Готельно-ресторанна справа (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Готельно-ресторанна справа (Студенти) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Івент-менеджмент в готельній індустрії(2024) Білявцева Владислава ВікторівнаОб’єкт дослідження: елементи, пов'язані з організацією подій у готелях. Предмет дослідження: методи, стратегії та техніки організації та проведення різноманітних подій у готельних закладах, а також їх вплив на задоволення потреб клієнтів, розвиток бізнесу та загальний успіх готельного бізнесу. Мета роботи: полягає в розумінні та оптимізації процесів планування, виконання та оцінки подій у готельному контексті з метою забезпечення якісного та успішного проведення різноманітних заходів для клієнтів. Одержані висновки та їх новизна: проаналізовано процес управління процесом підготовки та реалізації івентів. На прикладі Abri Hotel розроблено івент ділового спрямування для якого розроблено план для соціальних мереж та стратегію просування. Визначено ключові показники успішності (KPI) для розробленого бізнес-івенту «Стратегії лідерства в сучасному бізнесі» в Abri Hotel. Розробка конкретного кейсу для Abri Hotel з детальним планом просування подій є прикладом практичного застосування теоретичних знань. Визначення специфічних KPI для бізнес-івенту дозволить готелям більш точно оцінювати успішність своїх заходів та адаптувати стратегії для покращення результатів.Документ Анімаційні програми та організація дозвілля в готельному господарстві/курортно-санаторних готелях(2024) Сербененко Владислава АнатоліївнаОб’єкт дослідження: анімаційна діяльність в готелі, як вид додаткових послуг. Предмет дослідження: є сутність анімації та її впровадження, проблеми та аналіз, пропозиції та приклад анімації в готелі. Мета роботи: приклади та розробка практичних рекомендації щодо анімаційної діяльності у готелі, визначення правильності анімаційної діяльності в економічному секторі та теоретичні значення. Висновки та новизна: одержано та виявлено те, що в Україні на даний момент може бути нове направлення в анімаційній діяльності готелів. Дана кваліфікаційна робота досліджує проблеми розвитку та впровадження анімаційної програми в готелі, аналізує підтему управління персоналом, як основу анімаційної сфери в готелі. В цій роботі створено приклад програми анімації у готелі «ТІК ТОК шоу - контент». Туристи на даний момент виказують своє більш позитивне ставлення до даних анімаційних заходів. Кваліфікаційна робота пропонує нові підходи щодо управління, покращення роботи працівників, рекомендації щодо впровадження корпоративної культури в готелі. Зроблено аналіз двох формул на певних прикладах. Робота демонструє приклади анімаційного туризму, а також привернуто увагу до санаторно - курортних закладів, в яких анімаційна діяльність має скрутне становище. Результати дослідження даної роботи направлені на покращення роботи анімаційної служби у готелях та курортно-санаторних закладах. Створення нового направлення в анімаційній діяльності, впровадження корпоративної культури та заохочення інвестування в цю сферу – це головні зміни.Документ Ринок санаторно-курортних послуг в Україні»(2024) Хапіло Поліна ОлександрівнаОб’єкт дослідження:санаторно-курортний заклад розміщення як один з видів підприємств розміщення. Предмет дослідження:особливості,сучасний стан та вдосконалення закладів розміщення санаторно-курортного спрямування. Мета роботи:теоретичнеузагальнення,формування інструментарію і розробка практичних рекомендацій щодо розвитку санаторно-курортних закладів в Україні. Одержані висновки та їх новизна:буловиявлено,що Україна має значний потенціал для розвитку санаторно-курортних закладів. У кваліфікаційній роботі досліджується можливості готелів санаторно-курортного спрямування на прикладі санаторію «Одеський», що розташований у місті Одеса. Результати дослідження дозволили зробити висновок про те,що Україна має усі необхідні ресурси для успішного розвитку даного виду туризму та розвитку санаторно-курортних закладів. Основні результати дослідження, що мають практичне значення, сформовані в авторському підході до вдосконалення санаторно-курортних закладів та дослідженні нових можливостей розвитку цієї галузі в Україні. Результати роботи можуть бути використані для розробки стратегій та політик у сфері розвитку та покращення санаторно-курортного напрямку туризму,створення планів для успішного функціонування санаторію,покращення якості обслуговування та надання лікувальних та/або реабілітаційних послуг в санаторіях та подальших досліджень у галузі санаторно-курортних закладів розміщення і його впливу на туристичний сектор України.Документ Моніторинг стану ринку готельно-ресторанного бізнесу в умовах невизначеності(2024) Мазалова Анастасія ВіталіївнаОб’єкт дослідження: готельно-ресторанний бізнес в умовах невизначеності. Предмет дослідження: особливості впливу невизначеності на бізнес. Мета роботи: теоретичне узагальнення, дослідження стану готельно-ресторанного бізнесу України в умовах війни та COVID-19. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що готельно-ресторанний бізнес України зміг вистояти в умовах невизначеності та запровадити нові можливості. Ця кваліфікаційна робота досліджує адаптацію готельно-ресторанного бізнесу на прикладі мережі ресторанів «КВАДРАТ». Згідно проведеного дослідження можливо зробити висновок про те, що український бізнес вміло адаптується до умов невизначеності та впроваджує нові технології. Результати роботи можуть бути використані для розробки плану та аналізу готельно-ресторанного бізнесу в період невизначеності.Документ Ринок кави в Україні(2024) Моня Єлизавета СергіївнаОб’єкт дослідження: ринок кави в Україні. Предмет дослідження: структура ринку, динаміка розвитку, ключові учасники та фактори, що мають вплив на його розвиток. Мета дослідження: аналіз та розгляд тенденцій розвитку ринку кави в Україні і виявленню факторів, які впливають на його функціонування. Одержані висновки та їх новизна: досліджено історію знаходження кави у світі і її поява в Україні. Проаналізовано розвиток кавової культури в різних країнах та її вплив на світовий ринок кави. Досліджено стан ринку кави в Україні та виявлено напрямки розвитку. Розроблено фестиваль кави для розвитку кавової культури. Результати дослідження можуть бути використані місцевою владою, громадською організацією або власниками підприємств для підвищення культурної та економічної діяльності.Документ Використання локальної їжі та місцевих продуктів тренд ресторанних закладів України та світу(2024) Паранько Дар'я АндріївнаОб’єктом даного дослідження є функціонування закладів ресторанного бізнесу, які пропонують локальні страви. Предметом даного дослідження є стратегія розвитку українських закладів ресторанного господарства з локальними меню. Метою даної роботи - розроблення стратегій розвитку українських ресторанів, що пропонують клієнтам локальні страви. Одержані висновки та їх новизна Дослідження дозволило визначити значний попит на страви з місцевими інгредієнтами. Вирішенням проблеми є акцент на використанні місцевих продуктів у меню ресторану «БарМаки», що сприятиме задоволенню потреб споживачів та підвищенню їх лояльності.Документ Екологічні інновації в індустрії гостинності(2024) Оліярник Аліна РусланівнаОб’єктом даного дослідження є готельний сектор України. Предметом даного дослідження є екологічні ініціативи та підходи у готельному бізнесі. Метою даної роботи - визначити теоретичні та практичні аспекти екологічних підходів у готельному бізнесі, оцінити їх ефективність та розробити рекомендації щодо їх впровадження в Україні. Одержані висновки та їх новизна було виявлено, що екологічні ініціативи є основою для забезпечення стійкого прогресу готельного сектору. Можна підкреслити, що екологічні ініціативи у сфері гостинності мають великий потенціал для поліпшення якості обслуговування, зниження впливу на навколишнє середовище та збільшення конкурентоспроможності готелів. Впровадження екологічних інновацій може сприяти залученню нових клієнтів, які все більше орієнтуються на екологічно свідомі вирішення. Було запропоновано авторський мобільний за стосунок «HelperUA», який спровокує суспільство бути більш екологічно свідомими. Результати дослідження можуть бути використані на основі конкретних рекомендацій щодо впровадження екологічних ініціатив, які можуть бути корисними для готельних підприємств, спрямованих на підвищення їх екологічної відповідальності та стійкості.Документ Барна індустрія в Україні: виклики сьогодення та перспективи розвитку(2024) Жмакова Єлизавета ОлександрівнаОб'єктом дослідження є барна індустрія України, яка представляє собою складну систему економічних, соціальних та культурних взаємозв'язків, пов'язаних з виробництвом, реалізацією та споживанням алкогольних та безалкогольних напоїв у закладах громадського харчування. Предметом дослідження є виклики та перспективи розвитку барної індустрії в Україні. Зокрема, досліджуються фактори, що впливають на її функціонування, тенденції ринку, особливості споживчих уподобань, а також можливості її розвитку в контексті сучасних тенденцій. Для досягнення мети дослідження були використані наступні методи: аналіз наукової літератури та публікацій з питань барної індустрії, що дозволив систематизувати та узагальнити наявні знання в цій галузі, а також аналіз статистичних даних про виробництво, споживання та ринкову динаміку алкогольних та безалкогольних напоїв в Україні. Ці рекомендації можуть бути використані власниками барів, барменами та іншими фахівцями барної індустрії для поліпшення їхньої діяльності та конкурентоспроможності на ринку. Апробація результатів дослідження може здійснюватися на науково-практичних конференціях, семінарах, а також у публікаціях у фахових виданнях, що сприятиме поширенню нових знань та практичних рекомендацій серед зацікавлених сторін.Документ Вплив цінового фактора на попит готельних послуг(2024) Литовченко Дмитро АндрійовичОсновною метою дослідження є розробка ефективних стратегій і тактик ціноутворення для готелю «Ibis Kyiv Railway Station», щоб оптимізувати попит і максимізувати доходи в умовах низького і високого сезону. Об'єкт дослідження: готель «Ibis Kyiv Railway Station». Предмет дослідження: цінова політика і попит на послуги готелю. В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти формування попиту на готельні послуги, основи ціноутворення в готельному бізнесі, методи дослідження впливу ціни на попит. Проведено аналіз готельного підприємства «Ibis Kyiv Railway Station», а саме організаційно-економічної характеристики діяльності готелю, цінової політики готелю, конкурентного середовища готелю, та вплив цін конкурентів на стратегію ціноутворення готелю. Було визначено існуючі виклики та проблеми у ціноутворенні. Розроблено стратегію впровадження заходів підвищення попиту на послуги готелю «Ibis Kyiv Railway Station» з урахуванням цінових факторів. Оцінена ефективності запропонованих заходів.Документ Організація інтер'єрів житлових груп приміщень в залежності від типу готелю(2024) Морозова Лілія ВалентинівнаМетою роботи є аналіз та розробка пропозицій щодо організації інтер'єрів житлових груп приміщень в залежності від типу готелю для забезпечення максимального комфорту гостей та підвищення ефективності використання простору. Об’єктом дослідження є готель ділового призначення, а предметом – дизайн інтер’єру бізнес-готелю «Freedom» у Львові. У роботі досліджено історичний розвиток та сучасні тенденції в дизайні інтер'єрів готелів, а також вивчено теоретичні аспекти класифікації готелів та їх вплив на організацію інтер'єру. Проведено загальний опис суб’єкта господарювання, аналізується дизайн-концепція бізнес-готелю, функціональне зонування інтер’єрів та висвітлені сучасні досягнення та проблеми в організації інтер'єру. Робота розглядає процес розробки концепції оновлення інтер'єру з урахуванням типу готелю, економічне обґрунтування пропозицій та впровадження інноваційних рішень.Документ Вплив дизайну готельних номерів на емоційне становище гостей: аналіз факторів, що сприяють комфорту і задоволенню(2024) Сергієнко Катерина ЮріївнаОб'єкт дослідження: Готельні номери та їх дизайн. Предмет дослідження: Емоційний стан гостей під впливом різних аспектів дизайну готельних номерів. Мета: Проаналізувати, як різні аспекти дизайну готельних номерів впливають на емоційний стан гостей та їх рівень задоволеності, а також розробити рекомендації для покращення дизайну номерів. Одержані висновки та їх новизна: Дослідження показало, що колірна гама, освітлення, просторове планування та декор значно впливають на емоційний стан гостей. Новизна полягає в інтеграції психологічних аспектів дизайну для підвищення рівня задоволеності гостей. Результати: Гостям найбільше подобаються номери, оформлені в теплих і нейтральних кольорах. Достатнє природне та штучне освітлення сприяє відчуттю комфорту і безпеки. Просторі та функціональні планування номерів позитивно впливають на задоволеність гостей. Персоналізований декор, що враховує місцеву культуру, робить перебування гостей більш приємним і незабутнім.Документ Рекламна діяльність в ресторанному бізнесі(2024) Добровольська Анастасія СергіївнаОб’єктом для даного дослідження є ресторанне підприємство «SOHO Restaurant & Bar» Предметом дослідження є просування за допомогою реклам, шляхи вдосконалення на прикладі ресторану. Мета даної роботи – реклама ресторанних підприємств та методи покращення її ефективності. Отримані висновки даної роботи: за допомогою соціальних мереж, зовнішньої реклами, реклами на телебаченні, а також в самому закладі покращується впізнаваність ресторану тим самим з’являється велика кількість потенційних, постійних відвідувачів, покращується відвідуваність та фінансовий стан ресторану. В медіа ресурсах публікується корисна інформація для відвідувачів про цікаві пропозиції в ресторанному закладі, в соціальних мережах проводять різноманітні розіграші, розміщується новий контент, акції. Для залучення постійних гостей ресторану бажано створити приємну атмосферу у закладі, фотозони, гарну та незвичайну подачу страв для натхнення та стимулювання гостей створювати контент про ресторан на своїй сторінці в Інтернеті. Результати дослідження можуть бути застосовані для покращення рекламної діяльності, ефективної роботи закладу та просування ресторану «SOHO Restaurant & Bar». Це може включати запровадження нових змін в рекламних заходах, створення нового контенту для підприємства, нових наданих акційних послуг для відвідувачів.Документ Формування сприятливого іміджу готельного підприємства(2024) Лісова Єлизавета ПавлівнаОб’єкт дослідження: Імідж готельних підприємств. Предмет дослідження: Методи та інструменти формування сприятливого іміджу, їх застосування у готельно-ресторанному бізнесі. Мета роботи: Отримання теоретичних і практичних знань про аспекти формування сприятливого іміджу для готельних підприємств, принципів його роботи та стратегії вдосконалення. Одержані висновки та їх новизна: виявлено основні аспекти, які впливають на створення сприятливого іміджу готельних підприємств. Розібрано, на прикладі великих гравців ринку, структуру роботи готелів з позитивним іміджем і власним брендом. Наразі питання формування власного бренду у готелях є дуже актуальним. Від стану іміджу залежить прибутковість та конкурентоспроможність кожного підприємства. Теоретичне та практичне значення виконаного дослідження. Зроблені висновки дозволяють поглиблено розібрати теоретичні питання таких понять як імідж, бренд і репутація. Дозволяють оглянути практичні методи застосування стратегій формування сприятливого іміджу на прикладі великих гравців готельно-ресторанного бізнесу.Документ Організація та обслуговування в ресторанах при готелях(2024) Калініченко Олександр СергійовичОб’єкт дослідження: організація та обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро». Предмет дослідження: пошук шляхів удосконалення організації та обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро». Мета роботи: конкретизація теоретичних та практичних аспектів організації та обслуговуванні в ресторанах при готелях. Одержані висновки та їх новизна: висновки і практичні рекомендації, розроблені на основі результатів дослідження, забезпечать удосконалення обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро».Документ Event - менеджмент як складова готельно-ресторанної індустрії(2024) Броницька Світлана ІгорівнаОб’єкт дослідження: Об'єктом дослідження є event-менеджмент в готельному підприємстві «Premier Hotel Odesa». Предмет дослідження: Предметом дослідження є особливості, процеси, методи та інструменти event-менеджменту, що застосовуються в готелі «Premier Hotel Odesa», а також шляхи їх вдосконалення для підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємства. Мета роботи: Метою дослідження є аналіз особливостей event-менеджменту в готельному підприємстві «Premier Hotel Odesa» та розробка рекомендацій щодо вдосконалення управління подіями для підвищення ефективності та конкурентоспроможності готелю. Одержані висновки та їх новизна: Event-менеджмент є ключовим для сучасних готелів, зокрема «Premier Hotel Odesa», підвищуючи цінність для клієнтів і конкурентоспроможність. Готель має досвід у проведенні заходів, але потребує вдосконалення в плануванні, інноваціях та партнерствах. Особлива увага приділена управлінню ризиками для безпеки гостей. Розроблено рекомендації щодо мінімізації ризиків і планів дій у надзвичайних ситуаціях. Впровадження змін може підвищити доходи і задоволеність клієнтів. Результати дослідження мають практичну цінність і можуть бути використані готелем. Подальші дослідження варто спрямувати на нові тренди і світові практики в event-менеджменті. Новизна роботи полягає в розробці оригінальних рекомендацій щодо вдосконалення event-менеджменту в готелі «Premier Hotel Odesa», які враховують специфіку готелю, сучасні тенденції та інноваційні підходи. Результати дослідження можуть бути використані в процесі корпоративного управління готелів, зокрема для удосконалення маркетингу і менеджменту готелю «Premier Hotel Odesa».Документ Дозвілля в індустрії туризму(2024) Крижановська Валерія МаксимівнаОб’єкт дослідження: поняття дозвілля та послуги дозвілля в індустрії туризму. Предмет дослідження: послуги дозвілля на підприємстві сімейного відпочинку «Berry Land». Мета роботи: проаналізувати послуги дозвілля досліджуваного підприємства та запропонувати способи підвищення сезонної відвідуваності парку. Одержані висновки та їх новизна: за результатом аналізу вже існуючих послуг підприємства «Berry Land» з метою підвищення рівня відвідуваності парку було запропоновано декілька варіантів нових послуг дозвілля. Результати дослідження можуть бути використані в процесі формування нових послуг дозвілля на підприємстві сімейного відпочинку «Berry Land».Документ Реклама в закладах ресторанного господарства і шляхи підвищення її ефективності(2024) Савченко Єлизавета ВіталіївнаОб'єктом даного дослідження є ресторан «Хутір». Предметом даного дослідження являється реклама та шляхи її підвищення на прикладі ресторану. Метою даної роботи– визначити сутність реклами в закладах ресторанного господарства і дослідження шляхи підвищення її ефективності. Одержані висновки та їх новизна: просування бренду ресторану в соціальних мережах і на сайті підприємства, а також у ресторані під час організації доставки та інших процесів сприяє збільшенню кількості клієнтів. Ви повинні постійно публікувати новий контент, боротися з негативними відгуками та проводити акції в соціальних мережах. Фотозони в ресторані, захоплюючі страви та мотивація клієнтів створювати власний контент – все це необхідно для реклами закладу. Результати дослідження можуть бути використані на основі результатів дослідження розроблені конкретні рекомендації щодо покращення маркетингових стратегій ресторану «Хутір». Це може включати зміни в соціальних мережах, акціях, способах комунікації з клієнтами тощо.Документ Створення контенту в Instagram для просування ресторанного бізнесу(2024) Нековаль Олександра РусланівнаОб’єкт дослідження: соціальна мережа INSTAGRAM для просування ресторанного бізнесу як процес створення контенту в Instagram. Предмет дослідження: просування ресторанного бізнесу через соціальну мережу INSTAGRAM. Мета дипломної роботи: розробка безпечної стратегії по створенню контенту в INSTAGRAM для ресторанного підприємства. Одержані висновки та їх новизна: створення контенту в Instagram для просування ресторанного бізнесу - важливий інструмент у сучасному світі. Правильна стратегія створення контенту, різноманітність типів контенту та активне просування допоможуть залучити більше клієнтів і збільшити прибуток ресторану. Ця кваліфікаційна робота досліджує створення контенту для просування ресторанного підприємства в Instagram на прикладі ресторану «Одеса». Згідно дослідження можна прийти до того висновку, що необхідно постійно аналізувати результати і вносити корективи в стратегію, щоб досягти успіху в просуванні ресторанного бізнесу в Instagram. Результати роботи можуть бути використані для розробки рекомендації щодо створення ефективного контенту в Instagram для просування ресторанного бізнесу та підвищення його популярності. Аналіз успішних кейсів та впровадження їх найкращих практик допоможуть власникам підвищити свою конкурентоспроможність на ринку.Документ Сучасний стан в період невизначеності та тенденції розвитку барної індустрії(2024) Козарь Ольга ГеннадіївнаОб’єкт дослідження: операційні процеси та економічна діяльність бару ПП «BarAcacia» в умовах сучасних викликів та війни в Україні. Предмет дослідження: методи вдосконалення управління запасами, навчання персоналу та моніторинг ефективності операційних процесів бару. Мета роботи: розробити та впровадити рекомендації щодо вдосконалення діяльності ПП «BarAcacia» для підвищення ефективності операційних процесів та забезпечення стійкості підприємства в умовах війни. Одержані висновки та їх новизна: проведено комплексний аналіз операційних процесів бару, визначено основні проблеми та можливості для покращення. Впровадження автоматизованої системи управління запасами, навчання персоналу та вдосконалення процесу закупівель значно підвищить ефективність діяльності бару. Регулярний моніторинг ефективності допоможе підтримувати високу якість обслуговування та оптимальний рівень витрат. Новизна дослідження полягає у розробці нових підходів до управління запасами та операційними процесами, які можуть бути використані іншими підприємствами галузі. Результати дослідження можуть бути використані у процесі корпоративного управління барами, зокрема для вдосконалення маркетингу і менеджменту бару ПП «BarAcacia».Документ Аналіз вимог до класифікації готельних підприємств(2024) Шляховська Анастасія ВолодимирівнаОб’єкт дослідження: вимоги до класифікації готельних підприємств. Предмет дослідження: особливості, сучасний стан та перспективи вдосконалення вимог до класифікації готелів у різних країнах світу. Мета роботи: теоретичне узагальнення, аналіз вимог та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення класифікації готельних підприємств. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що існуючі вимоги до класифікації готелів суттєво відрізняються у різних країнах, що ускладнює створення єдиного стандарту. Згідно з проведеним дослідженням, можна зробити висновок, що уніфікація вимог до класифікації сприятиме підвищенню якості обслуговування та зростанню конкурентоспроможності готельних підприємств на міжнародному ринку. Робота пропонує новий підхід до аналізу та вдосконалення вимог до класифікації, враховуючи інновації та сучасні потреби клієнтів. Результати роботи можуть бути використані для розробки стратегій та політик у сфері готельного бізнесу, підтримки прийняття рішень щодо вдосконалення існуючих вимог до класифікації, планування розвитку інфраструктури та послуг у готельній індустрії та проведення подальших досліджень у галузі класифікації готелів та їх впливу на туристичний сектор.