Кафедра міжнародного маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра міжнародного маркетингу за Ключові слова "Cluster"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Logistics approaches to stabilization and development of tourism activities during the pandemic(International Journal of Agricultural Extension, 2022) Yevhen Aloshynskyi; Natalia Remzina; Oleksandr Tregubov; Valentyna Shevchenko; Igor BritchenkoThe relevance of the problem under study is stipulated by the need to stabilize the market for tourist services in existing restrictions caused by the SARS-CoV-2 pandemic. The purpose of the research: The purpose of the article is to develop integrated measures for the formation of transport and logistics clusters to increase the synergetic effect of the proposed activities aimed at raising the mobility level of potential consumers of tourist services. Methods of the research: The main research methods include predicting and simulating; they make it possible to consider the problem of forming the package of tourist and transport services as a process of targeted monitoring and optimization of tourist routs. Results of the research: The article presents the concept of creation of the network of transport and tourist clusters in Poland and its functioning; large rail carriers are the core of the clusters. Practical significance: The proposed models for the formation of a package of tourist services are aimed at increasing the synergetic effect for all cluster participants, as well as at the development of tourist activities during the pandemic. Актуальність досліджуваної проблеми зумовлена необхідністю стабілізації ринку туристичних послуг в умовах існуючих обмежень, спричинених пандемією SARS-CoV-2. Мета дослідження. Метою статті є розробка комплексних заходів щодо формування транспортно-логістичних кластерів для підвищення синергетичного ефекту запропонованих заходів, спрямованих на підвищення рівня мобільності населення. потенційні споживачі туристичних послуг. Методи дослідження: Основні методи дослідження: прогнозування та моделювання; вони дають змогу розглядати проблему формування пакету туристично-транспортних послуг як процес цілеспрямованого моніторингу та оптимізації туристичних маршрутів. Результати дослідження: У статті представлено концепцію створення мережі транспортно-туристичних кластерів у Польщі та її функціонування; великі залізничні перевізники є ядром кластерів. Практичне значення: Запропоновані моделі формування пакету туристичних послуг спрямовані на підвищення синергетичного ефекту для всіх учасників кластеру, а також на розвиток туристичної діяльності в умовах пандемії.