Туризм Студенти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Туризм Студенти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 38
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ефективність використання матеріальних, трудових, фінансових та інформаційних ресурсів в туристичному бізнесі(2024) Зінченко Анастасія ВалеріївнаОб’єкт дослідження: ресурси туристичного підприємства ТОВ «Туристичний клуб «Бідняжка». Предмет дослідження: процес управління та удосконалення управління ресурсами туристичного підприємства ТОВ «Туристичний клуб «Бідняжка». Мета роботи: визначення ефективності використання матеріальних, трудових, фінансових та інформаційних ресурсів на туристичному підприємстві ТОВ «Туристичний клуб «Бідняжка». Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що ресурси є основою для діяльності будь-якого підприємства і визначають його конкурентоспроможність та здатність до досягнення стратегічних цілей. ТОВ «Туристичний клуб «Бідняжка» має достатньо ресурсів для здійснення діяльності у сфері туристичного обслуговування. Підприємство володіє в достатній мірі основними засобами, кваліфікованим персоналом, а також активно використовує ресурс власного бренду для залучення нових клієнтів, підвищення лояльності існуючих клієнтів. Доведено, що такі заходи для підвищення ефективності управління на підприємстві, як впровадження коучингу, який включає психологічну підтримку співробітників та оцінку рівня їх залученості, надання премій за досягнення індивідуальних цілей, введення стажування та тренінгів, посилення використання маркетингових інформаційних ресурсів за допомогою таргетованої реклами та використання месенджерів дозволить підвищити ефективність використання ресурсів туристичного підприємства. Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління підприємствами туристичної галузі, зокрема для підвищення ефективності управління ресурсами туристичного підприємства. Дипломна робота: 64 с., 14 рис., 7 табл., 38 джерел.Документ Особистості та перспективи розвитку сімейного туризму в Україні(2024) Гезь Карина РоманівнаОб’єкт дослідження: організація та проведення сімейного туризму в Україні та світі. Предмет дослідження: комплекс інструментів організації та вдосконалення сімейних турів в Україні та за кордоном. Мета роботи: визначення основних тенденцій сімейного туризму в сучасний період в Україні та світі, надання рекомендацій щодо удосконалення організації сімейного туризму. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що в Україні найпопулярнішими напрямками сімейного туризму є південні та західні області, оскільки вони мають більшу кількість місць для відпочинку. Серед вітчизняних сімей найбільшою популярністю користується водний та гірський відпочинок, а також зелений туризм набирає популярності. Було визначено, що за кордоном відбувається інтенсивне сприяння розвитку різноманітних форм сімейного туризму. Аналіз розвитку сільського туризму та етнотуризму за кордоном підтверджують, що прогрес у цих напрямках може бути вигідним для України, допомагаючи ще більше стимулювати сімейний туризм. Було розроблено етнологічний сімейний тур «Мальовничий Перечин», який дозволить підвищити рівень популярності сімейного та етнологічного туризму, а також буде корисним для розвитку об’єднаної територіальної громади. Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління підприємствами туристичної галузі, зокрема для удосконалення процесу формування сімейних турів. Дипломна робота: 53 с., 19 рис., 2 табл., 44 джерел.Документ Механізм формування та удосконалення системи управління персоналом у туристичному комплексі(2024) Манойло Олександра ОлексіївнаОб’єкт дослідження: система управління персоналом у туристичному комплексі. Предмет дослідження: механізм формування та шляхи удосконалення управління персоналом у туристичному комплексі. Мета роботи: обґрунтування теоретичних і практичних засад формування системи управління у туристичному комплексі, розробка рекомендацій щодо вдосконалення системи управління персоналом. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що формування системи управління персоналом у туристичному комплексі є незамінною ланкою та є одним з ключових етапів створення туристичного комплексу. Система управління туристичним підприємством є важливою для менеджменту підприємства, оскільки забезпечує необхідну інформацію для прийняття вчасних ефективних рішень. Загальним для всіх туристичних підприємств є широке використання веб — сайтів для охоплення клієнтів, доступу до бази даних готелів, авіакомпаній. Було запропоновано впровадження альтернативної системи управління для налагодження роботи у туристичному комплексі. Результати досліджень можуть бути використані в процесі управління персоналом у туристичному підприємстві, зокрема для удосконалення процесу роботи туристичної фірми. Дипломна робота: 70 с., 4 рис., 8 табл., 47 джерелДокумент Внутрішній туризм України(2024) Малієнко Мирослава КирилівнаОб’єкт дослідження: організаційно-економічні процеси дослідження розвитку внутрішнього туризму у воєнний та повоєнно-відновлювальний періоди. Предмет дослідження: теоретичні, методологічні та практичні аспекти дослідження розвитку внутрішнього туризму в повоєнній Україні. Мета роботи: Розкрити основні теоретичні аспекти внутрішнього туризму, виявити тенденції розвитку внутрішнього туризму в Україні. Розробити тур післявоєнної України «Спадщина війни». Одержані висновки та їх новизна: Перспективними напрямками розвитку внутрішнього туризму в Україні є екотуризм, віртуальний туризм та військовий туризм. Україна має достатні екотуристичні ресурси для розвитку екотуризму та найкраще поєднання природних та ресурсних умов для розвитку гірського туризму, в тому числі екстремальних видів. Перспективи розвитку екотуризму є на всій території України, але з огляду на складну геополітичну ситуацію на кордонах України з Росією та України з Білоруссю, Поділля може стати ключовим регіоном для розвитку екотуризму. Рекреаційні зони та природні заповідники (Північно-Подільський національний природний парк та «Кармалюкове Поділля») мають велике рекреаційне значення в регіоні, а традиції та звичаї місцевого населення будуть цікавими для туристів. Результати дослідження можуть бути використані в процесі розвитку та удосконалення галузі внутрішнього туризму України. Дипломна робота: 60 с., 5 рис., 3 табл., 57 джерелДокумент Стан та перспективи розвитку лікувально-оздоровчого туризму(2024) Пахотіна Євгенія ВіталіївнаОб’єкт дослідження: діяльність лікувально-оздоровчого туризму в Україні. Предмет дослідження: процес розвитку лікувально-оздоровчого сектора в Україні Мета роботи: обґрунтування теоретичних та практичних аспектів сфери лікувально оздоровчого туризму в Україні, розробка рекомендацій щодо розвитку та просування лікувально-оздоровчого туризму в Україні. Одержані висновки та їх новизна: на основі проведеного дослідження виявлено, що лікувально-оздоровча діяльність санаторно-оздоровчих закладів на українському ринку стикається з низкою суттєвих проблем. Основні з них включають обмежені ресурси з боку інфраструктурного розвитку та кваліфікації працівників, а також недостатнє залучення рекламної діяльності для просування лікувально-оздоровчої сфери в Україні. Аналіз показав, що багато санаторно-оздоровчих закладів не можуть повноцінно модернізувати свою інфраструктуру через брак фінансових ресурсів. Це включає як оновлення матеріально технічної бази, так і створення нових лікувально-оздоровчих об’єктів. Було запропоновано створити програму підвищення кваліфікації для медичного персоналу на основі аналізу системи лікування в Україні та схожих програм, а також запропоновано створити благодійний фонд для підвищення рівня фінансування лікувально-оздоровчих закладів, на основі благодійного фонду «FUTURE WITH BEES», який здійснює свою діяльність на сьогоднішній день. Створення та розвиток інтегрованої системи медичного туризму в Україні були також запропоновані рекомендації на основі досвіду країн Європи, таких як Таїланд, Іспанія та Німеччина. Результати дослідження можуть бути використані у процесі розвитку лікувальних закладів в Україні, зокрема для підвищення рівня економіки, тривалості життя в Україні та сформування стабільної медично-туристичної сфери в українських регіонах. Дипломна робота: 71с., 8 рис., 13 табл., 60 джерел.Документ Іновації в розвитку туризму(2024) Перев'язко Катерина ІгорівнаОб’єкт дослідження: інноваційна діяльність в туристичній індустрії. Предмет дослідження: інновації в туристичній індустрії. Мета роботи: обґрунтування теоретичних і практичних основ впровадження інновацій в туристичній галузі, розробка рекомендацій щодо вдосконалення інноваційного процесу на туристичних підприємствах. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що інноваційна діяльність туристичних підприємств на ринку характеризується активним впровадженням цифрових технологій для покращення обслуговування клієнтів, зростанням використання мобільних додатків та платформ для бронювання турів, а також обмеженим залученням стартапів та новітніх технологічних рішень для підвищення ефективності та привабливості туристичних послуг. Цей процес централізовано регулюється туристичними фірмами для оптимізації витрат та підвищення конкурентоспроможності. Запропоновано впровадити в діяльність туристичних підприємств системи управління клієнтським досвідом на основі штучного інтелекту, посилення використання доповненої та віртуальної реальності для створення інтерактивних турів, а також розширення партнерств із технологічними компаніями для розробки інноваційних продуктів та послуг. Дослідження може бути використано для управління туристичними підприємствами та покращення процесу впровадження інновацій і технологій. Дипломна робота: 85 с., 2 рис., 12 табл., 67 джерел.Документ Проблеми та перспективи розвитку гастрономічного туризму в регіонах України(2024) Мірошниченко Наталія СергіївнаОб’єкт дослідження: гастрономічний туризм в Україні. Предмет дослідження: розвиток гастрономічного туризму в Україні та Одеській області. Мета роботи: виявлення основних проблем розвитку гастрономічного туризму в Одеській області та формулювання пропозицій щодо їх вирішення. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що існує значний потенціал для розвитку гастрономічного туризму в регіонах України, оскільки наша кулінарна спадщина є унікальною та привабливою для туристів з усього світу. Дослідження показало конкретні проблеми, які стримують розвиток гастрономічного туризму: недостатньо розвинена інфраструктура, відсутність маркетингових стратегій, низький рівень обізнаності туристів про кулінарні можливості регіону. Запропоновано створення проекту гастрономічного туру в Одеській області, яке спрямоване на підвищення інтересу до гастрономічного туризму в регіоні. Результати дослідження є актуальними та можуть бути використані як рекомендації для місцевої влади та туристичних організацій у вирішенні проблем та реалізації перспектив розвитку гастрономічного туризму в Одеській області та інших регіонах України. Дипломна робота: 102 с., 9 рис., 10 табл., 76 джерел.Документ Сімейний туризм: головні тенденції міжнародного ринку(2024) Машукова Єлизавета ОлексіївнаОб’єкт дослідження: основи вивчення національних та регіональних туристичних шляхів України. Предмет дослідження: особливості національних та регіональних туристичних шляхів України. Мета роботи: полягає в тому, щоб розкрити особливості сімейного туризму: головні тенденції міжнародного ринку. Одержані висновки та їх новизна: поточне дослідження надає додаткові докази переваг сімейного туризму, які можуть бути корисними для суспільства. Наші результати показали, що і батьки, і діти відчувають позитивні переваги від спільного досвіду сімейного туризму. Таким чином, індустрія туризму може зосередитися на перевагах незабутнього туристичного досвіду та освітніх аспектах для дітей, що, у свою чергу, може підвищити добробут батьків. Ці результати дають нове розуміння, яке може сприяти сімейним турам або програмам, які зосереджуються на психологічних перевагах сімейного туризму. Дипломна робота: 57 с., 3 рис.., 42 джерел.Документ Розвиток круїзного туризму в Україні(2024) Філіпенко Катерина АндріївнаОб’єкт дослідження – особливості розвитку круїзного туризму в Україні. Предмет дослідження - дослідження круїзного туризму в Україні. Дослідження присвячено аналізу розвитку круїзного туризму в Україні. У першому розділі розглядається аспект теоретичного вивчення розвитку круїзного туризму в Україні. У другому розділі аналіз показує, що консолідація світового круїзного ринку підвищує гарантії безпеки туристів та їх обізнаності в умовах сучасної бурхливої епохи, знижує ризик круїзного продукту, забезпечуючи його якість, стандартизацію соціальної відповідальності, постійний розвиток та вдосконалення сервісу. У результаті зроблено висновки щодо актуальності розвитку круїзного туризму в Україні. Історичний ракурс дослідження тематики вітчизняного круїзного туризму дає можливість визначити перспективи розвитку круїзного туристичного продукту, який має формуватися на основі як світових технологічних інновацій, так і самостійного інноваційного пошуку. Праксеологічні результати цього дослідження мають активізувати впровадження на ринок послуг сучасних виважених підходів до розвитку круїзного туризму та його продукту з урахуванням провідних світових практик.Документ Тенденції та перспективи розвитку екстремального туризму(2024) Хомук Карина СергіївнаОб’єкт дослідження : екстремальний туризм в Україні та світі. Предмет дослідження: нові напрямки екстремального туризму. Мета роботи: дослідити сучасні тенденції екстремального туризму, а також розглянути і вивчити перспективні напрямки розвитку екстремального туризму. Впровадити певні рекомендації для туристичного підприємства, щодо розширення та просування певних екстремальних туристичних продуктів. Одержані висновки та їх новизна: Встановлено, що екстремальний туризм достатньо розвинена сфера в світі яка користується популярністю серед туристів, та вимагає сталого та стабільного розвитку та розширення. Для України сфера екстремального туризму не дуже розвинена, але все одно користується популярністю серед туристів. Виявлено, що території України чудово підходять для розвитку даного типу туризму, тому що країна має всі необхідні природні та техногенні ресурси які необхідні для організації найрізноманітніших екстремальних маршрутів. Певні напрямки розвинені та користуються певною популярністю серед клієнтів підприємства. Рекомендації щодо нових екстремальних напрямків, які будуть користуватися популярністю, в також маркетингові стратегії для вдалого просування даних туристичних маршрутів було впроваджено у діяльність туристичного центру «Риба Андрій». Результати дослідження, можуть бути використані для аналізу екстремального туризму та нових напрямків в цій сфері, також при розробці та організації певних напрямків екстремального туризму на туристичних підприємствах. Дипломна робота: с.76, рис.24, табл.7, джерел 50.Документ Особливості рекламної діяльності в індустрії туризму України(2024) Рацибарська Сніжана ДмитрівнаОб’єкт дослідження: рекламна діяльність в туристичній індустрії України. Предмет дослідження: процес розробки та здійснення рекламної діяльності в туристичній галузі України. Мета роботи: обгрунтування теоретичних та практичних засад рекламної діяльності в індустрії туризму України, розробка рекомендацій щодо вдосконалення рекламної діяльності туристичних підприємств. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що рекламна діяльність туристичних підприємств на українському ринку характеризується активним використанням онлайн- каналів для просування, зростанням застосування можливостей соціальних мереж та веб- сайтів як основного інструменту просування, а також обмеженим залученням рекламних та маркетингових фірм до процесу рекламування та просування підприємств сфери туризму України. Весь цей процес в основному централізовано керується туристичними фірмами для оптимізації витрат. Було запропоновано впровадити в маркетингову діяльність туристичних підприємств «Coral Travel» та «Join Up!» системи управління рекламною діяльністю на основі штучного інтелекту, посилення рекламної діяльності за рахунок збільшення рекламного бюджету на онлайн-рекламу та рекламу у блогерів, активізації систем стимулювання збуту та кешбеків. Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління підприємствами туристичної галузі, зокрема для удосконалення процесу формування рекламних кампаній туристичного агентства. Дипломна робота: 78 с., 24 рис., 2 табл.,Документ Тенденції розвитку міжнародного туризму та їх вплив на економіку України(2024) Курант Софія СергіївнаОб'єкт дослідження: міжнародний туризм в Україні. Предмет дослідження: тенденції розвитку міжнародного туризму в Україні під час та після закінчення війни. Мета роботи полягає в теоретичному узагальненні поняття міжнародного туризму та розробці пропозицій щодо стратегічних напрямів відновлення потенціалу міжнародного туризму України у повоєнний та післявоєнний періоди. Одержані висновки та їх новизна: у кваліфікаційній роботі досліджено основні поняття міжнародного туризму, класифікацію та види туристичної діяльності, вплив міжнародного туризму на економіку країн, проаналізовано сучасний стан, проблеми та тенденції міжнародного туризму для України і світу. Запропоновано шляхи просування глемпінгів у туристичній індустрії, а також формування матеріально-технічної бази та інфраструктури для глемпінг-туризму. Обґрунтовано пропозиції щодо розвитку військового туризму, а саме тур для іноземних туристів «Містами пам`яті» з відвідуванням Бучі, Ірпеня, Гостомеля, Бородянки. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами туристичної галузі, які приймають іноземних туристів для відновлення та розвитку міжнародного туризму в Україні у повоєнний та післявоєнний часи. Дипломна робота: 91 стор., 22 рис., 9 табл., 43 джерела.Документ Просування туристичних послуг через мережу Інтернет(2024) Челядіна Анастасія ОлександрівнаОб’єкт дослідження: туристичні послуги та їх просування через мережу Інтернет. Предмет дослідження: процес розробки та здійснення просування туристичних послуг у мережі Інтернет. Мета роботи: обґрунтування теоретичних та практичних засад туристичної діяльності в мережі Інтернет, розробка рекомендацій щодо вдосконалення туристичної діяльності у Інтернеті. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що діяльність туристичних підприємств у мережі Інтернет характеризується активним використанням онлайн- каналів для просування, зростанням застосування можливостей соціальних мереж та веб- сайтів, як основного інструменту просування, а також обмеженим залученням рекламних та маркетингових фірм до процесу рекламування та просування підприємств сфери туризму. Весь цей процес в основному централізовано керується туристичними фірмами для оптимізації витрат. Було запропоновано поліпшення в маркетингову діяльність туристичного агентства «Риба Турист» також відомого під назвою «Риба Андрій». Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління та поліпшення маркетингової стратегії туристичного підприємства «Риба Турист», зокрема для удосконалення процесу просування туристичних послуг підприємства у мережі Інтернет. Дипломна робота: Н с., 5+Н рис., 9+Н табл., Н джерел.Документ Страхування у діяльності туристичних підприємств України(2024) Какуша Марія ВолодимирівнаОб’єкт дослідження: процеси, які виникають на українському ринку страхування між учасниками страхового ринку (на прикладі ТОВ «CORAL TRAVEL»). Предмет дослідження: теоретичні та практичні засади організації туристичного страхування в Україні. Мета роботи: виявлення сучасного прояву специфіки розвитку страхування у сфері туризму в Україні, дослідження сучасного стану туристичних страхових програм в Україні на прикладі ТОВ «CORAL TRAVEL» та обґрунтування необхідності їх розширення та впровадження. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що до обов’язкових видів туристичного страхування включаються медичне страхування, страхування від нещасних випадків, страхування цивільної відповідальності автотуристів, страхування цивільної відповідальності туроператора за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за угодою про надання туристичних послуг та страхування туроператорів на випадок банкрутства. Реалізація підприємством таких заходів, як розширення співпраці з декількома найбільшими страховими компаніями у сфері туристичного страхування, розширення надання страхових послуг у сфері туризму (страхування воєнних ризиків), продаж страхових полісів підприємством в якості страхового агента, збільшуючи власну виручку, дадуть змогу підвищити чистий прибуток більш ніж на 11%, а всі коефіцієнти рентабельності зростуть. Це свідчитиме про позитивні зміни в діяльності підприємства, а також про ефективність реалізації запропонованих нами заходів. Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління підприємствами туристичної галузі, зокрема для удосконалення процесу формування страхових продуктів спільно зі страховими компаніями. Дипломна робота: 69 с., 9 рис., 10 табл., 38 джерел, 1 додаток.Документ ІМІДЖ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ(2024-01) Сидоренко Анастасія АндріївнаДокумент ВПЛИВ СУЧАСНОЇ ІНДУСТРІЇ РОЗВАГ НА СФЕРУ ТУРИЗМУ(2024-01) Паво Михайло КарловичДокумент Лікувально-оздоровчий туризм в Україні: функціонування і розвиток(2024-01) Коновал Марія СергіївнаДокумент Екстремальний туризм: аналіз та фактори його розвитку(2024-01) Агамова Сабіна АгамівнаДокумент СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ ПІД ЧАС КРИЗИ(2024-01) Тульчинська Анжеліка ІгорівнаДокумент РОЗВИТОК КОНСЬЄРЖ-СЕРВІСУ У ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ(2024-01) Ляшевська Ольга Володимирівна