Кафедра міжнародного маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра міжнародного маркетингу за Автор "Кошовий, Олександр Георгійович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Institutional Sport Reform in the Context of Enhancing Investment Attractiveness of Ukraine's Sports Sector(SciPress, 2016) Красовська, Олена Юріївна; Кошовий, Олександр ГеоргійовичThe article deals with the system reformation of Ukrainian sport industry. The changes, providing the confidence of institutional and private investors are revealed. The main areas of reform that will promote the establishment of an independent and investment attractive sports sector are defined. The authors have analyzed the origins of existing problems of organization principles of sport in Ukraine that hinder its development and transformation from vestiges of communism to self-sustaining competitive segment of Ukraine's economy integrated into the global and European sports community. The legal and economic institutional model for further development of sport in Ukraine needed to sustain the interest of investors has been proposed.Документ ИНСТИТУЦИОНАЛЬНАЯ ОСНОВА МАРКЕТИНГОВОЙ КОНЦЕПЦИИ УПРАВЛЕНИЯ СПОРТОМ В УКРАИНЕ(Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2015) Красовська, Олена Юріївна; Кошовий, Олександр ГеоргійовичПроцессы реформирования социальных сфер украинской экономики затрагивают систему институциональных отношений в отрасли спорта. В статье изучаются возможности использования маркетинговой концепции управления в контексте институциональной трансформации спортивной сферы в Украине. На основе проведенного анализа институциональных связей и функций основных субъектов отрасли обосновывается целесообразность внедрения маркетингового подхода в систему управления спортивной сферой.Документ Институциональный подход в контексте реформирования сферы спорта в Украине(Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України, 2015) Красовська, Олена Юріївна; Кошовий, Олександр ГеоргійовичУ питанні реформування галузі визначення вектора розвитку, його змістовної основи мають вирішальне значення для успішності всього проекту змін. Метою статті є аналіз інституційної моделі функціонування сфери спорту в Україні порівняно із заданими світовими стандартами і виявлення нової інституціональної основи перетворення сфери спорту в ефективну і самодостатню галузь економіки. У статті розглянуто питання реформування функціональних зв’язків у рам- ках інституціональної основи сфери спорту в Україні, принципи її інтеграції в організовану систему світового спорту, а також потенційні можливості перетворення. На основі аналізу існуючої моделі функціонування сфери спорту в Україні на тлі значного скорочення її фінансування виявлено ключові проблеми в наявних функціональних зв’язках, запропоновано системний інституційний похід для здійснення якісних перетворень: налагодження інституційних зв’язків за допомогою за- конодавчого впровадження принципу автономії спорту; формулювання та запровадження уніфікованих вимог до статусу і режиму функціонування спортивних федерацій; створення прозорого і простого механізму одночасної легалізації міжнародної спортивної федерації, її правил, виду спорту; автоматичного наділення правами національної федерації тієї спортивної федерації, яка є офіційним представником визнаної міжнародної федерації; формулювання уніфікованих вимог до статусу і режиму функціонування спортивного клубу в сфері діяльності обраної спортивної федерації. Реалізація запропонованих кроків з реформування сфери спорту в Україні дозволить активізувати інтеграцію українського спорту до міжнародної спортивної сфери і створить сприятливі можливості для розвитку спорту як на мікро-, так і на макрорівні, зробить нову прозору систему привабливою галуззю економіки як для приватних, так і для інституційних інвесторів.