Дослідження асортименту та якості ковбасних виробів різних виробників на торговельному підприємстві
Вантажиться...
Дата
2024-06
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості ковбасних виробів, зокрема класифікацію, показники якості і методичну оцінку якості ковбасних виробів.
Проведено дослідження ринку ковбасних виробів. Наведений аналіз діяльності магазину «Лавка», в якому спостерігається тенденція зростання доходів. Здійснена оцінка якості чотирьох зразків ковбасних виробів різних виробників, яка дає змогу оцінити наскільки якісний асортимент реалізується в магазині.
Досліджені показники асортименту ковбасних виробів, а саме: широта, повнота, стійкість, новизна та раціональність, які дають змогу оцінити наскільки асортимент є збалансованим. Проведений ABC- та XYZ-аналіз ковбасних виробів, який дає змогу оцінити, які групи ковбас реалізуються краще і приносять вищий дохід.
Опис
Ключові слова
ковбасні вироби, показники якості, показники асортименту, дослідження асортименту, магазин «Лавка»