Кафедра іноземних мов
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра іноземних мов за Автор "М'ясоїд, Галина Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виїзний міждисциплінарний урок: професійна орієнтація та її варіації(Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2015) М'ясоїд, Галина ІванівнаУ статті розглянуто форми профорієнтаційної роботи серед старшокласників, вивчено досвід проведення міждисциплінарного виїзного уроку англійської мови та основ індустрії гостинності. Виявлено потенційні можливості такої форми навчання з позицій здійснення профорієнтаційної роботи та професійного консультування, а також особливості методики її підготовки та проведення. The paper lists the forms of career guidance of school-leavers. It examines the experience of conducting the on-site interdisciplinary lesson of English and Hospitality Industry Basics. The opportunities this organizational form provides from perspectives of career guidance and vocational counseling are revealed, as well as methodical approach to its development and conducting.Документ ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА ІНДУСТРІЮ ГОСТИННОСТІ ТА ТУРИЗМУ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВІ РІШЕННЯ(Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2018-03-23) М'ясоїд, Галина ІванівнаДокумент Добір лексичних одиниць з теми «Транспортна система у туризмі» для навчання здобувачів іноземної мови для спеціальних цілей(Одеса: Міжнародний Гуманітарний університет, 2017) М'ясоїд, Галина Іванівна; Беспалова, Наталія ВолодимирівнаСтаття спрямована на вирішення проблеми добору лексичного компонента змісту навчання англійської мови для спеціальних цілей здобувачів галузі туризму. За результатами контент-аналізу автентичних професійних текстів здійснено добір найбільш уживаних лексичних одиниць, які описують питання організації, класифікації, нормування та управління системою туристичного транспорту. The article addresses the problem of selecting the word bank as a component of the syllabus aimed at foreign language training of specialists in tourism industry. Based on the findings of the content analysis the authentic job-related texts, the paper offers a set of most common lexical items to denote the issues of organization, classification, certification and management in tourism transport.Документ Досвід використання комп’ютерних мереж у системі середньої освіти США(Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2016-12) М'ясоїд, Галина Іванівна; Юсипіва, Тетяна ІванівнаУ статті розглянуто досвід Департаменту освіти США із застосування у навчальний процес середньої школи комп’ютерних освітніх мереж. Розглянуто форми роботи та види дослідницьких завдань, а також переваги, які надають комп’ютерні мережі для підвищення якості навчання.The paper reviews the experience of the US Department of Education on using the computer networks lists in the K-12 system of schooling. It examines the major forms of learning activities and research projects to get students involved. The advantages of the networks to increase higher learning results are discussed.Документ КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ТА КОРПОРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА(УНІВЕРСИТЕТ імені АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 2017) М'ясоїд, Галина ІванівнаШляхом аналізу наукової літератури розмежовано поняття «управління» та «ме- неджмент», «корпоративне управління» та «корпоративний менеджмент». Виявлено, що види менеджменту є спільними в туристичних підприємствах, які мають різні орга- нізаційно-правові форми. Зроблено спробу конкретизувати сутність понять управління та менеджменту в галузі туризму з метою їх подальшого вивчення. Through the analysis of scientific literature, the concepts of "governance" and "management", "corporate governance" and "corporate management" are distinguished. It was revealed that types of management are common in tourism enterprises, which have different organizational forms. An attempt was made to concretize the essence of the concepts of governance and management in the field of tourism with a view to examine them furtherДокумент Методична дилема: які засоби наочності використовувати, традиційні чи електронні?(Комп'ютер у школі та сім'ї: Науково-методичний журнал., 2015) М'ясоїд, Галина Іванівна; Юсипіва, Тетяна ІванівнаОбґрунтовано методику використання сучасних засобів наочності на прикладі педагогічного програмного засобу Бібліотека електронних наочностей «Біологія, 6–11 кл. для загальноосвітніх навчальних закладів» у навчанні біології у 8 му класі за напрямами: візуалізація навчальної інформації (демонстрація біологічних об’єктів, процесів та явищ; демонстрація зображень різного типу, відео- та аудіофрагментів), проведення лабораторних робіт; науково-дослідницька робота. Здійснено експериментальну перевірку розробленої методики. Статистично доведено її педагогічну ефективність: виявлено підвищення коефіцієнта якості знань, рівня навчальних досягнень і позитивне значення приросту знань учнів. Methodology of contemporary audio-visual aids application is demonstrated on the example of «Biblioteka electrinnykh naochnostey ‘Biologia, 6–11 cl. dlya zagal’noosvitnikh navchal’nykh zakladiv» (Ukr.) software product. It was substantiated as appropriate in teaching biology to 8 grade students in directions: educational information visualization (demonstration of biology objects, processes and phenomena; figures of different types, video, audio), laboratory works completion; scientific and research work. The elaborated methodology was checked experimentally. Its effectiveness has been statistically proved: knowledge quality coefficient, educational achievements levels and positive index of students’ knowledge increment have been revealed.Документ Можливості застосування програмного продукту на уроці "Загальна характеристика типу молюски. Різноманітність молюсків", 8 клас(Комп'ютер у школі та сім'ї: Науково-методичний журнал., 2014) М'ясоїд, Галина Іванівна; Юсипіва, Тетяна Іванівна; Ємельянова, Вероніка ЮріївнаЗапропоновано методичну розробку уроку використанням програмного продукту «Віртуальна школа Кирила та Мефодія. Уроки біології. Тварини» у навчанні біології у 8 класі. Методично обґрунтовані методи і прийоми навчання, організаційні форми роботи. The paper offers the lesson plan «Cyril & Methodius Virtual School. Biology lessons. Animals» software product usage was substantiated as appropriate in teaching biology to 8th grade students. Methods and ways of teaching as well as organizational forms are suggested to achieve the lesson goal and use the software to its best advantage.Документ Сучасні вимоги до викладача вищої школи: огляд тенденцій світової педагогічної практики(Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) М'ясоїд, Галина ІванівнаСтаття спрямована на дослідження передового педагогічного досвіду розвинених країн із підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів для вищої школи. Здійснено аналіз досліджень вимог до викладача вищої школи та сформульовано висновки щодо запозичення такого досвіду з метою корекції змісту й форм підготовки та перепідготовки викладачів, яких вимагає реформування системи освіти в Україні. Виявлено, що викладач вищої школи повинен володіти значно більшим колом навичок і мати готовність виконувати соціальні ролі, які не були враховані в систему підготовки педагогічних кадрів попередніх режимів. Зазначено, що тільки за зміни сукупності зовнішніх та внутрішніх факторів можливо підготувати викладача, який відповідає сучасним вимогам. The paper addresses the problem of raising efficacy of a university lecturer and professor of the day. It investigates the advanced pedagogical experience of the developed countries in professional training of the faculty for higher education and updating their professional skills. It aims at both an educational policy-maker, a university administrator and a lecturer who develops the policy of the higher educational establishment concerning the reforms in the curriculum, introduction of new effective teaching methods and research techniques able to motivate the students to reach the objectives of higher education in Ukraine. The previous studies of Ukrainian researchers in the sphere have shown a gap between the requirements set to the university faculty and the out-of-date system of professional training in Ukraine. It results that the students who can afford studying in foreign universities choose to cross the borders to get a degree, which will guarantee their employability. It is also found that while the educational reforms urgency completion is stressed their success implies changing both external and internal factors influencing the process at different levels, from a lecturer internal motivation to the state political, economic and cultural reforms. However, there is no recent research on the objectives that should be targeted at when constructing an up-to-date training program for university lecturers and those who have to carry out the reforms. The current study has sought to present qualitative analysis of the research data collected by our foreign counterparts in the countries with evidently higher educational standards and advanced pedagogical practices to realize the contemporary requirements to lecturers, their professional expertise, skills and abilities so that to review the content and forms of training process in Ukraine and set new objectives. The findings have revealed that a university lecturer and professor should possess a much broader set of skills and an ability to perform social roles that have not been considered in professional training under the previous régimes. The practical applications of the research are new goals that have to be set in progressive curricula to train a highly skilled educator to keep pace with the developed world and compete in the world market of higher education.