATISTICA 7.0 software. Obtained result allows to determine the strategic priorities for governments and firms. Strategic analysis of innovative capacity revealed critical gaps for the most important determinants of Ukraine’s competitiveness. The strengthening of competitive position may be realized through systemic overcoming the critical lags and threats, simultaneously with creation the competitive edges. It is proposed to determine the strategic goals to enhance competitiveness by using the scenario method.Документ ГЛОБАЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2013) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті розглянуто освіту з позицій глобалізації та маркетизації. Обґрунтовано структуру глобального освітнього середовища. Автор виділяє та аналізує основні фактори глобального освітнього середовища.Документ Геоінноваційні кластери країн у глобальній економічній системі(Дніпропетровськ: ПДАБА, 2013) Тараненко, Ірина Всеволодівна;Запропоновано концепцію геоінноваційних кластерів у складі країн з подібними характеристиками інноваційного потенціалу, визначене їх місце в структурі глобальної інноваційної системи. Обґрунтовано роль геоінноваційних кластерів у системоутворювальних процесах на рівні глобальної економіки. З використанням статистичних методів кластерного аналізу 123 країн виявлено дев’ять геоінноваційних кластерів з подібними характеристиками інноваційного потенціалу країн, та досліджено їх склад. Належність країни до певного геоінноваційного кластера необхідно брати до уваги під час розробки стратегій соціально-економічного розвитку та конкурентоспроможності. The concept of geo-innovative clusters within countries with similar characteristics of innovation potential is proposed by author, the place of geo-innovative clusters in the structure of the global innovation system is defined. The role of geo-innovative clusters in the system-level processes in the global economy is grounded. Using statistical methods of cluster analysis of 123 countries the author identified nine geo-innovative clusters with similar features innovative potential and investigated their composition. The country belonging to a particular geoinnovation cluster should be considered when developing strategies for socio-economic development and competitiveness.Документ Маркетингова комунікаційна діяльність машинобудівного підприємства(Європейський вектор економічного розвитку: збірник наукових праць. - Вип. 2 (15) 2013., 2013) Яременко, Світлана Степанівна; Петруня, Юрій ЄвгеновичУ статті побудовано модель маркетингових комунікаційних відносин машинобудівного підприємства та запропоновано методичний підхід до управління маркетинговою комунікаційною діяльністю машинобудівного підприємства; розроблено механізм управління маркетинговою комунікаційною діяльністю машинобудівного підприємстваДокумент Модифікація глобалізаційно-інноваційної моделі світової економіки на засадах сталого розвитку: нові виміри конкурентоспроможності(Дніпропетровськ: Дніпропетровський Університет імені Альфреда Нобеля, 2013)Автором подано сучасну глобалізаційно-інноваційну модель розвитку світової економіки у вигляді «подвійної спіралі», складові якої – глобалізація та інновації підсилюють одна одну за допомогою зв’язків, заснованих на інноваційній конкуренції. Обгрунтовано необхідність модифікації моделі розвитку світової економіки шляхом трансформації «подвійної спіралі» у «потрійну спіраль» з включенням третьої складової – сталого розвитку. Проаналізовано сучасний підхід до визначення глобальної конкурентоспроможності з урахуванням виміру сталого розвитку та показано значення стратегії соціальної відповідальності бізнесу для України. Автором представлена современная глобализационно-инновационная модель развития мировой экономики в виде «двойной спирали», составляющие которой глобализация и инновации взаимно усиливаются с помощью связей, основанных на инновационной конкуренции. Обоснована необходимость модификации модели развития мировой экономики путем трансформации «двойной спирали» в «тройную спираль» с включением третьей составляющей устойчивого развития. Проанализирован современный подход к определению глобальной конкурентоспособности с учетом измерения устойчивого развития, показано значение стратегии социальной ответственности бизнеса для Украины.