Кафедра міжнародного маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра міжнародного маркетингу за Автор "Курочкіна, Ірина Геннадіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу маркетингових інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємства(Університет імені Альфреда Нобеля, 2018) Курочкіна, Ірина ГеннадіївнаСтаття присвячена дослідженню впливу маркетингових інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємства, а також обґрунтуванню необхідності впровадження інформаційних технологій в маркетингову діяльність підприємства. Розглянуто два аспекти, з позицій яких можна розглядати конкурентоспроможність підприємства. Доведено, що використання маркетингових інформаційних технологій є необхідною умовою не тільки для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства, а також для підвищення конкурентоспроможності. Розроблено механізм аналізу та алгоритм прийняття маркетингових рішень на підприємстві по відношенню до маркетингової інформаційної системи. Сформований алгоритм є базовим при формуванні ефективної стратегії підвищення конкурентоспроможності та управління маркетинговою інформацією на підприємстві. Зроблено висновок про безпрецедентний вплив глобалізації маркетингових інформаційних технологій на рівень конкурентоспроможності підприємства.Документ Особливості розвитку маркетингу територій в умовах цифрової економіки(Науково-дослідний центр індустріалних проблем розвитку НАН України, Харківський економічний університет ім. С. Кузнеця, 2018) Курочкіна, Ірина ГеннадіївнаМетою статті є дослідження особливостей розвитку територіального маркетингу в умовах глобальної цифровізації. Трансформація цифрового простору охопила майже всі сторони життя людини, суспільства, держави. Розширення інформаційного суспільства, активне зростання електронної економіки, а також інтенсифікація процесів інформаційної глобалізації, які обумовлені розвитком цифрового простору, вимагають абсолютно нових підходів до управління, у тому числі й у сфері маркетингу територій. Розглянуті основні завдання територіального маркетингу в цифровому просторі сприятимуть значному просуванню територіального бренду і активному формуванню іміджу регіону. Для того щоб досягти конкурентних переваг у цифровому просторі було запропоновано використання основних інноваційних інструментів: краудсорсінг, цифрова реклама, SMM-маркетинг, цифрові карти. Це дасть позитивний ефект від скорочення транзакційних витрат. Відзначено, що поточний період розвитку територіального маркетингу – це час нових можливостей та перспектив для розвитку територій на основі активного використання інформаційних технологій та інноваційних маркетингових інструментів просування територіальних брендів в мережі Інтернет на основі новітніх технологій цифрового маркетингу.