Туризм Студенти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Туризм Студенти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 38
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бізнес-план готельного (туристського) підприємства: поняття та основні етапи розробки(2024-07) Семеняк Діана КирилівнаАНОТАЦІЯ Семеняк Д. К. БІЗНЕС-ПЛАН ГОТЕЛЬНОГО (ТУРИСТСЬКОГО) ПІДПРИЄМСТВА: ПОНЯТТЯ ТА ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗРОБКИ Об’єкт дослідження: особливості бізнес-планування готельного підприємства. Предмет дослідження: процес організації та формування стратегічного бізнес-планування туристично-готельного комплексу «Verholy Relax Park». Мета роботи: детальна оцінка стратегічного бізнес-планування та діяльності готельного комплексу «Verholy Relax Park» та надання рекомендацій щодо удосконалення діяльності та бізнес-планування підприємства. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що ефективне функціонування туристично-готельного бізнесу залежить від ряду факторів, включаючи економічну стабільність, інвестиційну привабливість, якість обслуговування та інноваційні підходи до управління. Ефективне стратегічне планування сприяє створенню стабільної та гнучкої бізнес-моделі, що дозволяє готельно-туристичним підприємствам адаптуватися до змінних умов ринку, зберігати конкурентну перевагу та забезпечувати стійкий розвиток у довгостроковій перспективі. Доведено, що реалізація проекту з розширення готельного комплексу «Verholy Relax Park», який передбачає будівництво нового корпусу з одномісними та двомісними номерами, дозволить підвищити прибутковість підприємства та залучити більше клієнтів. Планові коефіцієнти рентабельності при реалізації бізнес-плану можуть зрости в півтора рази, що свідчить про значне покращення фінансового стану готелю та збільшення можливостей для посилення конкурентоспроможності серед готельних комплексів Полтавської області. Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління підприємствами туристичної галузі, зокрема для удосконалення процесу бізнес-планування туристично-готельних підприємств. Дипломна робота: 62 с., 13 рис., 9 табл., 41 джерело. Ключові слова: бізнес-планування, стратегія, розвиток, рентабельність, готель, комлекс, туризм, інвестиції, обслуговування.Документ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (за матеріалами ТУРАГЕНТСТВА «ПОЇХАЛИ З НАМИ»)(2024-07) Пирогова Вікторія ВіталіївнаАНОТАЦІЯ Пирогова В.В. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ / Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 242 «Туризм». ДУАН, Дніпро, 2024. Об’єкт дослідження: сфера туризму, різноманітні підприємства, що займаються наданням туристичних послуг (на прикладі турагентства «Поїхали з нами»). Предмет дослідження: ІТ, які впроваджуються та використовуються в туристичній сфері. Мета роботи: проаналізувати використання ІТ в туристичній діяльності закордоном та в Україні; на прикладі туристичного підприємства «Поїхали з нами» виявити пов’язані з цим переваги, виклики та можливості, а також надати рекомендації по впровадженню й застосуванню в туристичній діяльності передових ІТ. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що використання ІТ в туристичній діяльності сприяє підвищенню комфорту, задоволення та лояльності клієнтів, а також конкурентоспроможності, ефективності, зручності в роботі та прибутковості туристичних підприємств. Охарактеризовано новітні ІТ (блокчейн, VR & AR, ШІ і МН). Зроблено акцент на ІТ, направлених на персоналізацію послуг. Проаналізовано досвід використання передових ІТ світовими лідерами туристичного бізнесу. Детально розглянуто новітні підходи до забезпечення кібербезпеки. Охарактеризовано широкий асортимент конкретних сучасних ІТ- продуктів, пропонованих для використання в туристичній діяльності. Результати дослідження сприяють покращенню розуміння ролі ІТ у сучасному туризмі; можуть бути використані для підвищення ефективності та безпеки діяльності туристичних компаній; послужити основою для визначення нових напрямків дослідження. Кваліфікаційна робота: 70 с., 1 рис., 7 табл., 32 джерела. Ключові слова: інформаційні технології (ІТ), онлайн-платформи, штучний інтелект (ШІ), мобільні додатки, персоналізація туристичних послуг, кібербезпека, туристична діяльність.Документ Внутрішній туризм України(2024) Малієнко Мирослава КирилівнаОб’єкт дослідження: організаційно-економічні процеси дослідження розвитку внутрішнього туризму у воєнний та повоєнно-відновлювальний періоди. Предмет дослідження: теоретичні, методологічні та практичні аспекти дослідження розвитку внутрішнього туризму в повоєнній Україні. Мета роботи: Розкрити основні теоретичні аспекти внутрішнього туризму, виявити тенденції розвитку внутрішнього туризму в Україні. Розробити тур післявоєнної України «Спадщина війни». Одержані висновки та їх новизна: Перспективними напрямками розвитку внутрішнього туризму в Україні є екотуризм, віртуальний туризм та військовий туризм. Україна має достатні екотуристичні ресурси для розвитку екотуризму та найкраще поєднання природних та ресурсних умов для розвитку гірського туризму, в тому числі екстремальних видів. Перспективи розвитку екотуризму є на всій території України, але з огляду на складну геополітичну ситуацію на кордонах України з Росією та України з Білоруссю, Поділля може стати ключовим регіоном для розвитку екотуризму. Рекреаційні зони та природні заповідники (Північно-Подільський національний природний парк та «Кармалюкове Поділля») мають велике рекреаційне значення в регіоні, а традиції та звичаї місцевого населення будуть цікавими для туристів. Результати дослідження можуть бути використані в процесі розвитку та удосконалення галузі внутрішнього туризму України. Дипломна робота: 60 с., 5 рис., 3 табл., 57 джерелДокумент Внутрішній туризм України: тенденції, проблеми та можливості розвитку у воєнний та повоєнний період(2024-07) Масунов Микола АнатолійовичАНОТАЦІЯ Масунов М.А. Внутрішній туризм України: тенденції, проблеми та можливості розвитку у воєнний та повоєнний період. Об’єктом дослідження; є процеси розвитку внутрішнього туризму в Україні. Предметом дослідження є організаційно-економічні відносини, що виникають між населенням, підприємствами та державою при реалізації механізму внутрішнього туризму та перспективи його розвитку в Україні у воєнний та повоєнний період. Метою роботи є розгляд теоретико-методичних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо тенденцій, проблем та можливостей розвитку внутрішнього туризму України у воєнний та повоєнний період. Ключові слова: Внутрішній туризм. Розвиток туризму. Тенденції. Проблеми. Можливості. Україна . Воєнний період. Повоєнний період. Організаційно- економічні відносини. Підприємства. Держава. Механізм внутрішнього туризму. Перспективи розвитку .Документ ВПЛИВ СУЧАСНОЇ ІНДУСТРІЇ РОЗВАГ НА СФЕРУ ТУРИЗМУ(2024-01) Паво Михайло КарловичДокумент Впровадження зарубіжного досвіду в організацію екотуризму в Україні(2024-07) Конівець Тимофій ЄвгеновичАНОТАЦІЯ Конівець Т.Є. Впровадження зарубіжного досвіду в організації екотуризму України Мета роботи: проаналізувати екотуризм за межами країни , вибрати найзручніший та найпопулярніший варіант і вдосконалити в Україні. Культурна та історична спадщина Україна багата на історичні та культурні пам'ятки, включаючи стародавні міста, церкви, замки, музеї та археологічні розкопки. Ці пам'ятки приваблюють ентузіастів історії та тих, хто цікавиться культурною спадщиною. Спортивний туризм різні регіони України пропонують умови для спортивного туризму, включаючи гірськолижний спорт в Карпатах, водні види спорту на річках і озерах, а також різні екстремальні види спорту. Розваги та відпочинок Розвиток туристичної інфраструктури, такої як курорти, аквапарки, парки розваг, сприяє підвищенню привабливості регіонів для відпочинку та розваг, особливо для сімей та дітей. В даній роботі , ми змогли проаналізувати зарубіжний досвід та порівняти його з нашим. Деякі варіанти все ж таки корисно впровадити в Україну , в український екотуризм . Дипломна робота: 46 с., 4 рис., 10 табл., 21 джерел.. Ключові слова: впровадження , екотуризм . музеї , проаналізувати , досвід , спадщинаДокумент Екстремальний туризм: аналіз та фактори його розвитку(2024-01) Агамова Сабіна АгамівнаДокумент Ефективна робота з кадрами як методи підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми. За матеріалами: ФОП Навін М.О туристична агенція «Махаон тур»(2024-07) Лащенко Дар'я СергіївнаАНОТАЦІЯ Лащенко Д.С ЕФЕКТИВНА РОБОТА З КАДРАМИ ЯК МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ Об'єкт дослідження: персонал туристичної агенції "Махаон тур". Предмет дослідження: проблеми та особливості управління персоналом в туристичній фірмі. Мета дослідження: розглянути особливості кадрової полiтики в управлiннi туристичним пiдприємcтвом, розкрити оcновнi завдання кадрової полiтики в управлiннi туристичним підприємством та удосконалення процесу побудови кадрової політики туристичних підпрємств. Одержані висновки та їх новизна: Досліджено специфіку управління персоналом на туристичних підприємствах. Проаналізовано проблеми управління персоналом на підприємствах туристичної галузі. Визначено вимоги, які у сучасному туристичному бізнесі висуваються до посади менеджера. Доведено, що найважливішим засобом управління роботою з кадрами на підприємствах галузі туризму є планування. Безпосереднє планування кадрової роботи здійснюється на основі загальних для всієї системи планування та прогнозування засад, найважливішими з яких є єдність економіки та політики; науковий характер планування й прогнозування, їх безперервність; збалансованість між ресурсами та потребами; поєднання галузевого та територіального підходів до планування; комплексний і системний підхід до розроблення планів. Розроблено модель компетенцій менеджерів туристичної фірми. Доведено, що для стимулювання підприємств туристичної галузі необхідно здійснити економіко-фінансову підтримку їх розвитку, покращити їх кадрове забезпечення. Ключові слова: туристична галузь, туристична фірма, управління персоналом туристичної фірми, туристичний потік, туристичні послуги, кадровий менеджмент, компетенції.Документ Ефективність використання матеріальних, трудових, фінансових та інформаційних ресурсів в туристичному бізнесі(2024) Зінченко Анастасія ВалеріївнаОб’єкт дослідження: ресурси туристичного підприємства ТОВ «Туристичний клуб «Бідняжка». Предмет дослідження: процес управління та удосконалення управління ресурсами туристичного підприємства ТОВ «Туристичний клуб «Бідняжка». Мета роботи: визначення ефективності використання матеріальних, трудових, фінансових та інформаційних ресурсів на туристичному підприємстві ТОВ «Туристичний клуб «Бідняжка». Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що ресурси є основою для діяльності будь-якого підприємства і визначають його конкурентоспроможність та здатність до досягнення стратегічних цілей. ТОВ «Туристичний клуб «Бідняжка» має достатньо ресурсів для здійснення діяльності у сфері туристичного обслуговування. Підприємство володіє в достатній мірі основними засобами, кваліфікованим персоналом, а також активно використовує ресурс власного бренду для залучення нових клієнтів, підвищення лояльності існуючих клієнтів. Доведено, що такі заходи для підвищення ефективності управління на підприємстві, як впровадження коучингу, який включає психологічну підтримку співробітників та оцінку рівня їх залученості, надання премій за досягнення індивідуальних цілей, введення стажування та тренінгів, посилення використання маркетингових інформаційних ресурсів за допомогою таргетованої реклами та використання месенджерів дозволить підвищити ефективність використання ресурсів туристичного підприємства. Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління підприємствами туристичної галузі, зокрема для підвищення ефективності управління ресурсами туристичного підприємства. Дипломна робота: 64 с., 14 рис., 7 табл., 38 джерел.Документ Лікувально-оздоровчий туризм в Україні: функціонування і розвиток(2024-01) Коновал Марія СергіївнаДокумент Маркетингові комунікації у туризмі: український та закордонний досвід(2024-07) Борода Аліна ПавлівнаАНОТАЦІЯ Борода А.П. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У ТУРИЗМІ: УКРАЇНСЬКИЙ ТА ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД Об’єкт дослідження: маркетингові комунікації в туризмі Предмет дослідження: український та закордонний досвід маркетингових комунікацій в туризмі. Мета роботи: аналіз українського та закордонного досвіду маркетингових комунікацій у туризмі. Одержані висновки та їх новизна: виділено особливості маркетингових комунікацій в туристичній сфері. Характерна особливість реклами як одного з основних інструментів маркетингових комунікацій ¬у сфері туризму визначається специфікою як самої реклами, так і особливостями галузі та її продукту (туристичного продукту). маркетингові комунікації в туристичній організації – це концепція, згідно з якою організація ретельно розглядає та координує численні канали комунікації для розробки чіткого, послідовного та переконливого представлення організації та її продуктів (товарів, послуг). Основна мета таких комунікацій – продемонструвати контактним групам найважливіші характеристики турпродукту. Було проаналізовано існуючі маркетингові комунікації в компанії «Вістана» Компанія має чіткі правила обслуговування клієнтів. Портрет основної цільової аудиторії компанії «Вістана»: 1) Рівень доходу – високий, середній і нижче середнього, низький. 2) Сімейний стан – зазвичай сім'я з двох-чотирьох осіб. 3) Робота, професія – найчастіше – бізнесмени, приватні підприємці. 4) Географія – мешканці Дніпра та області. 5) Стиль життя – енергійна, активна людина, займається торгівлею або управлінською діяльністю, часто працює у вихідні та святкові дні, стежить за своїм іміджем, відчуває брак часу на відпочинок і сім'ю, сприйнятлива до новинок, скептично ставиться до реклами. Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління підприємствами туристичної галузі, зокрема для удосконалення процесу маркетингових комунікацій туристичної компанії. Дипломна робота: 76 с., 4 рис., 11 табл., 40 джерел.Документ Механізм формування та удосконалення системи управління персоналом у туристичному комплексі(2024) Манойло Олександра ОлексіївнаОб’єкт дослідження: система управління персоналом у туристичному комплексі. Предмет дослідження: механізм формування та шляхи удосконалення управління персоналом у туристичному комплексі. Мета роботи: обґрунтування теоретичних і практичних засад формування системи управління у туристичному комплексі, розробка рекомендацій щодо вдосконалення системи управління персоналом. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що формування системи управління персоналом у туристичному комплексі є незамінною ланкою та є одним з ключових етапів створення туристичного комплексу. Система управління туристичним підприємством є важливою для менеджменту підприємства, оскільки забезпечує необхідну інформацію для прийняття вчасних ефективних рішень. Загальним для всіх туристичних підприємств є широке використання веб — сайтів для охоплення клієнтів, доступу до бази даних готелів, авіакомпаній. Було запропоновано впровадження альтернативної системи управління для налагодження роботи у туристичному комплексі. Результати досліджень можуть бути використані в процесі управління персоналом у туристичному підприємстві, зокрема для удосконалення процесу роботи туристичної фірми. Дипломна робота: 70 с., 4 рис., 8 табл., 47 джерелДокумент Морські круїзи Карибського басейну(2024-07) Різник Маргарита ОлександрівнаАНОТАЦІЯ Кваліфікаційна робота бакалавра на тему: МОРСЬКІ КРУЇЗИ КАРИБСЬКОГО БАСЕЙНУ Різник Маргарита Олександрівна Об’єкт дослідження: функціонування морських круїзів Карибського басейну. Предмет дослідження: процес здійснення та формування морських круїзів Карибського басейну. Мета роботи: детальний аналіз морських круїзів Карибського басейну, визначення перспектив щодо створення нового круїзного туру островами Карибського басейну. Одержані висновки та їх новизна: нами було запропоновано створити круїзний тур, який включатиме відвідування таких туристичних локацій в Карибському морі, як Ямайка, Кайманові острови, Мексика, Пуерто-Ріко, Віргінські острови, Сен-Мартен та Багамські острови. Відправлення туристів здійснюватиметься зі США (Маямі, Флорида). Приблизний прибуток до оподаткування туристичного підприємства, яке організувало б даний тур, може скласти 50400 доларів США від організації туру за групою 100 осіб. Економічний ефект буде суттєвим, оскільки організація запропонованого туру дасть змогу отримати додатковий прибуток туристичним фірмам, які надають туристичні послуги і зареєстровані в США. Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління підприємствами туристичної галузі, зокрема для розширення асортименту послуг, які надаються туристам, зокрема, введення круїзних подорожей. Дипломна робота: 49 с., 11 рис., 6 табл., 42 джерела, 1 додаток. Ключові слова: круїз, подорож, Карибське море, морський туризм, ефективність, організація.Документ Особистості та перспективи розвитку сімейного туризму в Україні(2024) Гезь Карина РоманівнаОб’єкт дослідження: організація та проведення сімейного туризму в Україні та світі. Предмет дослідження: комплекс інструментів організації та вдосконалення сімейних турів в Україні та за кордоном. Мета роботи: визначення основних тенденцій сімейного туризму в сучасний період в Україні та світі, надання рекомендацій щодо удосконалення організації сімейного туризму. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що в Україні найпопулярнішими напрямками сімейного туризму є південні та західні області, оскільки вони мають більшу кількість місць для відпочинку. Серед вітчизняних сімей найбільшою популярністю користується водний та гірський відпочинок, а також зелений туризм набирає популярності. Було визначено, що за кордоном відбувається інтенсивне сприяння розвитку різноманітних форм сімейного туризму. Аналіз розвитку сільського туризму та етнотуризму за кордоном підтверджують, що прогрес у цих напрямках може бути вигідним для України, допомагаючи ще більше стимулювати сімейний туризм. Було розроблено етнологічний сімейний тур «Мальовничий Перечин», який дозволить підвищити рівень популярності сімейного та етнологічного туризму, а також буде корисним для розвитку об’єднаної територіальної громади. Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління підприємствами туристичної галузі, зокрема для удосконалення процесу формування сімейних турів. Дипломна робота: 53 с., 19 рис., 2 табл., 44 джерел.Документ Особливості рекламної діяльності в індустрії туризму України(2024) Рацибарська Сніжана ДмитрівнаОб’єкт дослідження: рекламна діяльність в туристичній індустрії України. Предмет дослідження: процес розробки та здійснення рекламної діяльності в туристичній галузі України. Мета роботи: обгрунтування теоретичних та практичних засад рекламної діяльності в індустрії туризму України, розробка рекомендацій щодо вдосконалення рекламної діяльності туристичних підприємств. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що рекламна діяльність туристичних підприємств на українському ринку характеризується активним використанням онлайн- каналів для просування, зростанням застосування можливостей соціальних мереж та веб- сайтів як основного інструменту просування, а також обмеженим залученням рекламних та маркетингових фірм до процесу рекламування та просування підприємств сфери туризму України. Весь цей процес в основному централізовано керується туристичними фірмами для оптимізації витрат. Було запропоновано впровадити в маркетингову діяльність туристичних підприємств «Coral Travel» та «Join Up!» системи управління рекламною діяльністю на основі штучного інтелекту, посилення рекламної діяльності за рахунок збільшення рекламного бюджету на онлайн-рекламу та рекламу у блогерів, активізації систем стимулювання збуту та кешбеків. Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління підприємствами туристичної галузі, зокрема для удосконалення процесу формування рекламних кампаній туристичного агентства. Дипломна робота: 78 с., 24 рис., 2 табл.,Документ Паломництво і туризм в релігійних цілях(2024-01) Картмазова Поліна СергіївнаДокумент ПЕРСПЕКТИВИ ВІДНОВЛЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ ПІСЛЯ ВІЙНИ(2024-01) Собова Аліна ОлександрівнаДокумент Проблеми та перспективи розвитку внутрішнього молодіжного туризму в Україні(2024-07) Сірик Софія ОлександрівнаАНОТАЦІЯ Сірик С. О. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО МОЛОДІЖНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ Об'єкт дослідження даної роботи складає молодіжний туризм в Україні, який є важливою складовою туристичного потенціалу країни. Предметом дослідження є комплексне вивчення теоретичних основ, аналіз сучасного стану, ідентифікація проблем та визначення перспектив розвитку цього сектору. Мета дослідження полягає у ретельному аналізі факторів, що впливають на розвиток молодіжного туризму в Україні. Цей аналіз охоплює як соціально- економічні та політичні аспекти, так і фактори, пов'язані з інфраструктурою та маркетинговими стратегіями. На основі цього аналізу розробляються рекомендації з поліпшення стану молодіжного туризму в Україні. Одержані висновки підкреслюють ключові проблеми цієї галузі, вказують на необхідність подальшого розвитку інфраструктури, підтримки державної політики та впровадження ефективних маркетингових стратегій. Результати цього дослідження мають великий потенціал для поліпшення ситуації в галузі молодіжного туризму в Україні та сприятимуть формуванню стратегій національного розвитку у цьому напрямі. Ключові слова: молодіжний туризм, розвиток, проблеми, перспективи, соціально-економічні аспекти, політичні фактори, інфраструктура, маркетингові стратегії, державна політика.Документ Проблеми та перспективи розвитку гастрономічного туризму в регіонах України(2024) Мірошниченко Наталія СергіївнаОб’єкт дослідження: гастрономічний туризм в Україні. Предмет дослідження: розвиток гастрономічного туризму в Україні та Одеській області. Мета роботи: виявлення основних проблем розвитку гастрономічного туризму в Одеській області та формулювання пропозицій щодо їх вирішення. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що існує значний потенціал для розвитку гастрономічного туризму в регіонах України, оскільки наша кулінарна спадщина є унікальною та привабливою для туристів з усього світу. Дослідження показало конкретні проблеми, які стримують розвиток гастрономічного туризму: недостатньо розвинена інфраструктура, відсутність маркетингових стратегій, низький рівень обізнаності туристів про кулінарні можливості регіону. Запропоновано створення проекту гастрономічного туру в Одеській області, яке спрямоване на підвищення інтересу до гастрономічного туризму в регіоні. Результати дослідження є актуальними та можуть бути використані як рекомендації для місцевої влади та туристичних організацій у вирішенні проблем та реалізації перспектив розвитку гастрономічного туризму в Одеській області та інших регіонах України. Дипломна робота: 102 с., 9 рис., 10 табл., 76 джерел.Документ Просування туристичних послуг через мережу Інтернет(2024) Челядіна Анастасія ОлександрівнаОб’єкт дослідження: туристичні послуги та їх просування через мережу Інтернет. Предмет дослідження: процес розробки та здійснення просування туристичних послуг у мережі Інтернет. Мета роботи: обґрунтування теоретичних та практичних засад туристичної діяльності в мережі Інтернет, розробка рекомендацій щодо вдосконалення туристичної діяльності у Інтернеті. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що діяльність туристичних підприємств у мережі Інтернет характеризується активним використанням онлайн- каналів для просування, зростанням застосування можливостей соціальних мереж та веб- сайтів, як основного інструменту просування, а також обмеженим залученням рекламних та маркетингових фірм до процесу рекламування та просування підприємств сфери туризму. Весь цей процес в основному централізовано керується туристичними фірмами для оптимізації витрат. Було запропоновано поліпшення в маркетингову діяльність туристичного агентства «Риба Турист» також відомого під назвою «Риба Андрій». Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління та поліпшення маркетингової стратегії туристичного підприємства «Риба Турист», зокрема для удосконалення процесу просування туристичних послуг підприємства у мережі Інтернет. Дипломна робота: Н с., 5+Н рис., 9+Н табл., Н джерел.