Товарознавча оцінка м'ясних напівфабрикатів та сегментування їх споживачів
Вантажиться...
Дата
2024-06
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості м'ясних напівфабрикатів. Досліджено м’ясні напівфабрикати: стан та тенденції ринку. Вивчено класифікацію та вимоги для якості м’ясних напівфабрикатів.
Проведено дослідження якості та асортименту м’ясних напівфабрикатів в ТОВ «Сільпо-Фуд». Проаналізовано діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Проведено дослідження асортименту в ТОВ “Сільпо-Фуд”. Наведена товарознавча оцінка якості м’ясних напівфабрикатів в ТОВ «Сільпо-Фуд».
Досліджено процес формування попиту на м’ясні напівфабрикати в ТОВ “Сільпо-Фуд”. Наведено порядок вивчення попиту на підприємствах роздрібної торгівлі. Проведено сегментування споживачів м'ясних напівфабрикатів в ТОВ “Сільпо-Фуд”.
Опис
Ключові слова
м’ясні напівфабрикати, асортимент, класифікація, сегментування, вивчення попиту