Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 78
  • Документ
    Вибір моделі управління персоналом підприємства залежно від його категорії
    (ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО, 2024-11) Павлова В.А.; Оголь В.О.
    У статті розглянуто питання, пов’язані з обґрунтуванням вибору моделі управління персоналом підпри-ємства сфери торгівлі залежно від його категорії. Виділено у якості найбільш прийнятних для сфери торгівлі: традиційні моделі; функціональні моделі, що базуються на професійних компетентностях; процесно-орієн-товні моделі та моделі, створені на базі сучасних технологій. Наведено специфічні характеристики праці в торгівлі. Розглянуто категорії підприємств – великі, середні, малі та мікропідприємства за встановленими критеріями та вибрано для дослідження – чисельність зайнятих працівників для визначення залежності між розміром підприємства та моделлю управління персоналом. Проведено аналіз статистичної інформації щодо кількості підприємств за категоріями й кількості зайнятих на них працівників у 2013–2023 рр. та їх часток у загальній кількості діючих підприємств і в загальній кількості зайнятих працівників у сфері торгівлі. Виділено можливі моделі управління персоналом відповідно до категорії підприємств роздрібної торгівлі.
  • Документ
    Побудова організаційної структури підприємства за процесно-орієнтованим підходом в умовах диджиталізації
    (European Vector of Economic Development, 2024-10-16) Павлова В.А.; Булейченко В.В.
    У статті розглядаються особливості вибору та побудови сучасних організаційних структур управління підприємствами. На підставі систематизації сучасних концепцій формування типів організаційних структур управління виділено найбільш прийнятні структури за процесно-орієнтовних моделей розвитку підприємств та впливу на вибір диджиталізації основних процесів діяльності. Встановлено, що формування організаційних структур управління слід розглядати через призму горизонтальних (плоских), вертикальних та гнучких ієрархій. Досліджено тренди використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах щодо можливостей здійснення диджиталіції та її впливу на економічний розвиток. Проаналізовано ступінь доступу вітчизняних підприємств до мережі Інтернет та використання фіксованого доступу до нього, а також частку зайнятих працівників, які мають доступ до мережі Інтернет найманих фахівців, для яких інформаційно-комунікаційних технології є основною роботою. Розглянуто особливості плоскої ієрархії та виділено її основні характеристики. Встановлено, що вертикальна ієрархія в організаційній структурі управління підприємством є типовою та традиційною моделлю управління, визначено переваги і недоліки структури. Виділено характеристики вертикальної ієрархії. Виокремлено як сучасну організаційну структуру гнучку ієрархію, що позиціонується як адаптивна структура, яка відрізняється більшою гнучкістю у взаємодії між різними рівнями управління. Основними типами адаптивних організаційних структур управління є матричні, проектні, програмно-цільові та координаційні структури. Співставлено особливості типів організаційних структур управління підприємством за процесно-орієнтованим підходом та виділено ряд характеристик позитивного впливу диджиталіції на їх вибір. Досліджено недоліки плоских, вертикальних й гнучких ієрархій та доведено, що для забезпечення динамічного прогресивного розвитку суб’єктів господарювання доцільним є комбінування елементів різних структур.
  • Документ
    Еволюція форматів торговельних підприємств у динаміці статистичної інформації
    (Академічний огляд, 2019) Павлова В.А.
    Показано роль торгівлі у реалізації соціально-економічної політики держави, стабілізації реального сектора національної економіки та розширення обміну товарами та послугами. Торгівля представлена як один із складних видів бізнесу, що включає в себе різноманітні процеси: виробництво, закупівлю, постачання, логістику, продаж, відносини з кінцевими споживачами. Визначено три етапи розвитку торгівлі: 2000–2007 рр. ‒ докризовий період; 2008‒2013 рр. ‒ кризовий і посткризовий період; 2014‒2017 рр. ‒ період розвитку (за винятком тимчасово окупованих територій). Проаналізовано структуру роздрібної мережі за кількістю магазинів, підприємств, ринків і торгівлі. Відповідно до динаміки роздрібного товарообороту підприємств та кількості об'єктів роздрібної торгівлі у 2000–2017 рр. виділено основні тенденції у форматі торговельних підприємств на різних етапах. Виявлено стійке зростання обсягу роздрібного товарообороту підприємств, зменшення кількості торгових точок. Здійснено порівняння змін індексу фізичного обсягу роздрібного товарообороту, кількості зайнятих у торгівлі та сукупних витрат споживачів. Розроблено профілі роздрібного товарообороту за рівнем споживання продовольчих і непродовольчих товарів та загальних витрат домогосподарств. Встановлено взаємозв’язок між зниженням платоспроможного попиту населення та збільшенням загальних споживчих витрат на продукти харчування. Цей фактор змінює структуру торгівлі з точки зору переважання вартісних продажів непродовольчих товарів і послуг. Досліджено динаміку кількості торгових точок та забезпечення торговельної площі на 10 тис. клієнтів. При постійних тенденціях кількість об’єктів складе 21420 одиниць, або 55% порівняно з 2017 р. Була представлена еволюція торгівлі в автономному та онлайновому форматах.
  • Документ
    Прогнозування ринкового попиту на ювелірні вироби
    (Академічний огляд, 2019) Павлова В.А.; Лук'яненко В.В.
    Дослідження присвячено вивченню розвитку одного з ринків споживчих товарів. Вибір пояснюється тим, що у сукупності такі ринки формують суттєву частку валового внутрішнього продукту. Цільовий ринок ювелірних виробів є досить специфічним сегментом національної економіки. З одного боку, ювелірні вироби не є предметами першої необхідності і прямо не впливають на рівень забезпечення життєдіяльності людини. З іншого боку, як довгострокові вкладання грошей у вироби, виконують функцію накопичення. Незважаючи на зростання цін та зниження платоспроможного попиту населення, ринок ювелірних виробів вирізняється динамічністю розвитку, але його закономірності пов’язані з особливістю характеристики та специфікою ринку. Метою є дослідження етапів становлення й розвитку ринку ювелірних виробів та моделювання прогнозу ринкового попиту на них. Для оцінювання використано критерії змін показників обсягу реалізованих ювелірних виробів та вплив зовнішніх факторів. Для обґрунтування етапів розвитку ринку ювелірних виробів використано графічний метод; для отримання прогнозів обсягів ринку та вибору моделі з найбільшою величиною апроксимації – моделювання за лінійним, параболічним, поліноміальним трендом за програмою Microsoft Office Excel; для підтвердження висновків щодо прогнозу – числові методи за програмою Mathca Розвинуто методичні підходи до прогнозування обсягів ринку ювелірних виробів, що по лягають у застосуванні декількох моделей для виявлення тенденцій його розвитку на підставі визначених критеріїв та урахування впливу зовнішніх факторів. У процесі дослідження ринку ювелірних виробів виділено три фази розвитку. Прогнози за параболічною і поліноміальною моделями та за стандартною функцією прогнозування Excel показують, що на ринку збережеться тенденція до зростання обсягів продажів. Зростання обсягів продажів підтверджує, що попит на ювелірні вироби та цільова група споживачів будуть зберігатися.
  • Документ
    OF ENTERPRISES IN THE GLOBALIZATION OF THE ECONOMY
    (ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО, 2024-04-29) Kuzmenko Oksana; Serhieieva Olena; Orlova Viktoriia
    The article is devoted to the topical issues of defining the key aspects of globalization and its impact on business activity. It is analyzed how entrepreneurs adapt to the global market, what strategies they use for international expansion and what challenges and opportunities this brings to the business world. Globalization has expanded opportunities for entrepreneurship, allowing entrepreneurs to develop products and services for the global market and to enter new international markets. However, this process is also a source of intense competition, which requires increased adaptability and innovative activity from entrepreneurs. Understanding these aspects will help to better understand the complexity and importance of global entrepreneurship and find ways to succeed in globalization.
  • Документ
    РОЗВИТОКПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОРГАНІЗАЦІЯХ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
    (Успіхи і досягнення у науці, 2025-01-03) Сергєєва Олена Романівна; Орлова Вікторія Миколаївна; Кузьменко Оксана Василівна
    Роздрібна торгівля є одним із найважливіших економічних сегментів ринку у будь-якій країні, у тому числі й в Україні. Зміст діяльності в цій сфері по суті залишається незмінним протягом тисячоліть: цілеспрямоване, раціональне (тобто на основі зіставлення витрат і вигод) здійснення операцій із закупівлі та продажу товарів та організація комунікації між споживачем та продавцем. Актуальність досліджень, пов'язаних з визначенням перспектив-них напрямів розвитку у сфері роздрібної торгівлі, обумовлена значимістю покупок продовольчих та непродовольчих товарів для населення країни, оскільки роздрібна торгівля передбачає покупки для особистого, сімейного, домашнього чи іншого використання, не пов'язаного з підприємницькою діяльністю. На відміну від оптової торгівлі, роздрібна реалізує товари не для подальшого перепродажу, а для кінцевого споживання приватними особами. У зв'язку з цим зміна обсягів роздрібної торгівлі прямо свідчить про зміни жит тєвого рівня громадян і належить до стратегічних питань економічної безпеки країни. У статті розглянуто сучасні форми організації діяльності у сфері роздрібної торгівлі та проблеми формування конкурентного підприємницького середовища на споживчому ринку. Особливу увагу приділено перевагам та недолікам розвитку агрегованих бізнес-структур у роздрібній торгівлі та описано механізм їх функціонування. Розглянуто аналіз сучасного стану сфери світової роздрібної торгівлі, а також визначені сучасні тенденції змін у зовнішньому середовищі, які значною мірою визначають шляхи розвитку цього сегменту економіки країни у найближчій та довгостроковій перспективі. Ідентифіковано загрози (інтенсивне розширення конкурентів, зростання їх активності, збереження напруженої політичної ситуації) та можливості зовнішнього оточення торгових організацій (розширення асортименту, уповільнення кризових тенденцій).
  • Документ
    ЕКОЛОГІЧНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ
    (Вчені записки Університету «КРОК», 2024) Oksana Kuzmenko; Olena Serhieieva; Victoriia Orlova
    The article examines the concepts and principles of ecological entrepreneurial activity, as well as examples of successful projects in this field. The purpose of the article is research on the development of the concept of "ecological entrepreneurship", research on the prospects for the development of ecological entrepreneurship in Ukraine, as well as the possibility of organizing completely new enterprises. Environmental business activity is not only the key to stable profitability, but also to the preservation of our nature and ensuring the viability of future generations. The modern world faces extremely important challenges related to environmental problems and conservation of natural resources. Climate change, air and water pollution, depletion of natural reserves are becoming serious threats to our planetary community. In this context, ecological entrepreneurial activity becomes an extremely relevant and important sphere of the economy, aimed at harmonious interaction with the natural environment. The concept of "ecological entrepreneurship" reflects not only the conduct of business aimed at obtaining profit, but also an active desire to preserve nature and create a sustainable future for future generations. Green entrepreneurs develop and implement innovative technologies and practices aimed at reducing CO2 emissions, saving water resources, rational use of energy, and creating products and services that do not harm the natural environment. Examples of successful environmental initiatives and their impact on society and the environment are noted according to the basic principles of ecological business. The importance of renewable energy and solar power plants in providing clean energy and reducing greenhouse gas emissions was also highlighted.
  • Документ
    E-commerce development: Prospects and legal challenges of business digital transformation amidst economic de-shadowing
    (Multidisciplinary Reviews, 2024-10-18) Oksana Kuzmenko; Vitalii Volynets,; Vladyslav Lohvynenko; Svetlana Korobka; Marta Derhaliuk
    AbstractThe development of e-commerce is becoming a decisive factor in the transformation of the global economy, opening up new opportunities for business. The purpose of the study is to identify strategies that allow companies to effectively use the potential of e-commerce to ensure sustainable growth and competitiveness at the international level. In this scientific article, the characteristics of the shadow economy and its impact on the economies of Ukraine and EU countries are highlighted. Approaches and tools used to combat the shadow economy in EU countries are examined. It has been established that the European Parliament adopts a series of legal acts aimed at addressing the causes and consequences of the shadow economy's impact on the development of EU countries. Based on the analysis of modern scientific research and the study of practical cases from different countries, the main legal and economic aspects affecting the development of electronic commerce were identified. The study highlights the importance of legal regulation as a means of addressing international commercial challenges, including intellectual property protection, cyber security and consumer protection in the digital space. Special attention is paid to the role of diplomatic initiatives in thecreation of joint projects and the development of international standards that contribute to the harmonization of trade relations and the support of innovative development. The results of the study indicate the need for a holistic approach to the development of e-commerce, which includes technological innovation and the development of legal infrastructure. The article highlights the factors of introducing digital technologies into commercial activities, the impact of globalization on e-commerce, and strategies for business adaptation to international challenges. Recommendations for optimizing the use of e-commerce in the global economy, taking into account current trends and future development prospects, are offered.
  • Документ
    THE MECHANISM OF STIMULATION OF THE DOMESTIC MARKET OF REAL ESTATE IN MODERN CONDITIONS
    (Středoevropský věstník pro vědu a výzkum, 2019) Oksana Kuzmenko
    The ways of improving the mechanism of stimulation of the domestic real estate market in modern conditions are considered: from the standpoint of its specific features and features of its subjects, as well as the regularities of functioning both in the market as a whole and in its separate sectors; in conjunction with the investment and commodity markets, the market of services taking into account the transfer of their features to the functioning of the real estate market; taking into account the existing developing infrastructure
  • Документ
    ЩОДО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО ДЕВЕЛОПМЕНТУ
    (Європейський вектор економічного розвитк, 2020-01-05) Кузьменко Оксана Василівна; Сергєєва Олена Романівна; Теслєва А.В.
    У статті розглянуто питання, пов’язані з розвитком ринку нерухомості. Уточнено сут ність девелопменту на підставі огляду різних підходів та систематизації матеріалу щодо ка тегорії. Виявлено особливості функціонування ринку нерухомості, у тому числі житлової та офісної нерухомості, як об’єкта статистичного дослідження, Досліджено стан та перспективи розвитку різних сегментів ринку нерухомості. Проаналізовано інформаційно-статистичне забезпечення, обґрунтовано вибір статистичних показників для аналізу ринку житлової нерухомості. Установлено пріоритетні цілі і завдання державної житлової політики, охарактеризовано механізми її розроблення та реалізації. Досліджено динаміку житлового будівництва в Україні і на цій основі окреслено проблеми, що перешкоджають розширенню будівництва нового житла. Розглянуто стан ринку нерухомості у 2015–2018 рр. та 1 кварталі 2019 р. Встановлено тенденції розвитку та динамізм змін на ринку нерухомості. Вивчено структуру ринку з акцентом на посилення попиту на ринку вторинного житла у сфері житлової нерухомості й сегменті офісної нерухомості, зниження попиту на торговельну нерухомість через зміну співвідношення між онлайн і офлайн торгівлею, зростання попиту на складські приміщення. Виділено визначальний фактор фінансового успіху на ринку нерухомості – коливання ціни за квадратний метр. Обґрунтовано фактори впливу на механізми державного регулювання ціни на ринку житлової нерухомості і запропоновано можливі шляхи їх регулювання. Розглянуто окремі види підприємницької діяльності у сфері девелопменту. Охарактеризовано девелопмент, як бізнес, що охоплює різні види діяльності: від придбання, реконструкції та здавання в оренду існуючих будівель до купівлі непідготовленої землі і продажів ділянок. Розглянуто роботу девелопера, який ініціює і координує діяльність щодо втілення процесів від ідеї, створення, фінансування, організації до реальних продажів нерухомості або її оренди. Окреслено основні ризики створення, реконструкції нерухомості. На прикладі ринку офісної нерухомості підтверджено перспективність розвитку і успішність функціонування девелопменту. Наведено алгоритм девелопменту офісних приміщень з послідовними кроками, який може бути загальним для ринку нерухомості: аналіз економічної доцільності, проектування, фінансування, будівництво, маркетинг, експлуатація та управління. Виділено принцип девелопменту щодо послідовних кроків до кінцевої цілі – отримання прибутку.
  • Документ
    Assortment matrix as a basis for assortment planning
    (2023) Harmider L.D., Honchar L.A., Serhieieva O.R., Vinichenko M.M.
  • Документ
    Standardization of Business Processes in the Transportation Sector
    (2021) Drachuk Y., Trushkina N., Serhieieva O., Snitko Y., Belyaeva G.
  • Документ
    Development of the Logistics 4.0 Concept in the Digital Economy
    (2020) Trushkina N., Dzwigol H., Serhieieva O., Shkrygun Yu.
  • Документ
    Концептуальні підходи до визначення поняття «електронна комерція»
    (2020) Трушкіна Н.В., Сергєєва О.Р., Шкригун Ю.О.
  • Документ
    MARKET OF CANNED FRUITS AND VEGETABLES OF UKRAINE
    (Вчені записки Університету «КРОК», 2020) Кузьменко Оксана Василівна; Орлова Вікторія Миколаївна; Сергєєва Олена Романівна
    The article highlights the situation and main trends in the Ukrainian market of canned fruits and vegetables, including the need to invest, expand production, increase competition and natural and marinated canned food, jams and purees, juices, tomato products, and canned dietary and for baby food. In the course of studying the market, the dependence on the product category, consumption of canned vegetables and snacks, which fluctuates with different intensity, is considered. The main market segments are highlighted, namely the main part of Ukrainian production in this area is focused on processing tomatoes, more than half of which are converted into domestic canned tomato paste and puree. Among other popular types of canning and corn - peas and corn, which our housewives find the widest application. It is determined that in the recent period the domestic market of vegetable products belongs to the significant in cost, cost and efficiency of institutions, characterized by contradictory development trends. The central place in the market structure belongs to wholesale and retail trade, market infrastructure; it is these elements that determine the trade turnover of the industry, as well as technological prospects. The work highlights the main problems, in particular the lack of an efficient sales system, adequately developed logistics. The volumes, capacities and growth rates of the market are determined. The work covers all segments of the market: from the development of raw materials and pricing of vegetables and fruits to domestic and foreign trade in finished canned fruits and vegetables, as well as increasing product quality; diversification; expansion of the segment of environmentally friendly products. In order to develop the market of canned fruits and vegetables, it is proposed to improve the quality and safety of products, optimize pricing policies, focus on increasing production capacity and sales.
  • Документ
    Comprehensive System of Financial and Economic Security of the Enterprise
    (International Journal of Management, 2020-06-17) Olena Stashchuk; Andrii Vitrenko; Oksana Kuzmenko; Hanna Koptieva; Olena Tarasova; Liudmyla Dovgan
    The article considers the main aspects of the formation of a comprehensive system of financial and economic security of the enterprise. It is revealed that the financial and economic security of the enterprise is its ability to ensure stability in both current and future periods, to minimize and neutralize the impact of risks, threats and dangers. It is established that the basis of a comprehensive approach is to achieve financial stability of the enterprise, its protection from the negative effects of internal and external threats. That is, the complexity of the system of financial and economic security of the enterprise is realized through the integration of a set of measures, the mechanism of their generation and provision. The article describes the method of building a system of the comprehensive evaluation of the system of financial and economic security of the enterprise, using the tree of goals and the tree of assessments. It is shown the ability to relate specifically defined values and explore the nature of their interdependence to be able to choose the best option to achieve the expected result.
  • Документ
    ЩОДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНОГО МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
    (АКАДЕМІЧНИЙ ОГЛЯД, 2021) Сергєєва олена Романівна; Орлова Вікторія Миколаївна; Кузьменко Оксана Василівна
    У статті досліджено сутність малого та середнього підприємництва в Україні. Встановлено, що мале і середнє підприємництво виступає ключовим елементом ринкової економіки, що впливає на рівень розвитку суспільства і гарантує його стабільність. Визначено, що в секторі малого та середнього підприємництва здійснює комерційну діяльність понад 6,9 млн осіб, або близько 82% від усіх зайнятих. На мале і середнє підприємництво припадає більш як 70% зайнятості в секторах торгівлі, сільського, лісового та рибного господарства, інформаційних послуг. Доведено, що інновації відіграють все більш важливу роль, а малий та середній бізнес у таких умовах розглядається як дійовий суб’єкт ринку, який здатний генерувати конкурентоспроможні ідеї і здійснювати комерціалізацію інновацій. Визначено, що інновації становлять невід’ємний компонент сучасних корпоративних стратегій і можуть бути використані для розробки і впровадження більш ефективних виробничих процесів, а також підвищення ринкової результативності підприємств або формування позитивного іміджу та репутації підприємства з точки зору споживачів. Доведено, що рівень інноваційності підприємства залежить від його розміру. Розробка та впровадження інновацій має гарантуватися кваліфікованим персоналом у сфері інноваційних наукових досліджень. Проте за умов занепаду національної економіки, недостатньої фінансової підтримки науково-технічних програм з боку держави інноваційна діяльність великих підприємств вкрай обмежена. 56,8% інноваційно активних підприємств малого та середнього бізнесу задіяно в промисловості, інші – у сфері послуг. Встановлено, що 82,2% підприємств не бажають впроваджувати інновації, а об’єктивною причиною цього називають низький попит на ринку інновацій, запроваджені раніше інновації, надзвичайно низьку конкуренцію підприємств на ринку, відсутність результативних ідей чи можливостей для реалізації інновацій. Аналізуючи практику інноваційної діяльності малих та середніх підприємств, варто зауважити, що найбільш дійовими інноваційними структурами виступають технопарки, інноваційні бізнес-інкубатори, технополіси, наукові й науково-технологічні центри. Ключове покликання цих структур – створення необхідних умов для діяльності інноваційних підприємств за рахунок тимчасового забезпечення виробничими площами, матеріально-технічними засобами, дослідницьким приладдям, консалтинговими послугами. Доведено, що з метою покращання інноваційної діяльності малих та середніх підприємств в Україні важливими кроками є: виконання спеціалізованих програм інноваційного розвитку, створення інноваційної інфраструктури, встановлення тісного співробітництва між науковими закладами і підприємствами, ґрунтуючись на принципах комерціалізації, розробки і впровадження результативного алгоритму фінансового забезпечення інноваційної діяльності.
  • Документ
    ОСОБИСТИЙ ПРОДАЖ У ТОРГІВЛІ ЯК СКЛАДОВА КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТОМ
    (Європейський вектор економічного розвитку, 2022) Орлова Выкторыя Миколаїіна; Кузьменко Оксана Ваислівна; Сергєєва Олена Романівна
    Статтю присвячено дослідженню особистого продажу як ефективної складової комунікації з клієнтом у торгівлі. Особистий продаж здійснюється в процесі безпосереднього спілкування з урахуванням взаємних потреб і особливостей учасників та має на меті продаж і встановлення довгострокових стосунків із клієнтами. Процес особистого продажу є складним, вимагає спеціальних навичок та вмінь. При цьому дуже важливою є не лише вербальна, а й невербальна сторона комунікацій. Розглянуто етапи особистого продажу, що відображають основні аспекти комунікації з потенційним клієнтом: пошук клієнтів, встановлення контакту, виявлення потреб клієнта, презентація товару, робота із запереченнями та вихід із контакту. Окреслено особливості кожного етапу особистого продажу. Особистий продаж залежить насамперед від поведінки менеджера з продажу під час розмови з клієнтом. Етапи особистого продажу характеризують такі компетенції менеджерів із продажу, як уміння формувати довіру, ефективна комунікація, клієнтоорієнтованість, переконлива аргументація, націленість на результат. Аналіз особистого продажу на торговельному підприємстві за результатами анкетування клієнтів показав, що жоден з етапів продажу в цілому не відповідає високому рівню якості. Тільки етап «вихід із контакту» відповідає хорошому рівню якості. Респонденти надали високу оцінку умінню менеджерів із продажу спонукати клієнта до укладення угоди, надавати альтернативні варіанти, якщо клієнт не готовий прийняти рішення про купівлю. Також менеджери з продажу надають інформацію про знижки, рекламні акції, додаткові послуги, супутні товари. Етапи особистого продажу «презентація товару» та «робота із запереченнями» відповідають задовільному рівню якості. Інформація, яку на етапі презентації менеджери з продажу доводили до відома клієнтів, була потрібною, важливою, цікавою. Проте існує проблема з наданням повної інформації на питання клієнта. Також слабо проявляються навички впевнено позиціонувати і обґрунтовувати ціну на етапі роботи із запереченнями. Такі етапи особистого продажу, як «встановлення контакту» та «виявлення потреб» мають незадовільний рівень якості. Низьку оцінку отримали невербальні жести менеджерів із продажу, їх мова була швидкою, використовувалося багато професійних термінів. Із недоліків респонденти відзначають відсутність навичок активного слухання, є проблема з визначенням реальних потреб клієнта. Для вдосконалення процесу особистого продажу пропонується провести тренінг для менеджерів із продажу, щоб ефективно використовувати кожний з етапів за рахунок освоєння різних прийомів і технік продажів та вдосконалення методів спілкування з клієнтом, забезпечуючи безперервність і цілісність процесу особистого продажу. Тренінг виступає як елемент системи розвитку менеджерів із продажу, сприяє поліпшенню психологічної атмосфери в колективі і зниженню плинності кадрів. Для контролю процесу особистого продажу запропоновано використовувати метод «таємний покупець».
  • Документ
    Ecological and Economic Aspects of Innovative Development of Urban Logistics Infrastructure Taking Considering Pandemic Constraints
    (IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 2022-03) Svitlana Rusanova; Olexiy Kuzkin; Hryhorii Melkonov; Yuliana Lavrushchenko; Oksana Kuzmenko; Viktoriia Zhurian
    The relevance of the topic is determined by the existence of inconsistencies between economic and environmental aspects of innovative development of urban logistics infrastructure, as well as the conflict of public, state and private commercial interests in this issue. The purpose of the article is to determine the principles and effective tools for innovative development of urban logistics infrastructure, taking into account pandemic constraints. The influence of the environmental aspect on the dynamics of transport flows was analyzed in detail and characterized, the scheme of determining the optimal solution for the development of the city was proposed considering the compromise between economic and ecological interests of society, state and business entities. A scheme of innovative development of urban logistics infrastructure under pandemic constraints was also developed. Materials of the article are relevant for developers of city plans, managers of urban logistics infrastructure, employees of enterprises participating in transport and logistics markets, scientists, and doctoral students