Кафедра міжнародного маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра міжнародного маркетингу за Ключові слова "global rating, higher education, higher educational establishment"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РЕЙТИНГИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНКИ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ(Дніпропетровський університет економіки та права, 2010) Красовська, Олена ЮріївнаВ статті охарактеризовані основні переваги та недоліки складання світових рейтингів вищих навчальних закладів. Проведено порівняльний аналіз результатів глобальних рейтингів та визначено необхідність підвищення рівня міжнародної діяльності українських ВНЗ. Автор обґрунтовує необхідність дослідження та оцінки міжнародної складової в діяльності вищих навчальних закладах.