Магістри Педагогіка вищої школи (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістри Педагогіка вищої школи (Студенти) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності(Університет імені Альфреда Нобеля, 2020) Тітова, Марина ВікторівнаДокумент Формування інформатичної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки(Університет імені Альфреда Нобеля, 2020) Коновалов, Андрій АркадійовичДокумент Формування підприємницької компетентності майбутніх психологів у процесі фахової підготовки(Університет імені Альфреда Нобеля, 2020) Касторних, Ілія ВячеславовичДокумент Розвиток педагогічної майстерності майбутнього викладача закладу вищої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2020) Пащенко, Валентина ВасилівнаДокумент Формування педагогічного артистизму майбутнього викладача гуманітарних дисциплін(Університет імені Альфреда Нобеля, 2020) Кириллова, Ольга ЮріївнаДокумент Формування професійної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти у процесі вивчення правових дисциплін(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Клімчук, Юлія ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена вивченню проблеми формування професійної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти у процесі вивчення правничих дисциплін. Актуальність дослідження обумовлюється низкою невирішених проблем, детермінованих протиріччями, зокрема між: потребою суспільства у висококваліфікованих викладачів закладів вищої освіти, здатних забезпечити співпрацю здобувачів у освітньому процесі, й недостатнім рівнем компетентності студентів щодо до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії; низьким рівнем правової освіти серед викладацького складу та здобувачів вищої освіти; необхідністю вдосконалення підготовки майбутніх у викладачів закладів вищої освіти та недостатнім навчально-методичним забезпеченням цього процесу. Виявлені протиріччя вказують на необхідність пошуку педагогічних умов та шляхів розв’язання зазначеної проблеми, що зумовило вибір теми наукового дослідженняДокумент Формування професійного інтересу до педагогічної діяльності студентів закладів вищої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Пасічник, Дарія ДмитрівнаУ роботі узагальнюється теоретичний і експериментальний матеріал по темі дослідження і уточнити поняття «професійний інтерес студентів до педагогічної діяльності», виявлено специфіку змісту і структурні компоненти професійного інтересу до педагогічної діяльності, розроблено і науково обґрунтовано дидактичну систему поетапного формування професійного інтересу до педагогічної діяльності у студентів педагогічного факультету, визначено продуктивність дидактичної системи формування професійного інтересу до педагогічної діяльності у студентівДокумент Підготовка майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Туранська, Аліна ГригорівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі підготовки майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку. Перший розділ присвячено вивченню концептуальних аспектів й стратегічних завдань підготовки вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку; сутності поняття «формування доброзичливості»; характеристиці компонентів, критеріїв, показників і рівнів готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку; педагогічних умов формування готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку. У другому розділі здійснено експериментальну вивчення готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку, визначено організаційно-методичні аспекти та характеристика рівнів готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку, у процесі фахової підготовки, висвітлено вплив чинників підготовки вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку У третьому розділі розглянуто організацію підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку. Обґрунтування моделі підготовки майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку. Методика формувального експерименту. Оцінка ефективності моделі підготовки майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного вікуДокумент Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти засобами інтерактивного навчання(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Порощай, Денис ІгоровичДосліджено формування іншомовної комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти. Охарактеризовано сутність компетентнісного підходу та комунікативної компетентності в освіті. Визначено психолого- педагогічні особливості студентської аудиторії. Проаналізовано особливості формування іношомовної комунікативної компетентності студентів засобами інтерактивних технологій. На підставі аналізу наукових джерел виявлено основні критерії дослідження формування іншомовної комунікативної компетентності студентів. Розроблено комунікативну методику та експериментально досліджено ефективність її імплементації у освітній процесДокумент Альона Павлівна(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) ШевцоваКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти. Зроблені висновки щодо сутності, структури та педагогічних умов для формування самооцінки у студентів. Перший розділ присвячено вивченню концептуальних аспектів й стратегічних завдань з формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти; характеристиці компонентів, критеріїв, показників і рівнів формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти; педагогічних умов формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти. У другому розділі здійснено експериментальну перевірку педагогічних умов формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти, визначено педагогічні умови формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти, висвітлено процес організації і проведення констатувального, формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту, узагальнено результати дослідженняДокумент Педагогічні умови розвитку професійної спрямованості студентів вищих закладів освіти(2021) Оганян, Марія СергіївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування професійної спрямованості майбутніх психологів. В першому розділі розглянуто поняття, структуру, показники професійної спрямованості, умови розвитку професійної спрямованості. У другому розділі експериментально перевірено рівень професійної спрямованості. Розглянуті і обґрунтовані результати методологічних дослідженьДокумент Формування педагогічної майстерності майбутніх педагогів професійного навчання в умовах освітнього процесу закладу вищої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Данилейко Д.В.Кваліфікаційна робота здобувачки 2-го курсу, спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» (у форматі магістр) (Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро, кафедра інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи) присвячена проблемі формування педагогічної майстерності майбутніх педагогів в умовах навчання у вищій школі. Зроблені висновки щодо того, що професійна підготовка сучасного педагога професійного навчання зорієнтована на формування професійних цінностей, потребує чітко визначених освітніх цілей і мотивів, організації та проектування психолого-педагогічних умов освітнього процесу, спрямованого на фахівця з сучасним типом професійного мислення, здатного до ефективного професійного саморозвитку і самореалізації на сучасному ринку праці. Практична значущість дослідження полягає в тому, що розроблено модель формування педагогічної майстерності майбутніх педагогів професійного навчання, яка відображає вплив зовнішніх чинників, створення позитивного освітнього поля і містить компоненти: цільовий, змістовний, процесуально-діяльнісний, організаційно-управлінський та результативно-оцінний.Документ Розвиток цифрової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання у фаховій підготовці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Камишніков А.В.Кваліфікаційна робота здобувача 2-го курсу, спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» (у форматі магістр) (Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро, кафедра інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи) присвячена проблемі теоретичного обґрунтування положення щодо розвитку цифрової компетентності та емпіричного дослідження рівня розвитку означеної якості в майбутніх педагогів професійного навчання. Зроблені висновки щодо того, що цифрова компетентність педагогічного працівника має забезпечувати розвиток широкого спектру усіх її складових: від медіаграмотності до опрацювання та критичного оцінювання інформаційних даних, безпеки та співпраці в мережі Інтернет до знань про різноманітні цифрові технології та пристрої, вміння використовувати відкриті ресурси та технології для професійного розвитку, формування у учнів умінь ефективно користуватися цифровими технологіями та сервісами у навчальних та життєвих ситуаціях для розв'язування різних проблем та завдань, застосовувати інноваційні технології для оцінювання результатів їх навчальної діяльності, розуміння поняття кодування, елементів штучного інтелекту, віртуальної та доповненої реальності та вирішення професійних проблем за допомогою використання цифрових технологій. За результатами проведеного анкетування викладачів та студентів виявлено основні недоліки запровадження цифрових технологій в освітній процес; підтверджено недостатню підготовку студентів до використання цифрових технологій в самоосвіті; з’ясовано, що низький рівень запровадження цифрових технологій зумовлений недостатнім методичним забезпеченням і неналежним описом способів використання таких технологій у конкретних дидактичних ситуаціях. Підкреслено, що стрімкий розвиток цифрових технологій та широке їх використання в освітній діяльності дають підстави для оптимістичних прогнозів щодо якнайшвидшого запровадження цифрових технологій у закладах вищої освіти. Результати дослідження показали, що майбутні педагоги професійного навчання мають середній рівень готовності до використання освітніх цифрових технології та інструментів у професійній діяльності. В роботі узагальнено рекомендації щодо формування цифрової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання.Документ Теорія і практика професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Качковська А. Є.Кваліфікаційна робота магістра є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми розроблення і впровадження педагогічних умов професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти. У роботі схарактеризовано систему методичної роботи закладів загальної середньої освіти. Розкрито педагогічну сутність, функції, структуру, компоненти професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти. Розроблено і впроваджено запропоновані педагогічні умови. Уточнено критерії, показники, рівні професійної самореалізації вчителів. Отримані автором позитивні результати засвідчили ефективність реалізованих педагогічних умов.Документ Формування соціальної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Півень Я.В.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичне узагальнення й запропоновано нове вирішення актуального наукового завдання, що полягає в обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування соціальної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури. У процесі дослідження було сформовано, науково обґрунтовано й експериментально апробовано модель формування соціальної компетентності викладачів у процесі магістерської підготовки, до структури якої входить методологічно-цільовий компонент, що включає вимоги суспільства до соціальної компетентності викладача, мету, завдання і наукові підходи професійної освіти щодо формування соціальної компетентності; змістовно-процесуальний компонент, який поєднує професійний відбір за придатністю до педагогічної діяльності, вимоги до результатів навчання на магістерському рівні освіти та педагогічні умови реалізації освітнього процесу; оцінно-діагностичний компонент, куди входять критерії рівня сформованості соціальної компетентності та методи педагогічної діагностики. Ефективна реалізація запропонованої моделі дозволяє сформувати соціальну компетентність майбутніх викладачів на високому і відмінному рівнях. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність системи формування соціальної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури, сутнісною основою якої виступає застосування теорії контекстного навчання, проведення тренінгів з ноосферної освіти та корпоративної культури освітнього закладу, застосування ігрових технологій для відпрацювання навичок соціальної взаємодії. Передумовами формування соціальної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури виступають базові соціальні якості, сформовані на бакалаврському рівні освіти.Документ Формування естетичної культури у майбутніх викладачів вищої школи(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Бордусь Поліна ЮріївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування естетичної культури у майбутніх викладачів вищої школи в умовах навчання у закладі вищої освіти. Зроблені висновки щодо особливостей педагогічних умов формування естетичної культури у майбутніх викладачів вищої школи. Практична цінність роботи полягає в тому, що визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування естетичної культури у майбутніх викладачів вищої школи, уточнено критерії, показники і рівні сформованості естетичної культури у майбутніх викладачів, конкретизовано особливості їх професійної підготовки.Документ Розвиток педагогічної майстерності майбутніх викладачів закладу вищої освіти в умовах магістратури(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Марковська Я.Е.У кваліфікаційній роботі проведено цілісне дослідження проблеми розвитку педагогічної майстерності викладачів закладу вищої освіти в умовах магістратури. Проаналізовано базові поняття дослідження «компетентність», «педагогічна компетентність», «педагогічна майстерність». Охарактеризовано сучасний стан розвитку педагогічної майстерності в процесі професійної підготовки викладачів та виявлено зорієнтованість освітніх програм на навчання за спеціальністю. Розкрито сутність та визначено компоненти педагогічної майстерності викладачів закладу вищої освіти. Запропоновано модель розвитку педагогічної майстерності викладачів закладу вищої освіти в умовах магістратури, яка складається з взаємопов’язаних теоретичного, змістового та результативного блоків. Здійснено експериментальне дослідження, на першому, констатувальному, етапі якого виявлено рівні розвитку педагогічної майстерності майбутніх викладачів та підтверджено доцільність впровадження розробленого навчально-методичного забезпечення й застосування запропонованих форм і методів розвитку педагогічної майстерності викладачів в умовах магістратури. На другому, формувальному, етапі реалізовано методику, якою передбачено поетапний розвиток педагогічної майстерності майбутніх викладачів. На третьому, узагальнювальному, етапі дослідження за результатами проведеного діагностування виявлено позитивні зміни в рівнях розвитку педагогічної майстерності майбутніх викладачів.Документ Особливості організації дистанційного навчання у вищій школі в умовах пандемії (на прикладі України та Англії)(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Кормич Майя ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена актуальній проблемі організації дистанційного навчання у вищій школі в умовах пандемії. Зроблені висновки щодо теоретичних аспектів ефективності організації дистанційного навчання у вищій школі, особливостей організації дистанційного навчання у вищій школі в умовах пандемії та надано практичні рекомендації викладачам і керівникам щодо організації дистанційного навчання. Практична цінність роботи полягає в тому, що результати розроблених практичних рекомендації на основі аналізу особливостей організації дистанційного навчання у вищій школі в умовах пандемії (на прикладі України та Англії) будуть використані у практиці роботи викладачам і керівникам вищої школи. Результати дослідження можуть бути рекомендовані для застосування в практиці управління ВНЗ.Документ Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до профілактики дезадаптації учнів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Бобіна В.С.Проблема виховання підростаючого покоління набуває особливої актуальності на сучасному етапі розвитку нашої держави, що характеризується бурхливими перетворювальними процесами в різних галузях суспільного життя, суттєвим оновленням всієї системи відносин, що склалися в суспільстві. Найважливішою у цьому виступає соціокультурна проблема нейтралізації негативної та формування позитивної спрямованості особистості. У кваліфікаційному дослідженні здійснено теоретичне осмислення феноменів «дезадаптації учнів» і «профілактика дезадаптації учнів у системі різних соціальних інституцій», «професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до профілактики дезадаптації учнів». В умовах сучасної соціокультурної реальності, коли традиційні форми та методи соціалізуючого впливу на підростаюче покоління майже втратили своє значення, а суспільство має величезну потребу в створенні та запровадженні нових, які матимуть дієвий вплив на дітей та молодь, що під дією негативних соціалізуючих чинників схильні до виявлення девіантних проявів у поведінці, дослідження проблеми профілактики дезадаптації учнів має важливе значення. Здійснено ґрунтовний теоретичний аналіз наукових джерел стосовно проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до профілактики дезадаптації учнів. Визначено основні методи та методики дослідження, які дозволили дослідити особливості професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до профілактики дезадаптації учнів. Проведено емпіричне дослідження, здійснено обробку та інтерпретацію результатів, на підставі яких визначено подальші перспективи дослідження. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані в процесі діяльності практичних психологів і соціальних працівників та при розробці практичних рекомендацій щодо профілактики дезадаптації учнів.Документ Дидактична адаптація як важливий чинник формування загальнонаукової компетентності студентів першокурсників спеціальності 053 «Психологія»(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Троян А.Г.Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формування загальнонаукової компетентності студентів першокурсників у вищій школі. Зроблені висновки щодо особливостей роботи моделі дидактичної адаптації для формування загальнонаукової компетентності студентів першокурсників спеціальності 053 «Психологія». Практична цінність роботи полягає в тому, що результати аналізу ефективності запропонованої моделі дидактичної адаптації для формування загальнонаукової компетентності студентів першокурсників спеціальності 053 «Психологія» можуть бути використані в практиці роботи викладачів закладів вищої освіти під час організації навчального процесу.