Роль та значення внутрішнього брендингу у залученні та утриманні талантів в організації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

В роботі розглянуто теоретичні аспекти внутрішнього брендінгу у залученні та утриманні талантів в організації. Проведено аналіз діяльності АТ «УКРСИББАНК» та розглянуто практики успішного застосування внутрішнього брендингу в АТ «УКРСИББАНК». Запропоновано використання заходів для посилення внутрішнього бренду роботодавця в АТ «УКРСИББАНК» та рекомендацій щодо мотивацій працівників для ефективного управління талантами в АТ «УКРСИББАНК». Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, ілюстрована 9 таблицями і 10 рисунками, в процесі написання використано 33 літературних джерел.

Опис

Ключові слова

бренд, внутрішній брендинг, мотивація, залучення та утримання талантів

Бібліографічний опис