Роль та значення внутрішнього брендингу у залученні та утриманні талантів в організації
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
В роботі розглянуто теоретичні аспекти внутрішнього брендінгу у залученні та утриманні талантів в організації. Проведено аналіз діяльності АТ «УКРСИББАНК» та розглянуто практики успішного застосування внутрішнього брендингу в АТ «УКРСИББАНК». Запропоновано використання заходів для посилення внутрішнього бренду роботодавця в АТ «УКРСИББАНК» та рекомендацій щодо мотивацій працівників для ефективного управління талантами в АТ «УКРСИББАНК».
Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, ілюстрована 9 таблицями і 10 рисунками, в процесі написання використано 33 літературних джерел.
Опис
Ключові слова
бренд, внутрішній брендинг, мотивація, залучення та утримання талантів