Кафедра іноземних мов
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра іноземних мов за Автор "Кожушко, Світлана Павлівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання інтерактивних технологій в системі підготовки фахівців туристичного бізнесу до професійної взаємодії(Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія., 2016) Кожушко, Світлана ПавлівнаСтаттю присвячено дослідженню формування діалого (консенсусно)-комунікаційних компетентностей в системі підготовки фахівців туристичного бізнесу. Особлива увага приділяється питанню науково-методичного забезпечення системи підготовки майбутніх фахівців з туристичної діяльності до професійної взаємодії, а саме – використанню інтерактивних технологій навчання. Аналізуються результати впровадження таких інтерактивних навчальних занять: лекція-діалог (дискусії, диспути, бесіди), лекція-ситуація, лекція-конференція, лекція-консультація. The article is devoted to the investigation of the formation of dialogue- (consensus) communicative competences in the system of specialists in the sphere of tourism business. Special attention is paid to the question of research and methodological support of the system of preparation of future specialists in the sphere of tourism for their future professional interaction with particular attention paid to the use of interactive technology of learning. The results of the introduction of such interactive learning sessions as lecture-dialogue (discussion, dispute, and talk), lecture-situation, lecture-conference, lecture-consultation are analyzed.Документ Компетентнісний підхід як методологія професійної підготовки майбутніх фахівців комерційної діяльності до професійної взаємодії(Науковий вісник Донбасу, 2011) Кожушко, Світлана ПавлівнаУ статті розкрито теоретичні засади компетентнісного підходу як методології професійної підготовки майбутніх фахівців комерційної діяльності до професійної взаємодії. Показано, що поняття „компетентність” є доволі складним і багатозначним, проаналізовано різні погляди на сутність цього феномену. Акцентовано увагу на підходах зарубіжних і вітчизняних науковців до визначення ключових компетенцій фахівця. Такі компетентності сприяють досягненню успіхів у житті, підвищенню якості суспільних інститутів; відповідають різноманітним сферам життя. Розкрито сутність професійної компетентності як якісної характеристики рівня оволодіння особистістю її професійною діяльністю. Наведено авторське розуміння сутності компетентності у здійсненні професійної взаємодії – інтегрального особистісного утворення, що забезпечує ефективність здійснення професійної взаємодії в системі професійних відносин і передбачає усвідомлене розуміння цінності професійної взаємодії для діяльності комерсанта, необхідності пізнання самого себе як суб’єкта взаємодії (власних переваг і недоліків), опанування культурою, етичними нормами й технологіями взаємодії засобами вербальної, невербальної, комп’ютерної комунікації, здійснення експертизи власних дій і прийнятих рішень. The article reveals theoretical foundations of competence-based approach as a methodology in professional preparation of future specialists in commercial activity for their professional interaction. It is shown that “competence” is rather complicated and polysemantic notion. The article also contains the results of the analysis of different view-points on the essence of this phenomenon. Special emphasis is made on the approaches of foreign and domestic researches to the determination of specialist’s key competences, which contribute to the achievement of life success, quality of public institutions, correspond to different spheres of life. The author discloses the essence of professional competence as qualitative description of professional activity skill level demonstrated by a person. The author gives her own understanding of competence essence, demonstrated in the course of professional interaction as an integral personal accomplishments which guarantee the effectiveness of professional interaction in the system of professional relations and assume conscious understanding of the value of professional interaction for the activity of any businessman as well as the necessity of personal self-cognition as a subject of interaction (personal advantages and disadvantages); they also assume mastering cultural and ethic norms, communication technologies by means of verbal, non-verbal and computer communications as well as performing expertise of his or her own performance and decisions.competence, competence-based approach, professional competence, competence in performing professional interactionДокумент Проектування системи підготовки майбутніх фахівців туристичної діяльності до професійної взаємодії (концептуальний компонент)(Молодь і ринок, 2015) Кожушко, Світлана ПавлівнаВ статті дається загальна характеристика системи підготовки майбутніх фахівців туристичної діяльності до професійної взаємодії, складовими якої визначено: концептуальний, змістово-ціннісний, процесуально-технологічний, рефлексивно-аналітичний, результативно-оцінювальний компоненти. Особливу увагу приділено концептуальному компоненту та надано розгорнуту характеристику його складовим ( мета, завдання, принципи, методологічні засади, педагогічні умови ). Визначено загальну мету підготовки майбутніх фахівців з туристичної діяльності до професійної взаємодії як забезпечення компетентності у здійсненні професійної взаємодії та її прояву в рамках виконання майбутніми фахівцями своїх професійних обов’язків. Охарактеризовано принципи: загальнопедагогічні, професійної спрямованості, контекстного навчання, гуманітаризації, гуманізації, свідомості, природовідповідності, культуровідповідності, комунікативної взаємодії, індивідуальної підтримки, толерантності; обґрунтовано педагогічні умови: створення атмосфери шанобливого ставлення до процесу взаємодії в системах «викладач – студент», «студент – студент», «студент – студенти», освітньому середовищі вишу; дотримання гуманізму, толерантності суб’єкт-суб’єктних відносин у системах «викладач – студент», «студент – студент»; спрямованість викладання навчальних дисциплін на організацію різноманітної міжособистісної взаємодії. Стверджується що дані напрацювання є корисними для вирішення проблеми підготовки майбутніх фахівців до професійної взаємодії. The article gives general characteristics of the system used for preparing future specialists in tourism for their professional interaction. The integral parts of this system are: conceptual, content-and-value, process-and-technology, reflective-and-analytical, result-and-evaluation components. Special attention is paid to conceptual component, broad description was given to its components ( goal, objectives, principles, methodological fundamentals, , pedagogical conditions) General goal of preparing future specialists in tourism for their professional interaction was defined as the provision with competence in professional interaction revealing in the course of performing professional duties by a specialist. General pedagogical principles as well as the principles of professional direction, context studies, humanitarization, humanization, consciousness, nature and culture correspondence, communicative interaction, individual support, tolerance were described. Such pedagogical conditions as the creation of respectful attitude to the process of interaction in the systems “teacher – student”, “student- student”, “student-students” and in the environment of tertiary school; adherence to the ideas of humanism, tolerance in subject – subject relations in the systems of “teacher – student”, “student – student”; orientation of teaching academic disciplines to the creation of interpersonal interaction were grounded. It is affirmed that the results obtained could be of use for in the course of preparing future specialists for their professional interaction.Документ Сутність та структура феномену «компетентність майбутнього фахівця у здійсненні професійної взаємодії»(НУБіП України, 2014) Кожушко, Світлана ПавлівнаВ статті розглядаються сутність та структура феномену «компетентність майбутнього фахівця у здійсненні професійної взаємодії». Окремо визначається поняття компетентності як спроможності кваліфіковано проводити діяльність, виконувати завдання або роботу. Виокремлюються компоненти та критерії основного феномену дослідження, який представляється як ланцюжок таких взаємопов’язаних компонентів як мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний та особистісний. Доводиться, що пред- ставлена розгорнута характеристика кожного з компонентів дає підстави для більш чіткого визначення сутності феномену, що досліджується, конкретизувати його зміст та використовувати як платформу у подальших дослідженнях. The article deals with the essence and structure of the phenomenon “competence of future specialist in performing professional interaction”. The notion of competence is treated as an ability to conduct an activity, perform certain work or fulfill certain tasks. The structural elements and the criteria of the phenomenon under investigation are singled out. They are presented as a chain of interconnected components. These components are: motivational-and-value, cognitive, functional, and personal. Motivational-and-value component is characterized by such criteria as the aspiration to the achievement of some goals, necessity for interaction and orientation to interaction. Cognitive component is described as a system of generalized theoretical knowledge, which guarantees its usage and porter to certain professional situations. Functional component is treated as a constellation of skills, which guaranty high professional effectiveness. Personal component embodies the occurrence of social intelligence, tolerance, the ability to introspect and to prevent the erection of certain barriers (professional, communicational). Detailed characteristics of each element provides the ground for more clear description of the essence of the phenomenon which is studied, gives the chance to reveal its particular substance and to use this characteristics as the platform for further investigations.Документ Формування культури мовлення та взаємодії майбутніх фахівців туристичної галузі засобами технологій навчання у співробітництві(Черноморський державний університет імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія", 2014) Кожушко, Світлана ПавлівнаВ статті висвітлюється сутність поняття навчання у співробітництві та обґрунтується доцільності упровадження в навчальний процес підготовки майбутніх фахівців з туристичної галузі технологій навчання у співробітництві як основи формування в них культури мовлення й взаємодії. Навчання в співробітництві розглядається як модель навчання у малих групах для досягнення спільної мети. Виокремлено педагогічні умови здійснення роботи студентів у малих групах. The article describes the essence of the notion of cooperative learning with the aim to ground its effectiveness in the process of training future specialists in tourist industry. Cooperative learning is treated as the foundation for the formation of students culture of language communication and interaction. In this case the cooperative learning is distinguished as a model of study in small groups with the aim of gaining students their common goal. Special attention is paid to pedagogical conditions which should be observed to create favorable environment for study in small groups.Документ ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ(2017) Кожушко, Світлана ПавлівнаСтаттю присвячено обґрунтуванню ефективності використання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх фахівців туристичної галузі до професійної взаємодії. Доводиться, що серед основних завдань, які можна вирішувати завдяки використанню інтерактивних технологій є такі: вирішення професійних проблем, передбачення труднощів реальних обставин, набуття фахівцем додаткових знань та професійних умінь, формування професійно важливих якостей, зменшення імовірності помилок, розвиток упевненості у власних силах. The article substantiates the effectiveness of interactive methods in the process of preparing future specialists of tourism business for their professional interaction. It is proved that those tasks which could be successfully solved using interactive technologies are: making professional decisions, anticipation of potential difficulties, acquiring new professional knowledge and skills, development of professionally important qualities, minimization of probable professional errors, development of self-assurance.