Дослідження поведінки споживачів меду як етап розробки стратегії підприємства
Вантажиться...
Дата
2024-06
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
В роботі розглянуто дослідження поведінки споживачів меду як етап розробки стратегії підприємства та проведено оцінку якості 3 з разків крем меду.
Проведено аналіз ринку меду в Україні: стан та проблеми. Наведена класифікація меду та вимоги до якості.
Було ддосліджено якості крем меду ФГ «МЮД», наведено загальна характеристика ФГ «МЮД» та зазначено її сильні та слабкі сторони, а також визначені можливості. Такокж ролвжено оцінку якості, як основиний критерій вибору при виборі крем-меду.
Досліджено поведінку споживачів крем меду ФГ «МЮД» та наведено пропозиції щодо удосконалення асортиментної політики ФГ “МЮД”
Опис
Ключові слова
асортимент, крем мед, якість, поведінка споживача