Кафедра міжнародного маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра міжнародного маркетингу за Ключові слова "educational marketing, higher education, world’s higher education market investigation, educational services market, marketing monitoring."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", 2011) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті розглядаються питання управління вищою освітою із застосуванням маркетингового підходу. Автором визначено доцільність використання маркетингу в системі управління вищою освітою, зроблено аналіз існуючих тлумачень поняття «маркетинг освіти» та запропоновано використання маркетингового моніторингу як інструмента дослідження світового ринку вищої освіти.