Кафедра міжнародного маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра міжнародного маркетингу за Автор "Красовська, Олена Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Institutional Sport Reform in the Context of Enhancing Investment Attractiveness of Ukraine's Sports Sector(SciPress, 2016) Красовська, Олена Юріївна; Кошовий, Олександр ГеоргійовичThe article deals with the system reformation of Ukrainian sport industry. The changes, providing the confidence of institutional and private investors are revealed. The main areas of reform that will promote the establishment of an independent and investment attractive sports sector are defined. The authors have analyzed the origins of existing problems of organization principles of sport in Ukraine that hinder its development and transformation from vestiges of communism to self-sustaining competitive segment of Ukraine's economy integrated into the global and European sports community. The legal and economic institutional model for further development of sport in Ukraine needed to sustain the interest of investors has been proposed.Документ Quality Assurance as the Driver of Institutional Transformation of Higher Education in Ukraine(SciPress, 2016) Красовська, Олена ЮріївнаIn the context of change of higher education Ukraine paradigm the issue of transformation of institutional relations subjects of educational space is become forward. The new paradigm of higher education based on European values and focused on the integration of Ukraine into the European Higher Educational Area. The transformation of higher education is influenced by many institutional factors. The processes of quality assurance as one of the drivers of institutional transformation of Ukrainian higher education system is researched. The preconditions of the institutional transformation of Ukrainian higher education is analyzed; new approaches and principles of quality assurance in the emerging new institutional environment of higher education and integration into the European educational space are defined in the article.Документ АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО МАКРОСЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ПИВНИХ НАПОЇВ(Science and Education LTD, 2017) Красовська, Олена Юріївна; Данилова, Олена ОлександрівнаНа ринку України кiлька десяткiв малих пiдприємств, якi пропонують рiзнi сорта пива. Внаслiдок глобалiзацiї економiки, в Україну прийшли такi вiдомi свiтовi пивнi бренди – датський Carlsbeg та американський SUN InBev. Цi двi компанiї спiльно контролюють понад 45% вiтчизняного виробництва пивних напоїв. Вiтчизняне пивоварне виробництво своїм розвитком завдячує в основному великим та середнiм пiдприємствам. Натомiсть невеликi пивоварнi поступово зникають з «пивної» карти України. Їх частка на ринку становить близько 6 %. Ситуацiя, що склалася, вказує на те, що пивний ринок поступово наближається до повного насичення. Найважливiшою проблемою на сучасному ринку пива є вартiсть та доступнiсть сировини. Бiльшiсть українських пивоварень та всi iноземнi пивнi компанiї в Українi iмпортують ячмiнь та хмiль з-за кордону, адже українськi аналоги не вiдповiдають мiжнародним стандартам якостi. Потреба пивної галузi в продуктi переробки ячменю – солодi складає 260 тис. т в рiк, а за прогнозного збiльшення виробництва пива – до 350 млн. дол. вона збiльшиться вiдповiдно до 600 тис. т. При цьому бiля 15-20% вiтчизняного солоду – низькоякiсна сировина, яку можна використовувати лише для виробництва темних сортiв пива. Дефiцит хмiльсировини i ячменю доводиться покривати за рахунок iмпорту, а це, звичайно, вiдбивається на рентабельностi виробництва i вiдпускнiй цiнi. Наслiдком цього є не лише великi витрати на сировину, а й труднощi з її доставкою. На сьогоднiшнiй день на ринку пива України панує олiгополiя. Основними представниками ринку є: ПАТ «САН IнБев Україна», ПАТ «Карлсберг Україна» та ПАТ «Оболонь». Значною часткою ринку пива володiють також ПрАТ «Ефес Україна» та ТзОВ «Перша Приватна Броварня». Вже декiлька рокiв поспiль лiдерськi позицiї втримує ПАТ «САН IнБев Україна», яке представлене в Українi такими вiдомими вiтчизняними та iмпортними торговими марками, як «Чернiгiвське», «Чеzz», «Рогань», «Staropramen» та «Bud». Частки ринку лiдерiв порiвняно з минулими роками не значно збiльшились.Документ АНАЛІЗ ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИХ ВІДНОСИН В СИСТЕМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2015) Красовська, Олена Юріївна; Потій, Олександр ВолодимировичВ статті зроблено аналіз відносини між основними інституціональними агентами системи забезпечення якості вищої освіти в контексті трансформації української системи вищої освіти. Розглянуто роль якості вищої освіти як драйвера інституціональної трансформації системи вищої освіти. Авторами досліджено відносини між об’єктами, агентами і системами на мікро- та макро- рівнях в запропонованій інституціональній моделі забезпечення якості вищої освіти. Розроблено класифікацію механізмів реалізації інституціональних відношень між інститутами системи забезпечення якості вищої освіти.Документ ГЛОБАЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2013) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті розглянуто освіту з позицій глобалізації та маркетизації. Обґрунтовано структуру глобального освітнього середовища. Автор виділяє та аналізує основні фактори глобального освітнього середовища.Документ ИНСТИТУЦИОНАЛЬНАЯ ОСНОВА МАРКЕТИНГОВОЙ КОНЦЕПЦИИ УПРАВЛЕНИЯ СПОРТОМ В УКРАИНЕ(Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2015) Красовська, Олена Юріївна; Кошовий, Олександр ГеоргійовичПроцессы реформирования социальных сфер украинской экономики затрагивают систему институциональных отношений в отрасли спорта. В статье изучаются возможности использования маркетинговой концепции управления в контексте институциональной трансформации спортивной сферы в Украине. На основе проведенного анализа институциональных связей и функций основных субъектов отрасли обосновывается целесообразность внедрения маркетингового подхода в систему управления спортивной сферой.Документ Институциональный подход в контексте реформирования сферы спорта в Украине(Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України, 2015) Красовська, Олена Юріївна; Кошовий, Олександр ГеоргійовичУ питанні реформування галузі визначення вектора розвитку, його змістовної основи мають вирішальне значення для успішності всього проекту змін. Метою статті є аналіз інституційної моделі функціонування сфери спорту в Україні порівняно із заданими світовими стандартами і виявлення нової інституціональної основи перетворення сфери спорту в ефективну і самодостатню галузь економіки. У статті розглянуто питання реформування функціональних зв’язків у рам- ках інституціональної основи сфери спорту в Україні, принципи її інтеграції в організовану систему світового спорту, а також потенційні можливості перетворення. На основі аналізу існуючої моделі функціонування сфери спорту в Україні на тлі значного скорочення її фінансування виявлено ключові проблеми в наявних функціональних зв’язках, запропоновано системний інституційний похід для здійснення якісних перетворень: налагодження інституційних зв’язків за допомогою за- конодавчого впровадження принципу автономії спорту; формулювання та запровадження уніфікованих вимог до статусу і режиму функціонування спортивних федерацій; створення прозорого і простого механізму одночасної легалізації міжнародної спортивної федерації, її правил, виду спорту; автоматичного наділення правами національної федерації тієї спортивної федерації, яка є офіційним представником визнаної міжнародної федерації; формулювання уніфікованих вимог до статусу і режиму функціонування спортивного клубу в сфері діяльності обраної спортивної федерації. Реалізація запропонованих кроків з реформування сфери спорту в Україні дозволить активізувати інтеграцію українського спорту до міжнародної спортивної сфери і створить сприятливі можливості для розвитку спорту як на мікро-, так і на макрорівні, зробить нову прозору систему привабливою галуззю економіки як для приватних, так і для інституційних інвесторів.Документ МАРКЕТИНГОВИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", 2011) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті розглядаються питання управління вищою освітою із застосуванням маркетингового підходу. Автором визначено доцільність використання маркетингу в системі управління вищою освітою, зроблено аналіз існуючих тлумачень поняття «маркетинг освіти» та запропоновано використання маркетингового моніторингу як інструмента дослідження світового ринку вищої освіти.Документ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Українська асоціація маркетингу, 2012) Красовська, Олена ЮріївнаДля розробки виваженої маркетингової політики в сфері вищої освіти потрібна інформація про ринкові процеси та тенденції розвитку галузі. Інструментом отримання інформації виступають маркетингові дослідження. Проведення маркетингових досліджень світового ринку вищої освіти дозволяє визначити основні тенденції та фактори, що впливають на його розвиток.Документ Маркетингові дослідження як інструмент розробки концепції нового підприємства ресторанного бізнесу(Ефективна економіка, 2014) Красовська, Олена Юріївна; Карпова, Нина Анатоліївна; Троян, Іванна ГенадіївнаМаркетингові дослідження займають значне місце в розробці нового проекту, адже саме збирання, оброблення й аналіз даних дають гарантію на зменшення ризику і невизначеності, що супроводжує прийняття рішень щодо розробки маркетингової концепції нового бізнесу. В статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти проведення маркетингових досліджень з метою розробки концепції нового підприємства ресторанного бізнесу. За результатами проведених маркетингових досліджень українського ринку ресторанного бізнесу було визначено тенденції та перспективні напрями роботи закладів громадського харчування. Було проведено опитування потенційних споживачів та визначено мотиви та фактори, які впливають на уподобання споживачів ресторанних послуг. За результатами проведених досліджень було розроблено концепцію нового підприємства ресторанного бізнесу та побудована стратегічна канва нового ресторану.Документ МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ ЕКОНОМІЦІ ЗНАНЬ(Дніпропетровський університет економіки та права, 2010) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті розглянуті питання оцінки конкурентоспроможності національних систем вищої освіти та їх вплив на формування загальної конкурентоспроможності країн світу в умовах сучасної економіці знань.Документ ОСНОВНІ НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВИДІВ МАРКЕТИНГОВИХ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВА(Економіка та держава, 2017) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті розглянуто види маркетингових активів підприємства. Зроблено висновок, що дослідники по-різному підходять до ідентифікації видів маркетингових активів, однак вони сходяться в думці, що до маркетингових активів підприємства обов'язково необхідно включати такі два важливі види, як бренд та марочний капітал. Визначено, що бренд надзвичайно дієвий маркетинговий актив при реалізації продукції на ринку, адже його завдання - створити та виокремити у свідомості потенційних покупців ключові відмінності товару або послуги, а також сформувати імідж компанії. У економічно розвинутих країнах відомий бренд може стати не тільки засобом впливу на споживача, але й давати змогу компаніям чинити вплив на економічний і політичний стан у країні. Марочний капітал це складна економічна категорія, яка ви¬ражає соціально-економічні відносини між суб’єктами економічних інтересів (виробни¬ками, посередниками, споживачами) з приво¬ду відтворення товарів, що володіють здатніс¬тю створювати додаткову вартість на основі позитивних суб’єктивних переконань спожи¬вачів. До марочного капіталу, в даному контексті, варто віднести назву, логотип, девіз, філософію підприємства, місію компанії, стратегію та т. п. Отже, проаналізувавши основні підходи до визначення та трактування вдів маркетингових активів, можна зробити висновок, що ряд перелічених вище особливостей може стосуватись не лише марочного капіталу як окремого різновиду маркетингових активів, а й самого феномену маркетингових активів загалом, адже, по суті, більшість видів маркетингових активів мають в своїй основі створення унікальності, неповторності та привабливості.Документ РЕЙТИНГИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНКИ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ(Дніпропетровський університет економіки та права, 2010) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті охарактеризовані основні переваги та недоліки складання світових рейтингів вищих навчальних закладів. Проведено порівняльний аналіз результатів глобальних рейтингів та визначено необхідність підвищення рівня міжнародної діяльності українських ВНЗ. Автор обґрунтовує необхідність дослідження та оцінки міжнародної складової в діяльності вищих навчальних закладах.Документ РОЛЬ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ ГЛОБАЛЬНИХ УМОВАХ(Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2011) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті розглядається роль освіти, зокрема вищої, в сучасних умовах глобалізації економіки. Проаналізовано дефініції поняття «освіта», розглянуто основні функції освіти та запропоновано власне трактування поняття «система освіти». Визначено вплив глобалізаційних процесів, інтеграції та інтернаціоналізації на розбудову сучасної освітньої системи та формування світового освітнього простору.Документ СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВА(Бізнес Інформ, 2017) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті здійснено порівняльний аналіз найбільш поширених визначень терміну "маркетингові активи". Узагальнюючи представлені підходи, під маркетинговими активами слід розуміти комплекс існуючих нематеріальних ресурсів та продуктів інтелектуальної діяльності персоналу компанії, що уречевлюються у товарах і послугах та забезпечують вищий порівняно з конкурентами рівень довготривалих, довірчих, взаємовигідних відносин та зв’язків зі стейкхолдерами. Проаналізувавши нематеріальні активи підприємств, зроблено висновок, що для харчових підприємств, найбільш суттєвими для забезпечення зростання вартості підприємства є маркетингові та техніко-технологічні нематеріальні активи. У той же час для компаній, що оперують у галузі машинобудування та металургії, визначальними є маркетингові та так звані когнітивні нематеріальні активи, адже для збереження стійкої конкурентної позиції фірми в галузі, а відповідно - і для підвищення капіталізації, визначальними виступатимуть: загальнокорпоративна стратегія, інтелектуальний капітал, а також досвід роботи на ринку та ін.Документ Сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства(Львівська економічна фундація, 2015) Красовська, Олена Юріївна; Сорока, Анастасія АнатоліївнаШвидкі зміни зовнішнього середовища стимулюють підприємства до впровадження нових методів, систем і підходів до управління конкурентоспроможністю. Сьогодні для успішного функціонування будь-якого підприємства на ринку, оцінка його конкурентоспроможності є об’єктивною необхідністю. Як процес виявлення сильних і слабких місць підприємства, вона дає можливість максимального удосконалення його діяльності та виявлення його прихованих потенційних можливостей.Документ СУЧАСНІ МОДЕЛІ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ(Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012) Красовська, Олена ЮріївнаГлобалізація світового освітнього простору вимагає відповідних моделей реалізації бізнес-освіти. В статті розглянуто основні тенденції розвитку бізнес-освіти в контексті глобалізації освітніх процесів, проаналізовано моделі реалізації сучасної бізнес-освіти та ефективність їх застосування.Документ Управління маркетинговими інструментами промислового підприємства(ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ, 2020-12) Красовська, Олена ЮріївнаДисертаційну роботу присвячено обґрунтуванню і розробці теоретико-методологічних положень та науково-практичних рекомендацій щодо управління маркетинговими інструментами промислових підприємств.Документ Управління маркетинговими інструментами промислового підприємства(МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2020-11) Красовська, Олена ЮріївнаДисертаційна робота присвячена обґрунтуванню і розробці теоретико-методологічних положень та науково-практичних рекомендацій щодо управління маркетинговими інструментами промислових підприємств. Обґрунтовано концепцію управління споживчим сприйняттям маркетингових інструментів промислового підприємства. Розроблено декомпозиційну модель процесу управління маркетинговими інструментами промислового підприємства, яка ґрунтується на мультиатрибутивній теорії корисності на основі конджойнт-аналізу атрибутів (показники оцінки нематеріальних активів) підприємства, які порівнянні з двома групами аспектів: раціональною та емоціональною оцінками маркетингових інструментів. Запропоновано інтерпретацію компонентів управління маркетинговими інструментами промислового підприємства. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат теорії маркетингу, зокрема запропоновано визначення понять: “маркетингові інструменти”, “бренд”. 36 Удосконалено складові наукового підходу до встановлення місця, видів та ролі маркетингових інструментів у діяльності промислових підприємств та різноманітність маркетингових інструментів залежно від організаційної структури підприємства. Розвинено структурно-логічну модель процесу управління формуванням та розвитком маркетингових інструментів за допомогою методу управління “GAP – розрив маркетингового інструменту”. Удосконалено науково-методичні підходи до ранжування маркетингових інструментів промислового підприємства та інформаційно-аналітичного забезпечення процесу управління маркетинговими інструментами підприємства. Набули подальшого розвитку науково-теоретичні підходи до методики оцінки факторів впливу на бренд підприємства. Набули подальшого розвитку наукові підходи до здійснення моніторингу існуючого рівня задоволеності та лояльності споживачів щодо маркетингових інструментів промислового підприємства,Документ Якість освітніх послуг як головна умова конкурентоспроможності вищої освіти(Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю на мікро-, мезо- і макрорівнях: колективна монографія – Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2017) Шевченко, Валентина Миколаївна; Тараненко, Ірина Всеволодівна; Яременко, Світлана Степанівна; Мішустіна, Тетяна Сергіївна; Красовська, Олена ЮріївнаУ статті розглянуто проблему формування професійної компетентності майбутніх фахівців з обліку і оподаткування у процесі професійної підготовки, для розв’язання якої запропоновано спиратись і на історико-педагогічні наукові дослідження, і на сучасні педагогічні дослідження в розрізі філософсько-освітнього, соціологічного, педагогічного, психологічного та юридичного аспектів (напрямів).У статті визначено суспільні умови функціонування й розвитку сучасної системи вищої освіти щодо соціалізації майбутнього фахівця економічної сфери (галузі знань „Управління і адміністрування”) в процесі професійної підготовки. Автором наголошується, що для врахування реальних потреб суспільства майбутній фахівець має опановувати моделі поведінки із сучасною загальновизнаною системою цінностей, що сприятиме його інтеграції до професійної спільноти. Проведений аналіз довів, що процес професійної соціалізації майбутнього фахівця відбувається в соціокультурному середовищі закладу вищої освіти. Наголошується, що завданням вищого навчального закладу є формування певних організаційно-педагогічних умов, які сприятимуть поетапному входженню майбутнього фахівця в сукупність ролей і форм діяльності з обраної ним професії. Завдяки впровадженню активних методів у навчальний процес з’явиться можливість самодостатнього розвитку людини через формування у неї здатності до самоосвіти, саморозвитку, самопізнання, самооцінки своєї індивідуальності, творчого потенціалу тощо.