Товарознавча оцінка м'ясних напівфабрикатів та сегментування їх споживачів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості м'ясних напівфабрикатів. Досліджено м’ясні напівфабрикати: стан та тенденції ринку. Вивчено класифікацію та вимоги для якості м’ясних напівфабрикатів. Проведено дослідження якості та асортименту м’ясних напівфабрикатів в ТОВ «Сільпо-Фуд». Проаналізовано діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Проведено дослідження асортименту в ТОВ “Сільпо-Фуд”. Наведена товарознавча оцінка якості м’ясних напівфабрикатів в ТОВ «Сільпо-Фуд». Досліджено процес формування попиту на м’ясні напівфабрикати в ТОВ “Сільпо-Фуд”. Наведено порядок вивчення попиту на підприємствах роздрібної торгівлі. Проведено сегментування споживачів м'ясних напівфабрикатів в ТОВ “Сільпо-Фуд”.

Опис

Ключові слова

м’ясні напівфабрикати, асортимент, класифікація, сегментування, вивчення попиту

Бібліографічний опис