Готельно-ресторанна справа (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Готельно-ресторанна справа (Студенти) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Event - менеджмент як складова готельно-ресторанної індустрії(2024) Броницька Світлана ІгорівнаОб’єкт дослідження: Об'єктом дослідження є event-менеджмент в готельному підприємстві «Premier Hotel Odesa». Предмет дослідження: Предметом дослідження є особливості, процеси, методи та інструменти event-менеджменту, що застосовуються в готелі «Premier Hotel Odesa», а також шляхи їх вдосконалення для підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємства. Мета роботи: Метою дослідження є аналіз особливостей event-менеджменту в готельному підприємстві «Premier Hotel Odesa» та розробка рекомендацій щодо вдосконалення управління подіями для підвищення ефективності та конкурентоспроможності готелю. Одержані висновки та їх новизна: Event-менеджмент є ключовим для сучасних готелів, зокрема «Premier Hotel Odesa», підвищуючи цінність для клієнтів і конкурентоспроможність. Готель має досвід у проведенні заходів, але потребує вдосконалення в плануванні, інноваціях та партнерствах. Особлива увага приділена управлінню ризиками для безпеки гостей. Розроблено рекомендації щодо мінімізації ризиків і планів дій у надзвичайних ситуаціях. Впровадження змін може підвищити доходи і задоволеність клієнтів. Результати дослідження мають практичну цінність і можуть бути використані готелем. Подальші дослідження варто спрямувати на нові тренди і світові практики в event-менеджменті. Новизна роботи полягає в розробці оригінальних рекомендацій щодо вдосконалення event-менеджменту в готелі «Premier Hotel Odesa», які враховують специфіку готелю, сучасні тенденції та інноваційні підходи. Результати дослідження можуть бути використані в процесі корпоративного управління готелів, зокрема для удосконалення маркетингу і менеджменту готелю «Premier Hotel Odesa».Документ Аналіз вимог до класифікації готельних підприємств(2024) Шляховська Анастасія ВолодимирівнаОб’єкт дослідження: вимоги до класифікації готельних підприємств. Предмет дослідження: особливості, сучасний стан та перспективи вдосконалення вимог до класифікації готелів у різних країнах світу. Мета роботи: теоретичне узагальнення, аналіз вимог та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення класифікації готельних підприємств. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що існуючі вимоги до класифікації готелів суттєво відрізняються у різних країнах, що ускладнює створення єдиного стандарту. Згідно з проведеним дослідженням, можна зробити висновок, що уніфікація вимог до класифікації сприятиме підвищенню якості обслуговування та зростанню конкурентоспроможності готельних підприємств на міжнародному ринку. Робота пропонує новий підхід до аналізу та вдосконалення вимог до класифікації, враховуючи інновації та сучасні потреби клієнтів. Результати роботи можуть бути використані для розробки стратегій та політик у сфері готельного бізнесу, підтримки прийняття рішень щодо вдосконалення існуючих вимог до класифікації, планування розвитку інфраструктури та послуг у готельній індустрії та проведення подальших досліджень у галузі класифікації готелів та їх впливу на туристичний сектор.Документ Анімаційні програми та організація дозвілля в готельному господарстві/курортно-санаторних готелях(2024) Сербененко Владислава АнатоліївнаОб’єкт дослідження: анімаційна діяльність в готелі, як вид додаткових послуг. Предмет дослідження: є сутність анімації та її впровадження, проблеми та аналіз, пропозиції та приклад анімації в готелі. Мета роботи: приклади та розробка практичних рекомендації щодо анімаційної діяльності у готелі, визначення правильності анімаційної діяльності в економічному секторі та теоретичні значення. Висновки та новизна: одержано та виявлено те, що в Україні на даний момент може бути нове направлення в анімаційній діяльності готелів. Дана кваліфікаційна робота досліджує проблеми розвитку та впровадження анімаційної програми в готелі, аналізує підтему управління персоналом, як основу анімаційної сфери в готелі. В цій роботі створено приклад програми анімації у готелі «ТІК ТОК шоу - контент». Туристи на даний момент виказують своє більш позитивне ставлення до даних анімаційних заходів. Кваліфікаційна робота пропонує нові підходи щодо управління, покращення роботи працівників, рекомендації щодо впровадження корпоративної культури в готелі. Зроблено аналіз двох формул на певних прикладах. Робота демонструє приклади анімаційного туризму, а також привернуто увагу до санаторно - курортних закладів, в яких анімаційна діяльність має скрутне становище. Результати дослідження даної роботи направлені на покращення роботи анімаційної служби у готелях та курортно-санаторних закладах. Створення нового направлення в анімаційній діяльності, впровадження корпоративної культури та заохочення інвестування в цю сферу – це головні зміни.Документ Барна індустрія в Україні: виклики сьогодення та перспективи розвитку(2024) Жмакова Єлизавета ОлександрівнаОб'єктом дослідження є барна індустрія України, яка представляє собою складну систему економічних, соціальних та культурних взаємозв'язків, пов'язаних з виробництвом, реалізацією та споживанням алкогольних та безалкогольних напоїв у закладах громадського харчування. Предметом дослідження є виклики та перспективи розвитку барної індустрії в Україні. Зокрема, досліджуються фактори, що впливають на її функціонування, тенденції ринку, особливості споживчих уподобань, а також можливості її розвитку в контексті сучасних тенденцій. Для досягнення мети дослідження були використані наступні методи: аналіз наукової літератури та публікацій з питань барної індустрії, що дозволив систематизувати та узагальнити наявні знання в цій галузі, а також аналіз статистичних даних про виробництво, споживання та ринкову динаміку алкогольних та безалкогольних напоїв в Україні. Ці рекомендації можуть бути використані власниками барів, барменами та іншими фахівцями барної індустрії для поліпшення їхньої діяльності та конкурентоспроможності на ринку. Апробація результатів дослідження може здійснюватися на науково-практичних конференціях, семінарах, а також у публікаціях у фахових виданнях, що сприятиме поширенню нових знань та практичних рекомендацій серед зацікавлених сторін.Документ Використання локальної їжі та місцевих продуктів тренд ресторанних закладів України та світу(2024) Паранько Дар'я АндріївнаОб’єктом даного дослідження є функціонування закладів ресторанного бізнесу, які пропонують локальні страви. Предметом даного дослідження є стратегія розвитку українських закладів ресторанного господарства з локальними меню. Метою даної роботи - розроблення стратегій розвитку українських ресторанів, що пропонують клієнтам локальні страви. Одержані висновки та їх новизна Дослідження дозволило визначити значний попит на страви з місцевими інгредієнтами. Вирішенням проблеми є акцент на використанні місцевих продуктів у меню ресторану «БарМаки», що сприятиме задоволенню потреб споживачів та підвищенню їх лояльності.Документ Вплив дизайну готельних номерів на емоційне становище гостей: аналіз факторів, що сприяють комфорту і задоволенню(2024) Сергієнко Катерина ЮріївнаОб'єкт дослідження: Готельні номери та їх дизайн. Предмет дослідження: Емоційний стан гостей під впливом різних аспектів дизайну готельних номерів. Мета: Проаналізувати, як різні аспекти дизайну готельних номерів впливають на емоційний стан гостей та їх рівень задоволеності, а також розробити рекомендації для покращення дизайну номерів. Одержані висновки та їх новизна: Дослідження показало, що колірна гама, освітлення, просторове планування та декор значно впливають на емоційний стан гостей. Новизна полягає в інтеграції психологічних аспектів дизайну для підвищення рівня задоволеності гостей. Результати: Гостям найбільше подобаються номери, оформлені в теплих і нейтральних кольорах. Достатнє природне та штучне освітлення сприяє відчуттю комфорту і безпеки. Просторі та функціональні планування номерів позитивно впливають на задоволеність гостей. Персоналізований декор, що враховує місцеву культуру, робить перебування гостей більш приємним і незабутнім.Документ Вплив цінового фактора на попит готельних послуг(2024) Литовченко Дмитро АндрійовичОсновною метою дослідження є розробка ефективних стратегій і тактик ціноутворення для готелю «Ibis Kyiv Railway Station», щоб оптимізувати попит і максимізувати доходи в умовах низького і високого сезону. Об'єкт дослідження: готель «Ibis Kyiv Railway Station». Предмет дослідження: цінова політика і попит на послуги готелю. В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти формування попиту на готельні послуги, основи ціноутворення в готельному бізнесі, методи дослідження впливу ціни на попит. Проведено аналіз готельного підприємства «Ibis Kyiv Railway Station», а саме організаційно-економічної характеристики діяльності готелю, цінової політики готелю, конкурентного середовища готелю, та вплив цін конкурентів на стратегію ціноутворення готелю. Було визначено існуючі виклики та проблеми у ціноутворенні. Розроблено стратегію впровадження заходів підвищення попиту на послуги готелю «Ibis Kyiv Railway Station» з урахуванням цінових факторів. Оцінена ефективності запропонованих заходів.Документ Гастрономічні традиції Дніпропетровщини(2024) Хмаладзе Анастасія ЕдуардівнаОб’єкт дослідження: гастрономічний туризм як різновид туризму. Предмет дослідження: особливості, сучасний стан та перспективи розвитку Гастрономічного туризму та традицій Дніпропетровщини та України. Мета роботи: теоретичне узагальнення, формування інструментарію і розробка практичних рекомендацій щодо розвитку гастрономічного туризму та традицій в Україні та в Дніпрі. Одержані висновки та їх новизна: У розвитку гастротуризму в Україні спостерігається значний потенціал та можливості. Ця кваліфікаційна робота досліджує кулінарний досвід та вивчення місцевої культури через їжу та кулінарію. Згідно проведенного дослідження можливо зробити висновок про те, що Україна має всі необхідні ресурси для успішного розвитку цього виду туризму. Кваліфікаційна робота пропонує унікальний підхід до створення та організації гастротурів та утворення гастро тенденцій з традиціями регіона. Результати роботи можуть бути використані для розробки стратегій та політик у сфері гастротуризму, підтримки прийняття рішень щодо інвестицій у розвиток цієї галузі, планування розвитку інфраструктури та послуг у гастрономічних закладах та проведення подальших досліджень у галузі гастротуризму та його впливу на туристичний сектор України.Документ Дозвілля в індустрії туризму(2024) Крижановська Валерія МаксимівнаОб’єкт дослідження: поняття дозвілля та послуги дозвілля в індустрії туризму. Предмет дослідження: послуги дозвілля на підприємстві сімейного відпочинку «Berry Land». Мета роботи: проаналізувати послуги дозвілля досліджуваного підприємства та запропонувати способи підвищення сезонної відвідуваності парку. Одержані висновки та їх новизна: за результатом аналізу вже існуючих послуг підприємства «Berry Land» з метою підвищення рівня відвідуваності парку було запропоновано декілька варіантів нових послуг дозвілля. Результати дослідження можуть бути використані в процесі формування нових послуг дозвілля на підприємстві сімейного відпочинку «Berry Land».Документ Екоготелі: сучасний стан, перспективи розвитку мереж в світі та в Україні(2024) Москвітіна Анастасія ОлександрівнаОб’єкт дослідження: екоготель як елемент готельної індустрії. Предмет дослідження: екологічні інновації та практики в управлінні екоготелями. Мета роботи: глибоке вивчення сучасного стану екоготелів та визначення стратегій їх розвитку в Україні та світі. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що в Україні концепція екоготелів поступово знаходить своє місце на ринку, хоча й перебуває на етапі становлення. Враховуючи глобальні тенденції та зростаючий попит на екологічно свідомий туризм, перспективи розвитку мереж екоготелів в Україні виглядають оптимістичними. Впровадження державних програм підтримки, підвищення екологічної свідомості населення та розвиток відповідної інфраструктури можуть стати ключовими факторами успіху. У даній роботі розглядаються сучасний стан розвитку екоготелів, аналізуються ключові тенденції та технології, що застосовуються в цій сфері, а також оцінюються перспективи розвитку мереж екоготелів у світі та в Україні. Результати дослідження можуть бути використані в процесі удосконалення розвитку еко-готелів в Україні та всьому світі.Документ Екологічні інновації в індустрії гостинності(2024) Оліярник Аліна РусланівнаОб’єктом даного дослідження є готельний сектор України. Предметом даного дослідження є екологічні ініціативи та підходи у готельному бізнесі. Метою даної роботи - визначити теоретичні та практичні аспекти екологічних підходів у готельному бізнесі, оцінити їх ефективність та розробити рекомендації щодо їх впровадження в Україні. Одержані висновки та їх новизна було виявлено, що екологічні ініціативи є основою для забезпечення стійкого прогресу готельного сектору. Можна підкреслити, що екологічні ініціативи у сфері гостинності мають великий потенціал для поліпшення якості обслуговування, зниження впливу на навколишнє середовище та збільшення конкурентоспроможності готелів. Впровадження екологічних інновацій може сприяти залученню нових клієнтів, які все більше орієнтуються на екологічно свідомі вирішення. Було запропоновано авторський мобільний за стосунок «HelperUA», який спровокує суспільство бути більш екологічно свідомими. Результати дослідження можуть бути використані на основі конкретних рекомендацій щодо впровадження екологічних ініціатив, які можуть бути корисними для готельних підприємств, спрямованих на підвищення їх екологічної відповідальності та стійкості.Документ Кейтеринг як складова бізнесу ресторанного господарства(2024) Міщенко Анастасія АнтонівнаМетою роботи є аналіз та розробка пропозицій щодо організації кейтерингових послуг в компанії «Servizio». Об’єктом дослідження є компанія кетерингових послуг «Servizio». У роботі досліджено основні види послуг, які надає компанія, персонал, організація обслуговування та сучасні тенденції в сфері кейтерингово обслуговування, а також вивчено теоретичні аспекти класифікації цих послуг. Проведено загальний опис суб’єкта, аналізується стратегія розвитку, та висвітлені сучасні досягнення та проблеми. Робота розглядає процес розробки концепції оновлення методу аналізу, складання меню, маркетингу, економічне обґрунтування пропозицій та впровадження інноваційних рішень.Документ Моніторинг стану ринку готельно-ресторанного бізнесу в умовах невизначеності(2024) Мазалова Анастасія ВіталіївнаОб’єкт дослідження: готельно-ресторанний бізнес в умовах невизначеності. Предмет дослідження: особливості впливу невизначеності на бізнес. Мета роботи: теоретичне узагальнення, дослідження стану готельно-ресторанного бізнесу України в умовах війни та COVID-19. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що готельно-ресторанний бізнес України зміг вистояти в умовах невизначеності та запровадити нові можливості. Ця кваліфікаційна робота досліджує адаптацію готельно-ресторанного бізнесу на прикладі мережі ресторанів «КВАДРАТ». Згідно проведеного дослідження можливо зробити висновок про те, що український бізнес вміло адаптується до умов невизначеності та впроваджує нові технології. Результати роботи можуть бути використані для розробки плану та аналізу готельно-ресторанного бізнесу в період невизначеності.Документ Мотивація персоналу в готельно-ресторанному бізнесі(2024) Курило Каріна РусланівнаОб’єкт дослідження: система мотивації персоналу в готельно-ресторанному бізнесі. Предмет дослідження: методи та інструменти мотивації персоналу, їх ефективність та застосування у готельно-ресторанному бізнесі. Мета роботи: полягає в аналізі аспектів питання мотивації персоналу в готельно-ресторанному бізнесі. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що більшість готельно-ресторанних підприємств використовують матеріальну мотивацію, але рідко використовують моральну мотивацію. Запровадження нових мотиваційних програм потребує ретельного дослідження, можливим є комплекс запозичених складових з зарубіжних мотиваційних програм, але вони потребують адаптації до українського суспільства, менталітету, економічної та політичної ситуації в країні. Обґрунтовано поняття та суть мотивації, демотивацію, її етапи, їх вплив на роботу персоналу. Представлені висновки дослідження даного питання дозволили поглибити уявлення про сутність мотивації персоналу в готельно-ресторанному бізнесі в цілому та сформувати рекомендації для практичного застосування в управлінні персоналом на прикладі ТЗОВ «Готель»Львів».Документ Організація внутрішнього простору готельно-ресторанних підприємств(2024) Ященко Маргарита ВладиславівнаОб’єкт дослідження: внутрішній простір готельно-ресторанних підприємств. Предмет дослідження: складові інтер`єру готельно-ресторанного комплексу «Шиллер». Мета роботи: дослідити види комфорту внутрішнього простору готельно-ресторанних підприємств, проаналізувати сучасний стан та тенденції в організації внутрішнього простору готельно-ресторанних підприємств та запропонувати зміну концепції інтер`єру готельно-ресторанного комплексу «Шиллер» шляхом проведення капітального ремонту підприємства. Одержані висновки та їх новизна: за результатом аналізу організації внутрішнього простору готельно-ресторанного комплексу «Шиллер» з урахуванням сучасних тенденцій організації інтер`єрів було запропоновано зміну концепції інтер`єру підприємства шляхом зміни загального стилю в результаті проведення капітального ремонту. Результати дослідження можуть бути використані в процесі проведення капітального ремонту готельно-ресторанного комплексу «Шиллер» для підвищення іміджу на ринку, залучення нових споживачів, підвищення економічних показників.Документ Організація та обслуговування в ресторанах при готелях(2024) Калініченко Олександр СергійовичОб’єкт дослідження: організація та обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро». Предмет дослідження: пошук шляхів удосконалення організації та обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро». Мета роботи: конкретизація теоретичних та практичних аспектів організації та обслуговуванні в ресторанах при готелях. Одержані висновки та їх новизна: висновки і практичні рекомендації, розроблені на основі результатів дослідження, забезпечать удосконалення обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро».Документ Організація інтер'єрів житлових груп приміщень в залежності від типу готелю(2024) Морозова Лілія ВалентинівнаМетою роботи є аналіз та розробка пропозицій щодо організації інтер'єрів житлових груп приміщень в залежності від типу готелю для забезпечення максимального комфорту гостей та підвищення ефективності використання простору. Об’єктом дослідження є готель ділового призначення, а предметом – дизайн інтер’єру бізнес-готелю «Freedom» у Львові. У роботі досліджено історичний розвиток та сучасні тенденції в дизайні інтер'єрів готелів, а також вивчено теоретичні аспекти класифікації готелів та їх вплив на організацію інтер'єру. Проведено загальний опис суб’єкта господарювання, аналізується дизайн-концепція бізнес-готелю, функціональне зонування інтер’єрів та висвітлені сучасні досягнення та проблеми в організації інтер'єру. Робота розглядає процес розробки концепції оновлення інтер'єру з урахуванням типу готелю, економічне обґрунтування пропозицій та впровадження інноваційних рішень.Документ Особливості організації послуг в курортних готелях(2024) Гнип Софія АндріївнаОб'єктом дослідження: є курортні готелі, а предметом - особливості організації послуг у таких готелях на прикладі «Atlantis Paradise Island». У процесі дослідження були використані різні методи, зокрема аналіз наукової літератури, порівняльний аналіз. Мета дослідження: полягає в розумінні основних принципів та методів управління курортним готелем, виявленні проблемних аспектів його діяльності та розробці практичних рекомендацій для підвищення його ефективності та конкурентоспроможності. Завдання роботи: Розглянути поняття курортного готелю та його визначення в контексті готельного бізнесу.Виявити відмінності між курортними готелями та іншими видами готелів (міські, бізнес-готелі, бутік-готелі тощо). Дослідити приклади класифікації курортних готелів на основі різних критерії. Проаналізувати загальні відомості про Atlantis Paradise Island, включаючи його розташування, історію та структуру. Оцінити спектр послуг, що пропонуються в Atlantis Paradise Island. Проаналізувати приклади незвичайних послуг, що пропонуються в курортних готелях по всьому світу. Запропонувати ефективні практики щодо вдосконалення системи зворотнього зв'язку з гостями «OTAMAN Resort. Надати рекомендіції щодо впровадження інноваційних технологій у OTAMAN Resort». Установити пропозиції щодо підвищення економічної ефективності курортних готелів в умовах українського ринку. Одержані висновки та їх новизна: Висновок дослідження зосереджений на різноманітних аспектах курортних готелів, зокрема їхній класифікації, особливостях надання послуг та можливостях покращення організації послуг. Новизна полягає у виявленні незвичайних послуг, врахуванні інноваційних технологій та маркетингових стратегій для залучення нових клієнтів. Аналіз показав, що впровадження зазначених пропозицій може позитивно вплинути на економічну ефективність курортних готелів, забезпечуючи їхню конкурентоспроможність та прибуток.Документ Просування закладів готельно-ресторанного бізнесу у соціальних мережах(2024) Куруляк Єлизавета СергіївнаОб’єкт дослідження: готельно-ресторанний бізнес, зокрема готель «Палаццо», та його просування в соціальних мережах. Предмет дослідження: методи та стратегії просування готелю «Палаццо» в соціальних мережах. Мета роботи: дослідження та аналіз ефективних методів та стратегій просування готельно-ресторанного бізнесу у соціальних мережах на прикладі готелю «Палаццо». Одержані висновки та їх новизна: досліджено та запропоновано систему покращень просування готелю «Палаццо» в соціальних мережах з метою підвищення його конкурентоспроможності. Запропоновані заходи включають в себе покращення стратегій просування в Instagram та Facebook, а також впровадження посади менеджера з Інтернет-контенту та просування, що сприятиме підвищенню впізнаваності готелю та збільшенню доходів. Оцінка ефективності показала, що плановані заходи можуть призвести до зростання доходу готелю на 16,0%. Результати дослідження сприятимуть підвищенню ефективності маркетингових зусиль готелю «Палаццо» та інших закладів готельно-ресторанного бізнесу, які бажають використовувати соціальні мережі для просування.Документ Реклама в закладах ресторанного господарства і шляхи підвищення її ефективності(2024) Савченко Єлизавета ВіталіївнаОб'єктом даного дослідження є ресторан «Хутір». Предметом даного дослідження являється реклама та шляхи її підвищення на прикладі ресторану. Метою даної роботи– визначити сутність реклами в закладах ресторанного господарства і дослідження шляхи підвищення її ефективності. Одержані висновки та їх новизна: просування бренду ресторану в соціальних мережах і на сайті підприємства, а також у ресторані під час організації доставки та інших процесів сприяє збільшенню кількості клієнтів. Ви повинні постійно публікувати новий контент, боротися з негативними відгуками та проводити акції в соціальних мережах. Фотозони в ресторані, захоплюючі страви та мотивація клієнтів створювати власний контент – все це необхідно для реклами закладу. Результати дослідження можуть бути використані на основі результатів дослідження розроблені конкретні рекомендації щодо покращення маркетингових стратегій ресторану «Хутір». Це може включати зміни в соціальних мережах, акціях, способах комунікації з клієнтами тощо.