Кафедра міжнародного маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра міжнародного маркетингу за Ключові слова "digital marketing communications"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інноваційна трансформація комплексу маркетингових комунікацій в умовах глобалізації(Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2016) Тараненко, Ірина Всеволодівна; Яременко, Світлана СтепанівнаСтаття присвячена дослідженню перетворень, які відбуваються у сфері маркетингових комунікацій відповідно до вимог інформаційного суспільства на сучасному етапі глобалізації. Виявлено скорочення частки підприємств ЄС, які впроваджують маркетингові інновації, та недостатнє використання новітніх маркетингових методів та інструментів вітчизняними підприємствами. Водночас інноваційні підприємства в більшості країн віддають перевагу найсучаснішим комунікаційним методам і технологіям просування. Доведено, що для забезпечення ефективного просування товарів на вітчизняних та зарубіжних ринках виникає нагальна потреба стратегічної трансформації комплексу маркетингових комунікацій підприємств на інноваційних засадах з використанням цифрових, мобільних та інтернет технологій. Обгрунтовано необхідність більш широкого включення підприємствами до свого комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій інструментів діджитал-маркетингу. Статья посвящена исследованию преобразований, которые происходят в сфере маркетинговых коммуникаций в соответствии с требованиями информационного общества на современном этапе глобализации. Выявлено сокращение доли предприятий ЕС, которые внедряют маркетинговые инновации, и недостаточное использование новейших маркетинговых методов и инструментов отечественными предприятиями. В то же время инновационные предприятия в большинстве стран отдают предпочтение современным коммуникационным методам и технологиям продвижения. Доказано, что для обеспечения эффективного продвижения товаров на отечественных и зарубежных рынках у предприятий возникает потребность в стратегической трансформации комплекса маркетинговых коммуникаций предприятий на инновационной основе с использованием цифровых, мобильных и интернет технологий. Обоснована необходимость более широкого включения предприятиями в состав своего комплекса интегрированных маркетинговых коммуникаций инструментов диджитал-маркетинга.